Reviews over Hindeloopen

Kom zeker weer terug

Hindeloopen bijzonder mooi.
    31-7-2017

Vond het een leuk dorpje was hier nog nooit geweest. Echt de moeite waard. Zelf's een eigen blog van gemaakt. Kom eer daags weer een dagje terug. Hier is mijn blog met mijn foto's. http://hcjjriekfoto.com/blog/2017/07/24/ontdekje-plekje/

Superleuk!

Fam.Dijkstra.
    25-6-2016

gewoon hier heen gaan en genieten in Hindeloopen,.. eten drinken cultuur en frisselucht kijken naar IJsselmeer en zijn schepen.. altijd anders,, tot laat in de avond..

Gezellig elfsteden dorpje

R.v.S.
    5-6-2016

Gezellig IJsselmeer dorpje om doorheen te wandelen en ook het plaatselijkel museum is het bezoeken waard.

Super gezellig plaatsje

Rob van Dijk
    31-12-2015

Hindeloopen is een super gezellig plaatsje met veel leuke drink- en eetgelegenheden. Ook zijn er gezellige winkeltjes waar voor één ieder wat te vinden is. Het ligt pal aan het IJsselmeer.

Geweldig

Ineke van Dijk
    4-9-2015

Gezellige sfeervolle restaurants met gastvrije bediening. Leuke terrasjes aan de haven.

Hindeloopen scoort een 8,7 uit 10, op basis van 27 reviews