Eernewoude - Earnewald

Vakantie in Eernewoude - Earnewald

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Eernewoude - Earnewald

Reviews over Eernewoude - Earnewald

• 8Eleonora24-09-2020

Leuk plaatsje

Gemakkelijk met het pontje overzetten.

Gereisd met vrienden in september 2020

• 8Machiel30-08-2020

Fijne plek, rust en natuur in aangename luxe

Complete camping. Wij hadden twee weken een mooi ruime plek aan het water en een valk gehuurd die voor de vouwwagen lag. Veel gezeild, prima supermarkt en eetcafé, fijne schone douches en vriendelijk personeel. De jongens hadden de eerste week zeillessen die ook goed bevielen. Ook de slecht weer week was prima. Enige minpuntje was de kwaliteit van de huurboot maar naar ik begreep wordt daar aan gewerkt.

augustus 2020

• 7Eva11-07-2020

Weinig voor kinderen

Er zijn weinig faciliteiten voor kinderen helaas, alles is gericht op de watersport. Je kunt maar vier minuten douchen, daarna moet je drie minuten wachten. Echt veel te kort, min. vijf of zes minuten was al beter geweest. Je kunt de douche ook niet uitzetten als je klaar bent, dus niet echt een milieuvriendelijk systeem. Nergens op de camping staan prullenbakken, dus er slingert hier en daar wat vuil rond. Verder prima camping met mooie ruime plekken en schoon sanitair. Buitenbad zou verwarmd zijn, maar volgens de kinderen is het koud.

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur

juli 2020

• 10Rudy Maerien24-06-2019

Prachtige omgeving!

Het is er gewoonweg prachtig en iedereen is er altijd even vriendelijk. Na zovele jaren dat ik er al op vakantie kom voelt dit telkens aan als thuiskomen. Zolang ik kan ga ik elk jaar minstens 1 x er naartoe.

• 9Cultuur

Alleen gereisd in juni 2019

• 9Elvira en Jan Wolfard08-04-2019

Rust en natuur puur

Gezellig klein dorpje waar je eigenlijk alles vindt voor een fijne vakantie Wij zijn er elk jaar met pingsteren op een kleine Camping aan de andere kant van het water zit een grote familie Camping Goed sorteerte Supermarkt en Restaurants in het dorpje Je kan op verschillende plaatsen bootjes huren Wij komen er erg graag en kunnen iedereen die van water houd en rust het aanbevelen

Gereisd met partner in mei 2018

• 8fam. Madern08-01-2018

heel goed, mooi huis, mooie omgeving,

de zeearend heeft hier zijn verblijf

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in december 2017

• 7Arjan Staal20-08-2017

Aardig dorpje aan het water

Wij stonden op camping It Wiid in Eernewoude. In het dorp zelf zit een kleine supermarkt waar de prijzen enorm veel hoger zijn dan in een grotere stad, voor de dagelijkse dingen gingen we naar een plaats als Dokum of Grau. Er is in Eernewoude ook een tankstation waar de brandstof 20 cent per liter duurder is dan de gemiddelde tankstations. Beide winkels hebben waarschijnlijk hoge prijzen omdat er veel mensen met een boot langs komen, je bent dan wel aangewezen op deze voorzieningen, dat is blijkbaar een mooie gelegenheid om enorme veel extra te vragen voor producten. Vanaf de camping naar Eernewoude was het eenvoudigst met de pond, dat koste 1 euro voor een enkele reis (ongeveer 200 meter varen) met ons vieren waren we 8 euro kwijt om naar de overkant te gaan. Reden genoeg om Eernewoude links te laten liggen, er is weinig te zien of te doen en dan betaal je ook nog eens de hoofdprijs.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Sfeer in stad

augustus 2017

• 8van Ewijk10-08-2017

Mooie omgeving

Mooie omgeving. Veel water. Als je gaat fietsen, moet je er rekening mee houden dat je regelmatig een pont tegen komt. Dit is uiteraard niet heel duur, maar het loopt al snel op als je er 5 op een rij tegenkomt. Voor mensen die van watersport houden is het een prachtige omgeving. Wij gaan hier zeker nog een keer naar terug.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

juli 2017

• 7J. Bouwmeester05-08-2017

Is niet veel.

Zijn we alleen geweest voor een rondvaart. Volgens mij verder niet veel te doen

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur