Sorteren

Reviews over Koudum

Heerlijk rustig in naseizoen

Familie W
    5-10-2018

Leuk, rustig plaatsje. Niet veel eetgelegenheden. Maar dat zochten we ook niet.

Nog wel eens.

Copier
    30-8-2018

Verrassend leuk en in de omgeving is rede-lijk veel te doen.

Een aanrader voor rust zoekers met vakantiegevoel.

Van Daele
    21-6-2018

Gebied voor rust zoekers, maar die toch met een vakantiegevoel, door het water en de vele boten, uren fietsplezier kunnen beleven. In ieder kustplaatsje is de horeca voldoende aanwezig en genietbaar. De bewoners zijn er heel vriendelijk. Een aanrader.

De moeite waard !

Mevr. Jansen
    13-2-2018

Top ! Leuke dingen te doen in koudum, paar restaurants, kroegjes. Grote supermarkt, DA alles wat je nodig hebt. Fijne haven. Mensen zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Prachtige omgeving met veel water en een groot meer die aan koudum grenst. Mooie fiets routes. Zeker aan te raden !

Koudum is een rustig klein plattelands dorp.

Johan Muizelaar
    29-8-2017

Koudum heeft een prima winkel bestand voor zo,n klein dorp met een zeer actieve bevolking om het dorp goed leefbaar te houden. De omgeving is prachtig voor een mooie rustig vakantie. Met name aan te raden voor gepensioneerden.

Koudum scoort een 8,1 uit 10, op basis van 81 reviews