Sorteren

Reviews over Leeuwarden

Mooie gezellige stad!

Thea
    5-7-2018

Mooie stad. Gezellig met veel terrasjes.

Mooie rondvaart met goede gids in een praam langs noordelijke helft.

Veel groen rond de stad. We konden naar de camping fietsen.

Doe jezelf een lol en ga naar Leeuwarden!

Inge Kolk
    14-6-2018
    Ik dacht altijd dat Leeuwarden een 'achtergebleven' gebied was. Ik had beter moeten weten. Zelf kom ik uit Twente, waarvan veel mensen ook denken dat het een achtergebleven gebied is. Niets is minder waar, en dat geldt ook voor Leeuwarden. Leuke stad, je kunt er lekker eten, meer dan genoeg uitgaansgelegenheden en van alles te zien. Ik heb me echt vermaakt in Leeuwarden.

Bezoek de Culturele Hoofdstad

Chr. Bouter
    7-6-2018

Een gezellige stad, met veel terrassen en leuke straatjes om te winkelen.

Minder was het door ons gekozen Eurohotel. Met wat vriendelijker personeel zou het hotel er iets beter uitkomen. Heerlijk gegeten in "de lachende koe" en Kota Radja. Nog "ouderwets" Chinees eten is daar mogelijk. Parkeren overal tegen betalen, maar dat moet tegenwoordig overal. Gevaren op de Friese meren was met dit prachtige weer fantastisch.

Gezellige stad.

Mevrouw Kersten
    13-4-2018
    Leeuwarden is een gezellige stad. Heel veel leuke winkeltjes, gezellige terrasjes en restaurants. Je kunt ook een stadswandeling maken, die is fantastisch. Verder zijn er ook mooie musea.

De moeite waard

Peter
    11-3-2018

Leuke rondleiding Mata Hari

Lekker gegeten in het oude postkantoor

Leeuwarden scoort een 8,4 uit 10, op basis van 416 reviews