Makkum

Reviews over Makkum

Geweldig

Gerry,
    20-1-2019

Het is een mooi hotel, fantastisch restaurant, heel gezellig met de mooie open haard en lekker gegeten.

Kom zeker gauw weer terug

Gereisd met vrienden in januari 2019

Voor herhaling vatbaar

Mieke Oude Munnink,
    19-1-2019

Geweldig hotel recentelijk totaal gerenoveerd. Ontzettend mooie ligging, kamers helemaal goed, personeel super vriendelijk. Uitgebreid ontbijt.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Top locatie, vier sterren waardig!

Marcel,
    13-1-2019

2e week Januari 2019, midweek van maandag tot en met vrijdag, Met jonge hond (10 mnd).

Hoewel het buiten van dinsdag tot woensdag stormden, zaten we lekker binnen bij de open haard. Zeer behulpzame bediening, ontbijt is zeer goed bij meerdere dagen valt de eentonigheid pas op.

Restaurant is net als hotel vier sterren. In de omgeving kan je prima wandelen, fietsen echt. In het hotel zelf is niets te doen,geen pooltafel, dartbord of enig vertier. Verder is alles zeer goed geregeld, acceptatie hond is hier zeer goed. We komen hier al jaren. Zijn er nog verbeterpunten, antwoord ja. Parkeren op hotel parkeerplaats voor hotelgasten als service geven en niet 5 euro berekenen! Parkeerplaats blijft nu leeg en auto's en werkbusjes zwerven in de buurt.

Dit is zeer storend en geen reclame voor een vier sterren hotel.

Gereisd met partner in januari 2019

Verrassende plek, ruime kamers, prima restaurant

Martha,
    9-1-2019

Heerlijk ruime, nette kamer met prima bedden en schoon sanitair. Gastvriendelijk personeel. Goed ontbijt, uitstekend restaurant, waar je ook 's avonds gezellig kunt toeven voor een hapje en drankje. Rustige locatie (buiten seizoen). Pal aan IJsselmeer met strandje om te wandelen en uit te waaien.

Enige minpuntje: de lucht in de kamer was vrij droog en warm, waar een open raam niet voldoende tegen hielp. De centraal geregelde temperatuur in het gebouw was waarschijnlijk vrij hoog. Er zit een thermostaat op de verwarming, maar in het gebouw zelf zit zoveel warmte dat daardoor de kamer ook nogal warm blijft (zelfs met verwarming uit).

Gereisd met partner in januari 2019

Van Weverwijk,
    30-12-2018

Mooi hotel, mooie kamers en vriendelijk personeel

Gereisd met partner in december 2018
Makkum scoort een 7,6 uit 10, op basis van 311 reviews