Hardegarijp (Hurdegaryp)

We hebben een aantal aanbieders voor Hardegarijp (Hurdegaryp) voor je op een rij gezet:

Hotels.nl

Reviews over Hardegarijp (Hurdegaryp)

Mooi en verzorgd.

Marc Peetermans,
    14-8-2015

Ondanks een wat ouder hotel is alles proper en netjes. Uitstekend restaurant met keuze voor elk wat wils. Wel niet zo geschikt voor personen met lichamelijke beperkingen, want kamers enkel via trap bereikbaar. Voor fietsuitstappen zijn er zowel gewone als elektrische fietsen beschikbaar die in prima staat zijn. Voor elektrische auto's zijn er op de parking 2 plekken om te laden.

Gereisd met partner in augustus 2015

Fietsen, tuinen van Buitenpost of centrum L'warden

Adrie Verwijst,
    26-7-2015

Aan de zuidkant van Hardegarijp zijn veel meertjes, kanalen en vaarten. Daar langs is het leuk fietsen, maar daardoor ook weer wat drukker. Skutsje sielen komt er vlak langs. Andere mogelijkheden voor een dagtrip zijn de tuinen van Het Kruithof in Buitenpost en centrum van Leeuwarden.

Gereisd met partner in Tue Jul 21 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Forensendorp

Rinus,
    19-11-2013

Hurdegaryp ligt aan de drukke Groningerstraatweg, de hoofdweg tussen Leeuwarden en Groningen, het dorp is een echt forensendorp met veel nieuwbouw, het voorzieningenniveau heeft daardoor ook een behoorlijk peil. Naast een aantal monumentale herenhuizen een boerderijen buiten het dorp heeft het dorp niet zoveel monumenten, genoemd kunnen worden de Villa Nova, een herenhuis uit 1856 en het Hervormde kerkje de Hofkerk uit 1711, dit kerkje heeft boven de ingang een aantal mooie gevelstenen en het interieur is ook bezienswaardig.

Gereisd met partner in november 2013
Hardegarijp (Hurdegaryp) scoort een 6,3 uit 10, op basis van 62 reviews