Sorteren

vakanties Harlingen

Reviews over Harlingen

echt heel leuk voor herhaling vat baar

henk harteman
    4-8-2018

we zijn gewoon een dagje harlingen geweest en het is een hele mooie streek en omgeving

fantastisch

Kaylee
    19-6-2018

In Harlingen zijn super vriendelijke mensen. Er zijn genoeg leuke plekjes om wat te eten. Het kijken naar de boten en schepen is geweldig.

fantastisch

schuitemaker
    29-4-2018

veel te doen ,voor iedereen .je kan op de boot de eilanden bezoeken ,terrasjes ,winkelen.lekker eten.fietsen ,bootje huren.mooie gebouwen.

wij gaan vaak naar B&B en de tobbedanser is een echte aanrader

Harlingen Visserijdagen: Fantastisch

Herma
    4-9-2017

Harlingen is een prachtig stadje aan het IJsselmeer. Wij waren er met de visserijdagen (2017). Wat een evenement. Als je houdt van water, watersport en alles wat daar zo om heen te vinden is, is dit zeker een aanrader. Restaurantjes, cafés en winkeltjes in het centrum en langs de grachten c.q. kanalen liggen de meest prachtige zeilschepen, sloepjes en jachten. Muziek, musea, markten, kermis ... gezelligheid in overvloed. Tijdens deze Visserijdagen was er langs de haven een enorme markt met diverse deelnemers. Modelboten, liefdadigheidsinstellingen, muziek, marktkraampjes, foodtrucks maar ook de landmacht, de ambulancediensten en reddingsbrigades. Je kon het water op met diverse rondvaartboten. Wij zaten om 10.00 uur al op een authentieke stoomboot (Maarten uit Leeuwarden). Geweldig; een mooi stukje geschiedenis. Je kunt over de kade vlak langs de vissersboten lopen. Een drukte van belang maar alles verliep vlekkeloos. Zaterdagavond konden we genieten van een spectaculair stuk voorwerk. Complimenten voor de organisatie.

mooi ,leuke plaats

familie . de Valk
    3-9-2017

gezellige plaats overdag zeer bedrijvig en avond wat stil. zeer de moeite waard, bezoeken van de bouw van expeditieschip Willem Barentsz bij de Haven. Leuk klein strand met gezellige strandtent de Zilt en Lekker eten bij de tjotter,

Harlingen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 70 reviews