vakanties Harlingen

Reviews over Harlingen

fantastisch

schuitemaker, 29-4-2018

veel te doen ,voor iedereen .je kan op de boot de eilanden bezoeken ,terrasjes ,winkelen.lekker eten.fietsen ,bootje huren.mooie gebouwen.

wij gaan vaak naar B&B en de tobbedanser is een echte aanrader

Harlingen Visserijdagen: Fantastisch

Herma, 4-9-2017
    Harlingen is een prachtig stadje aan het IJsselmeer. Wij waren er met de visserijdagen (2017). Wat een evenement. Als je houdt van water, watersport en alles wat daar zo om heen te vinden is, is dit zeker een aanrader. Restaurantjes, cafés en winkeltjes in het centrum en langs de grachten c.q. kanalen liggen de meest prachtige zeilschepen, sloepjes en jachten. Muziek, musea, markten, kermis ... gezelligheid in overvloed. Tijdens deze Visserijdagen was er langs de haven een enorme markt met diverse deelnemers. Modelboten, liefdadigheidsinstellingen, muziek, marktkraampjes, foodtrucks maar ook de landmacht, de ambulancediensten en reddingsbrigades. Je kon het water op met diverse rondvaartboten. Wij zaten om 10.00 uur al op een authentieke stoomboot (Maarten uit Leeuwarden). Geweldig; een mooi stukje geschiedenis. Je kunt over de kade vlak langs de vissersboten lopen. Een drukte van belang maar alles verliep vlekkeloos. Zaterdagavond konden we genieten van een spectaculair stuk voorwerk. Complimenten voor de organisatie.

mooi ,leuke plaats

familie . de Valk, 3-9-2017
    gezellige plaats overdag zeer bedrijvig en avond wat stil. zeer de moeite waard, bezoeken van de bouw van expeditieschip Willem Barentsz bij de Haven. Leuk klein strand met gezellige strandtent de Zilt en Lekker eten bij de tjotter,

gezellig centrum

echtpaar scheveningen, 13-8-2017
    parkeren is heel goedkoop ,en harlingen is echt de moeite waard om lekker rond te lopen voor elk wat wils

erg leuke stad

Inge van der Wijk, 31-7-2017

Als je van boten houdt zoals wij, ja dan ben je hier op de juiste plek.

Het centrum van Harlingen is gezellig, met name de Voorstraat, door de platanen en de cafés en restaurants heeft het in de zomer een mediterrane sfeer.

Mooie winkels, weinig leegstand.

Harlingen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 68 reviews