Koudum

Reviews over Koudum

fantastisch

Marijke,
    27-11-2018

Koudum is een gezellig dorp met mooie en actieve kunst galeries een groenteboer voor de heerlijke Koudumseboontjes. een grote supermarkt die heel lang open is ( zeker voor een dorp) en vele kleine goede restaurantjes , je krijgt hier echt een vakantie gevoel. Plaats alleen niet je fiets bij de buren ( in de heg) dan wordt de bewoonster woest op je. Maar verder is bevolking gezellig en de omgeving nodigt uit om veel te fietsen.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben het er toch gezellig en fijn gehad.

Gaby en Wim,
    2-8-2018

Onze B&B Perruque was helemaal top. Maar het dorp Koudum vonden we helemaal niks. Als je van de rust houdt dan zal je het er fijn vinden. Gelukkig waren de restaurants Kuilart en Galadammen vlakbij om lekker te eten. En het was leuk om er in de buurt te fietsen, naar o.a. Workum, Hindeloopen en Stavooren.

Gereisd met partner in juli 2018

Een aanrader voor rust zoekers met vakantiegevoel.

Van Daele,
    21-6-2018

Gebied voor rust zoekers, maar die toch met een vakantiegevoel, door het water en de vele boten, uren fietsplezier kunnen beleven. In ieder kustplaatsje is de horeca voldoende aanwezig en genietbaar. De bewoners zijn er heel vriendelijk. Een aanrader.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De moeite waard !

Mevr. Jansen,
    13-2-2018

Top ! Leuke dingen te doen in koudum, paar restaurants, kroegjes. Grote supermarkt, DA alles wat je nodig hebt. Fijne haven. Mensen zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Prachtige omgeving met veel water en een groot meer die aan koudum grenst. Mooie fiets routes. Zeker aan te raden !

Gereisd met partner in februari 2018

Koudum is een rustig klein plattelands dorp.

Johan Muizelaar,
    29-8-2017

Koudum heeft een prima winkel bestand voor zo,n klein dorp met een zeer actieve bevolking om het dorp goed leefbaar te houden. De omgeving is prachtig voor een mooie rustig vakantie. Met name aan te raden voor gepensioneerden.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Koudum scoort een 7,8 uit 10, op basis van 82 reviews