Sorteren

Reviews over Leeuwarden

Tegenvaller!

Jansen
    19-8-2018

camping is kleinschalig en overzichtelijk. autovrij. Vriendelijk personeel. Wij hadden een plaats met keukenblokje en privé sanitair, dit was echter oud, versleten en erg klein. Keukenblokje scheef en vies. Wij gingen douchen in toiletgebouw maar dit was eveneens ver beneden de maat. Onhygiënisch, oud en slecht verlicht.

Animatie Italiaans.

Véél mieren!! Niet te bestrijden. Zwembad oud, zwarte vieze randen en heel troebel water. Restaurant goed voor afhaal, maar mini disco begon om 21u pal ervoor dus veel herrie. Wanneer minidisco was afgelopen begon buur camping met muziek tot zeker 24u....wat een herrie. Wij houden van levendig maar dit was echt een overdaad aan geluid. Niet prettig.

Wel positief is de ligging tov steden als Lucca, Pisa, Volterra.

En de camping ligt vlakbij zee, wandeling is goed te doen.

super en geweldige stad leeuwarden

mevrouw B De Boer
    4-8-2018

Dagje leeuwarden is een prachtige stad en de culture hoofdstad 2018 en deze stad is een vriendelijke stad met heel geschiedenis omdat de kondelijke huis vroeger in leeuwarden was en een schone stad een aanrader is veiliger en super leuke cafes met grote terras en stad waar je warm thuis komt mijn stad is prachtige een tip de achter tuin word leeuwarden van amsterdam genoemd

Mooie gezellige stad!

Thea
    5-7-2018

Mooie stad. Gezellig met veel terrasjes.

Mooie rondvaart met goede gids in een praam langs noordelijke helft.

Veel groen rond de stad. We konden naar de camping fietsen.

Doe jezelf een lol en ga naar Leeuwarden!

Inge Kolk
    14-6-2018

Ik dacht altijd dat Leeuwarden een 'achtergebleven' gebied was. Ik had beter moeten weten. Zelf kom ik uit Twente, waarvan veel mensen ook denken dat het een achtergebleven gebied is. Niets is minder waar, en dat geldt ook voor Leeuwarden. Leuke stad, je kunt er lekker eten, meer dan genoeg uitgaansgelegenheden en van alles te zien. Ik heb me echt vermaakt in Leeuwarden.

Bezoek de Culturele Hoofdstad

Chr. Bouter
    7-6-2018

Een gezellige stad, met veel terrassen en leuke straatjes om te winkelen.

Minder was het door ons gekozen Eurohotel. Met wat vriendelijker personeel zou het hotel er iets beter uitkomen. Heerlijk gegeten in "de lachende koe" en Kota Radja. Nog "ouderwets" Chinees eten is daar mogelijk. Parkeren overal tegen betalen, maar dat moet tegenwoordig overal. Gevaren op de Friese meren was met dit prachtige weer fantastisch.

Leeuwarden scoort een 8,4 uit 10, op basis van 418 reviews