Leeuwarden

Reviews over Leeuwarden

Fantastisch!

Vera,
    21-12-2018

Mooi hotel gelegen in het centrum. Wij hadden kamer 22, helemaal bovenin. Mooie, grote kamer met 2 zitgedeeltes!! Prachtig uitzicht op het plein aan de voorkant, zeker nu alles in kerstsfeer is. Enig minpuntje: het douchegordijn! Een douchecabine zou beter zijn in de badkamer. Zeker ivm de allure van het hotel. Kamer was zeer schoon. In de dinerzaal hangen prachtige schilderijen. Het ontbijt is prima, niks mis mee. Genoeg van alles, we hadden zelfs pancakes! Het personeel is heel vriendelijk. Het winkelgebied is super dichtbij en ook het Fries museum wat wij bezocht hebben. Genoeg eetgelegenheden in het centrum o.a. Humphrey"s. In de Oude Oosterstraat zit Las Tapas waar je heerlijk kunt genieten van tapas. Wij hebben geparkeerd in de parkeergarage bij de Jumbo, het Hoeksterend. Is ongeveer 10 min. lopen naar hotel. En goedkoop! Onze auto heeft daar gestaan van woensdag 16.00 t/m vrijdag 10.30 en we waren maar 10,50 kwijt.

Gereisd met partner in december 2018

Fantastisch!

Terry,
    2-12-2018

Geweldig hotel, enthousiast personeel, goede bedden, fijne badkamer met regendouche, heerlijk ontbijt.

Gereisd met vrienden in december 2018

Perfect

Fien,
    30-11-2018

Een prima hotel , perfect ontbijt , ruime nette kamers en zeer vriendelijk personeel, zeker voor herhaling vatbaar !!!

Gereisd met vrienden in november 2018

Top hotel!

chien,
    29-10-2018

Centraal gelegen. In mum van tijd in het centrum van Leeuwarden. Mooi hotel.

Wij komen nog eens terug!

Gereisd met partner in oktober 2018

Fantastisch verblijf

Gijsbert Haarsma,
    26-10-2018

Prima hotel met mooie ligging dicht bij het centrum. Uitstekend en gevarieerd ontbijt en ook het restaurant is prima. Al met al een heerlijk verblijf gehad.

Gereisd met partner in oktober 2018
    Charlotte Knol, Sales manager, 14-11-2018

Beste meneer Haarsma,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie voor ons achter te laten en wat super dat u een ''Fantastisch verblijf'' bij ons heeft gehad! Daar doen we het toch allemaal voor, hartelijk dank en we hopen tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Charlotte Knol