Reviews over Hardegarijp (Hurdegaryp)

Helemaal prima

Marinka,
    7-1-2018

In eerste instantie lijkt het hotel een beetje oubollig maar de hotelkamer was modern en van alle gemakken voorzien. Geen gebruik van het restaurant gemaakt dus dat ik niet beoordelen. Het ontbijt was ook prima.

Leuk hotel.

Len123,
    2-1-2018

Kan er niet zo heel veel over vertellen omdat we allebei ziek geworden zijn en uiteindelijk weer naar huis gegaan zijn.

Maar wat we ervan meegemaakt hebben was zonder meer prima! Zéér aardig en attent personeel.

Prima centraal gelegen hotel om Friesland te ontde

Fam Van den Dam,
    31-12-2017

Niet een super hip Van der Valk hotel maar de pas gerenoveerde kamer was keurig en van alle gemakken voorzien

Erg plezierig verblijf. Zeer vriendelijk personeel

Conny Aertse-Klijn,
    30-12-2017

Fijn bed. Veel handige toiletspulletjes, vooral als je je tandpasta bent vergeten. Sfeervol hotel met mooie kerstversiering. Heerlijk gegeten. Zowel het diner als het ontbijt.

prima

Stevan,
    28-12-2017

Vanwege de stroomstoring (nacht van 27-28 dec.) was het totaal donker op de kamer. Wegens ziekte moest ik er die nacht vaak uit. Erg lastig zonder licht.

Op de gang brandde noodverlichting. Zou een klein lampje op de kamer geen goed idee zijn?

Hardegarijp (Hurdegaryp) scoort een 4,3 uit 10, op basis van 61 reviews