Leeuwarden

Reviews over Leeuwarden

leuker en sfeervoller dan Groningen

Peter de Jonge
    30-7-2019

Gelogeerd in en genoten van Groningen maar Leeuwarden heeft ons echt verrast. Minder druk maar dubbel zoveel sfeer. Wat een heerlijke stad. Veel horeca. Genoeg bijzondere winkeltjes. De volgende keer dat we naar het noorden gaan, zoeken we hier een hotel.

Gereisd Met partner in juli 2019

Historisch centrum, NS-wandeling en praamvaart

Esther Dille
    13-5-2019

Wij, twee vriendinnen, waren een weekend in Leeuwarden. Leeuwarden heeft veel mooie historische gebouwen. We hebben zowel een ontzettend leuke rondvaart op een praamboot met gids gedaan als de NS-wandeling van 6,5 km., die je met een uitgeschreven route door het centrum geleidt. We hebben ontzettend leuk en lekker geluncht in Post-Plaza Grand Café en in de Bak (Blokhuispoort). We hebben overnacht in het Oranje hotel, die een zeer uitgebreid ontbijt serveren.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Leuke Oude, Rustige en culinaire Stad!

Hans JCM Siemons
    25-2-2019

Fijne oude stad, met een super fijne bevolking! Friezen stug??? Nee joh! Restaurantjes te over en vele Musea en leuke shopadresjes. Sushi eten bij TAO was voor ons een Topavond en er zijn ook een paar leuke bioscoopjes.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super en geweldige stad leeuwarden

mevrouw B De Boer
    4-8-2018

Dagje leeuwarden is een prachtige stad en de culture hoofdstad 2018 en deze stad is een vriendelijke stad met heel geschiedenis omdat de kondelijke huis vroeger in leeuwarden was en een schone stad een aanrader is veiliger en super leuke cafes met grote terras en stad waar je warm thuis komt mijn stad is prachtige een tip de achter tuin word leeuwarden van amsterdam genoemd

Gereisd Alleenreizend in augustus 2018

Doe jezelf een lol en ga naar Leeuwarden!

Inge Kolk
    14-6-2018

Ik dacht altijd dat Leeuwarden een 'achtergebleven' gebied was. Ik had beter moeten weten. Zelf kom ik uit Twente, waarvan veel mensen ook denken dat het een achtergebleven gebied is. Niets is minder waar, en dat geldt ook voor Leeuwarden. Leuke stad, je kunt er lekker eten, meer dan genoeg uitgaansgelegenheden en van alles te zien. Ik heb me echt vermaakt in Leeuwarden.

Gereisd Met partner in juni 2018
Leeuwarden scoort een 8,6 uit 10, op basis van 431 reviews