Sorteren

Reviews over Makkum

Gaan en genieten.

bert
    17-4-2018

In oktober is bijna alles dicht in Makkum. Harlingen, Leeuwarden en Sneek zijn echt heel leuk om te bezoeken op circa 30 minuten rijden.

Een rit langs de kust richting Stavoren en terug tussen de meren door is genieten van zoveel water en natuur. Het Jopie Huisman Museum in Workum pik je er gelijk bij en geniet van zijn fabelachtige tekenkunst. Verwacht niet teveel van zijn ook aanwezige schilderijen maar voor een autodidact was hij wel een tekenfenoneem.

Wij hebben genoten

Bets Aalberts-van de Vooren
    16-11-2017

Wandelen door Makkum en langs het IJsselmeer, genieten!

Makkum viel ons wat tegen.

Klaas
    18-10-2017

Een weekend in hotel Vigilante. Fietsen mee. In Makkum is niet zoveel te doen en aardewerk hebben we niet gezien. De sauna is klein en gedateerd waardoor te duur. Uiteindelijk zijn we in Bolsward beland.

Echt genoten van Makkum

fam zwiers
    27-8-2017

Erg leuk vissersdorpje. Waren er tijdens de visserijdagen. Gezellig druk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Klein mooi dorp met fantastische liggingi

Ouwerkerk
    30-6-2017

Heerlijke ligging aan het IJsselmeer. Leuk watertjes en boten door het friese dorp. Voldoende horeca en vriendelijke mensen. Overheerlijke bakker.

Makkum scoort een 8 uit 10, op basis van 309 reviews