Sorteren

Reviews over Eernewoude - Earnewald

Gesamtnote: gut

o.k.
    5-11-2018

positiv: der freundliche, persönliche Service, wenn jemand da ist. Das schöne haus in einwandfreiem Zustand.

negativ: wieder einmal Komplikationen bei der Schlüsselabholung. Trotz Info zu meiner Mobilnummer und Ankunftzeit habe ich keinen Code für die Schlüsselbox erhalten und es war niemand im Servicecenter. Uns halfen aber freundliche Menschen, die gerade vor Ort waren.

Relaxed

Alindavandijk
    31-10-2018

Heel mooie complete bungalows, netjes en schoon. We hebben genoten van ons verblijf

Beste Alinda,

Jullie hebben genoten, hartelijk dank voor de complimenten. We gaan voor meer dan tevreden gasten en dat is gelukt. We zien jullie graag terug op ons mooie park.

It Wiid grand Fisker huisje

Eric
    31-10-2018

Een heel fijn park. Huisje luxe ingericht met sauna en voor de kids diverse zaken om zich te vermaken. Riante jacuzzi. Twee motorboten en twee kano’s beschikbaar. Mooie omgeving en natuur. Vanaf de achtertuin voor je zo de Friese meren op.

Beste Eric,

Fijn dat jullie zo’n fijn verblijf hebben gehad, Super Grand Fisker is een heerlijk watersporthuis met sloep, buitenspa, kano’s, bijbootjes etc. Leuk dat jullie de natuur en de omgeving zo waarderen. Dank voor deze mooie feedback en uitmuntende beoordeling. Graag tot ziens.

Geslaagde vakantie

Thomas
    29-10-2018

Mooi park, nette en schone huisjes. Wel enkele kleine dingen defect als rol gordijn oid. Maar dat zouden ze herstellen. Leuke tijd gehad (varen, vissen).

Jammer dat de boot die bij ons huisje defect ging. Maar keurig opgelost. Bij 2e keer kapot kregen we sloep aangeboden. Dat was genieten!

Beste Thomas,

Hartelijk dank voor jullie reactie. Boten en motoren blijven techniek, daar zijn wij ook van afhankelijk en soms gaat het helaas kapot. Fijn dat jullie toch lekker met een sloep hebben kunnen varen.

Prachtig rustoord!

Laotta
    28-10-2018

Een prachtig verblijf in een schitterende omgeving.Veel activiteiten worden geregeld, waaronder een leuke excursie met de blauwstirn met een geweldige gids! Minder leuk is de vele particuliere huisjes, waardoor de mooie plekken al bezet zijn.

Mogelijk kunnen er wat meer afvalcontainers geplaatst worden.

Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 12-11-2018
    Jullie zijn er lekker op uit geweest in de Alde Feanen, niet voor niets Nationaal Park. We hebben over het hele park bungalows beschikbaar dus mooie plekken genoeg. Graag tot ziens op ons mooie park.
Eernewoude - Earnewald scoort een 8,3 uit 10, op basis van 95 reviews