Sorteren

Reviews over Leeuwarden

Top hotel!

chien
    29-10-2018

Centraal gelegen. In mum van tijd in het centrum van Leeuwarden. Mooi hotel.

Wij komen nog eens terug!

Fantastisch verblijf

Gijsbert Haarsma
    26-10-2018

Prima hotel met mooie ligging dicht bij het centrum. Uitstekend en gevarieerd ontbijt en ook het restaurant is prima. Al met al een heerlijk verblijf gehad.

Charlotte Knol, Sales manager, 14-11-2018

Beste meneer Haarsma,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie voor ons achter te laten en wat super dat u een ''Fantastisch verblijf'' bij ons heeft gehad! Daar doen we het toch allemaal voor, hartelijk dank en we hopen tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Charlotte Knol

Oranje Hotel Leeuwarden

zeer goed

Leo
    19-10-2018

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Klein minpuntje: parkeren op meer dan 200m afstand. Als je, zoals ik, iets minder goed ter been bent is dat niet optimaal. Verder top.

Guest Relations, Frontoffice Manager, 22-10-2018

Beste Leo,

Allereerst, hartelijk dank voor de genomen tijd en moeite voor het schrijven van deze recensie. Wij zijn blij dat je de prijs/kwaliteit als uitstekend hebt ervaren! Wij zijn er ook van op de hoogte dat de parkeerplaats iets verder weg is, helaas kunnen wij daar op korte termijn niets aan veranderen.

Wij hopen jou opnieuw te verwelkomen in de toekomst!

Met vriendelijke groet,

Anne Wessels

namens team WestCord WTC Hotel Leeuwarden

Fantastisch!

Trudi Dorreboom-Rosenboom
    18-10-2018

We waren hier met drie zussen i.h.k.v. Leeuwarden, Culturele Hoofdsad. Er werd een extra bed gezet in een suite. Nou, dit was allemaal erg goed. Een mooie ruime suite, waar een extra bed is was geplaatst, met balkon boven de entree; we voelden ons drie prinsessen! Daarnaast een ruime tweepersoonskamer. In de suite stond een bankstel en een bureau met de mogelijkheid om koffie of thee te zetten. Het ontbijt hebben we daar niet genuttigd, maar wel een heerlijk diner! De kok had goed uitgepakt met mooie en lekkere gerechten. We hebben genoten van dit hotel in het hart van de mooie stad Leeuwarden.

Voortreffelijke en gastvrije B&B

Fred Vos
    15-10-2018

Bij de Dream zijn alle verwachtingen en extra's zoals op de WEB-site vermeld ook werkelijkheid. Gastvrouw Marieke is zeer vriendelijk en gastvrij. Wij voelde ons hier zeer thuis. Het heeft ons aan niets ontbroken. De B&B was een uitstekende uitvalsbasis voor ons om Leeuwarden (geweldige stad) te ontdekken. Locatie is rustig en netjes maar helaas niet echt op loop afstand van het centrum . Met (te huren) fiets of auto wel goed te bereiken en redelijke parkeer tarieven.

Een B&B on terug te komen. Marieke houden zo en bedankt.

Leeuwarden scoort een 8,4 uit 10, op basis van 418 reviews