Dokkum

Reviews over Dokkum

Super

Auke Denekamp
    24-9-2018

Een zeer gastvrije passantenhaven met alle voorzieningen aanwezig en de Haven meesters zijn zeer vriendelijk. Het centrum van Dokkum bied voor iedereen iets een zeer leuke stad waar we zeker volgend jaar weer heen gaan.

leuke en gezellige stad

Jacob
    23-9-2017

Het is niet een stad om vele dagen door heen te lopen maar voor 1 a 2 dagen is het heel leuk. Ga in ieder geval naar het park waar Bonifatius is vermoord....erg leuk om daar naar toe te wandelen en rond te struinen.

Openbaring i.v.m. heel veel andere plaatsen

Casimir
    6-9-2017

Gezellig en mooi "dorp" voor als je de "grote" stad gewend bent. Fijne terrassen, ruim voldoende winkels en eetmogelijkheden, mooie monumenten, leuke grachten, prettige omgeving en bewoners voorzover.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Dokkum is een zeer gezellig en fraai stadje

Aad Zonneveld
    27-5-2016

Foto en/of filmtoestel meenemen!!! Het oude centrum van Dokkum is heel goed bewaard gebleven en heeft veel te bieden op cultuur-historisch gebied. Alles is lopend heel goed te doen door de compactheid binnen de wallen. Koffie drinken, lunchen of dineren, er is genoeg aanbod. Voor degenen die willen winkelen zijn er ook genoeg winkels. En de bewoners zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Geweldige stad

Joost
    20-5-2016

Het is de noordelijkste 11 steden stad met zeer vriendelijke en behulpzame inwoners. Leuke winkels en prima uitvalsmogelijkheden naar bv. Ameland en Schiermonnikoog. Heb hier jaren gewoond en het is en blijft mijn stadje!

Gereisd Met partner in mei 2016
Dokkum scoort een 8,5 uit 10, op basis van 51 reviews