Eernewoude - Earnewald

We hebben een aantal aanbieders voor Eernewoude - Earnewald voor je op een rij gezet:

vakanties Eernewoude - Earnewald

Reviews over Eernewoude - Earnewald

Zalige vakantie

Samantha Vertriest,
    16-1-2019

Het was een zeer aangenaam verblijf. Het huisje was ook tip top in orde en de sauna geweldig. Wij komen graag terug

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Quality time

Toet,
    9-1-2019

Heerlijk ontspannen weekend gehad. Jacuzzi en sauna pure luxe maar zo fijn. Het huisje was van alle gemakken voorzien. Gastvrijheid staat bij deze verhuurder voorop. Mocht er iets zijn kun je ze altijd bereiken. Dit is het tweede weekend maar weer heerlijk genoten

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019
    Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 12-1-2019

Beste Toet,

Hartelijk dank voor de mooie feedback en de complimenten voor onze persoonlijke service/gastvrijheid, we zullen deze overbrengen aan Monique van onze gastenservice. Jullie hebben genoten. Graag tot ziens en dan de volgende keer met sloep, lekker varen op de Friese meren en (mid)dagje naar Grou?

t wiid, doen !

brian,
    7-1-2019

alles met water te doen , zeilen , motorboot huren, vissen etc. je kan er heel lekker wandelen. het is er schoon.

het is dorps

Gereisd met partner in januari 2019
    Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 11-1-2019

Beste Brian,

Dank voor de uitmuntende beoordeling. We verwelkomen jullie graag weer op ons mooie park. Onze slogan niet voor niets natuur- en watersportparadijs.

lekker rustig

Inger,
    7-1-2019

Rustig park, mooi groot huis, vriendelijk personeel!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019
    Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 11-1-2019

Beste Inger,

Jullie hebben genoten van de rust en de natuur op ons park. We zien jullie graag terug.

Super gezellig

Paulien,
    4-1-2019

Leuke luxe wellness bungalow met het gezin en de hond. Jammer dat er geen hek omheen was zodat je de hond bij de bungalow los kon laten

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019
    Directie Bungalowpark It Wiid, eigenaar, 7-1-2019

Beste Paulien,

Dank voor de mooie waardering, er zijn een aantal bungalows met een afgesloten tuin, speciale kinderbungalow of een enkele bungalow met wellness die niet aan het water liggen. Wellicht een tip voor de volgende keer. Overigens bij onze bungalows met sloep mag de hond ook mee! Aanbeveling voor de volgende keer, lekker sloepvaren. We zien jullie graag terug.

Eernewoude - Earnewald scoort een 8,2 uit 10, op basis van 95 reviews