vakanties Harlingen

Reviews over Harlingen

Voor herhaling vatbaar

Renate,
    28-10-2018

Heel fijn b&b. Allervriendelijkst ontvangst met een kopje koffie met lekkers door de eigenaresse. Heerlijk bed lekkere douche en goed ontbijt.

geweldig

Elly,
    17-10-2018

Heel gastvrij, vriendelijke jonge eigenaren.

Super ontbijt, diner.

Wij hadden een 3 persoonskamer met uitzicht op de haven, van alle gemakken voorzien, zelfs flesje water en chocolaatje in koelkastje,

wij werden echt verwend .

Wij als vriendinnen hebben top opdagen gehad.

Super!

Reina / Gerrit,
    22-9-2018

Super leuk verblijf. Hele vriendelijke ontvangst. Heerlijk ontbijt. Super goede bedden. Een verblijf om op terug te komen!

Uniek en markant, grandioos en heerlijk

Fred,
    11-9-2018

Een perfect verblijf. Midden in het centrum van Harlingen torent dit fantastische appartement boven alles uit. Over drie woonlagen verdeeld een halletje met kapstok ed, de keuken en de slaap/woonkamer. Vanuit de keuken toegang tot de twee dakterrassen met zitjes. Van hieruit al een fantastisch uitzicht over de stad, maar vanuit de slaapkamer (verrekijker tot je beschikking) zit je op kerktorenhoogte, met 360° uitzicht. Een zeer smaakvolle inrichting typeert deze woning. Topkwaliteit meubelen, apparatuur, douche, bed, tv, keukengerei. Geen woord gelogen op de eigen website hetdakhuis.

Vanwege de twee smalle en steile trappen niet echt geschikt voor mensen die minder goed ter been zijn.

Mooie uitvalsbasis, ook voor een dagje Vlieland

Nijland,
    4-8-2018

Positief: Prima camping, mooie plekken en alleen d provinciale weg scheidt de camping van de zee. Harlingen op loopafstand.

Negatief: Oud Hollandse kneuterigheid waarbij je voor het douchen en warm water moet betalen. Er zijn voor een dergelijke grote camping veel te weinig douches en toiletten. Mensen staan soms in groepjes van 3 te wachten voor ze onder de douche kunnen.

Harlingen scoort een 8,6 uit 10, op basis van 71 reviews