Leeuwarden

We hebben een aantal aanbieders voor Leeuwarden voor je op een rij gezet:

vakanties Leeuwarden

We hebben een aantal aanbieders voor Leeuwarden voor je op een rij gezet:

Reviews over Leeuwarden

Leuke Oude, Rustige en culinaire Stad!

Hans JCM Siemons
    25-2-2019

Fijne oude stad, met een super fijne bevolking! Friezen stug??? Nee joh! Restaurantjes te over en vele Musea en leuke shopadresjes. Sushi eten bij TAO was voor ons een Topavond en er zijn ook een paar leuke bioscoopjes.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

super en geweldige stad leeuwarden

mevrouw B De Boer
    4-8-2018

Dagje leeuwarden is een prachtige stad en de culture hoofdstad 2018 en deze stad is een vriendelijke stad met heel geschiedenis omdat de kondelijke huis vroeger in leeuwarden was en een schone stad een aanrader is veiliger en super leuke cafes met grote terras en stad waar je warm thuis komt mijn stad is prachtige een tip de achter tuin word leeuwarden van amsterdam genoemd

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

Doe jezelf een lol en ga naar Leeuwarden!

Inge Kolk
    14-6-2018

Ik dacht altijd dat Leeuwarden een 'achtergebleven' gebied was. Ik had beter moeten weten. Zelf kom ik uit Twente, waarvan veel mensen ook denken dat het een achtergebleven gebied is. Niets is minder waar, en dat geldt ook voor Leeuwarden. Leuke stad, je kunt er lekker eten, meer dan genoeg uitgaansgelegenheden en van alles te zien. Ik heb me echt vermaakt in Leeuwarden.

Gereisd met partner in juni 2018

Bezoek de Culturele Hoofdstad

Chr. Bouter
    7-6-2018

Een gezellige stad, met veel terrassen en leuke straatjes om te winkelen. Minder was het door ons gekozen Eurohotel. Met wat vriendelijker personeel zou het hotel er iets beter uitkomen. Heerlijk gegeten in "de lachende koe" en Kota Radja. Nog "ouderwets" Chinees eten is daar mogelijk. Parkeren overal tegen betalen, maar dat moet tegenwoordig overal. Gevaren op de Friese meren was met dit prachtige weer fantastisch.

Gereisd met partner in mei 2018

Leeuwarden kan meer dan dit

Annelien
    3-3-2018

Leeuwarden...culturele hoofdstad van Europa. In februari is er weinig méér te doen dan de twee -overigens prima- musea. De Grote kerk, waarover flink gepocht wordt, is dicht. Een stadswandeling met gids kan alleen in het weekend. Het is stil op straat. Na 2 dagen wel klaar met deze stad. Jammer, gemiste kans.

Gereisd met vrienden in februari 2018
Leeuwarden scoort een 8,6 uit 10, op basis van 421 reviews