Harlingen

We hebben een aantal aanbieders voor Harlingen voor je op een rij gezet:

vakanties Harlingen

We hebben een aantal aanbieders voor Harlingen voor je op een rij gezet:

Reviews over Harlingen

Heel leuk stadje met prachtige ligging

Annemarie Scharleman
    18-5-2019

Prachtige ligging bij havens en Waddenzee. Leuke ,oude pandjes met nog leukere winkels. Personeel overal even vriendelijk. In de restaurants werden wij met open armen ontvangen. Onze zoon zit in een rolstoel,overal werd geholpen om naar binnen te komen,er werden zelfs oprijplaten neergelegd.Gezellige restaurantjes

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Verassend leuk

hansel
    1-4-2019

Prachtige haven met oude pakhuizen en 17e en 18e eeuwse panden. Soort klein Amsterdam. Je kunt een stadwandeling doen met een aardige meneer via camping Zeehoeve. En harlingen is goed bevallen want je kunt hier ook een dagje naar een eiland hoppen.

Gereisd Alleenreizend in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

schuitemaker
    29-4-2018

veel te doen ,voor iedereen .je kan op de boot de eilanden bezoeken ,terrasjes ,winkelen.lekker eten.fietsen ,bootje huren.mooie gebouwen. wij gaan vaak naar B&B en de tobbedanser is een echte aanrader

Gereisd Met partner in april 2018

Harlingen Visserijdagen: Fantastisch

Herma
    4-9-2017

Harlingen is een prachtig stadje aan het IJsselmeer. Wij waren er met de visserijdagen (2017). Wat een evenement. Als je houdt van water, watersport en alles wat daar zo om heen te vinden is, is dit zeker een aanrader. Restaurantjes, cafés en winkeltjes in het centrum en langs de grachten c.q. kanalen liggen de meest prachtige zeilschepen, sloepjes en jachten. Muziek, musea, markten, kermis ... gezelligheid in overvloed. Tijdens deze Visserijdagen was er langs de haven een enorme markt met diverse deelnemers. Modelboten, liefdadigheidsinstellingen, muziek, marktkraampjes, foodtrucks maar ook de landmacht, de ambulancediensten en reddingsbrigades. Je kon het water op met diverse rondvaartboten. Wij zaten om 10.00 uur al op een authentieke stoomboot (Maarten uit Leeuwarden). Geweldig; een mooi stukje geschiedenis. Je kunt over de kade vlak langs de vissersboten lopen. Een drukte van belang maar alles verliep vlekkeloos. Zaterdagavond konden we genieten van een spectaculair stuk voorwerk. Complimenten voor de organisatie.

mooi ,leuke plaats

familie . de Valk
    3-9-2017

gezellige plaats overdag zeer bedrijvig en avond wat stil. zeer de moeite waard, bezoeken van de bouw van expeditieschip Willem Barentsz bij de Haven. Leuk klein strand met gezellige strandtent de Zilt en Lekker eten bij de tjotter,

Gereisd Met partner in augustus 2017
Harlingen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 73 reviews