Appelscha

We hebben een aantal aanbieders voor Appelscha voor je op een rij gezet:

vakanties Appelscha

We hebben een aantal aanbieders voor Appelscha voor je op een rij gezet:

Reviews over Appelscha

leuke plaats met een mooie omgeving

albert en corry van den beukel,
    19-6-2017

gezellige plaats met voldoende winkels en horeca om de vakantie door te brengen het drents friesse wold is een mooi natuurgebied waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen ook is het fochteloerveen een aanrader daar zijn lepelaars en kraanvogels te spotten

Gereisd met partner in juni 2017

Stelt niet veel voor.

becathijs,
    19-6-2016

Leuk voor een ijsje of wat te eten, maar het dorp Appelscha stelt niet veel voor. Aan de zuidkant bij de grens met het bos wat uitspanningen. Door het dorp loopt een vaart. Verder een supermarkt, en een enkele winkel. Wij weken uit naar Oosterwolde.

Gereisd met oudere kinderen in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustig dorp, enkele goede eetgelegenheden.

Hans Traa,
    6-1-2016

Het is een beetje ingeslapen dorpje (althans in januari). Het heeft een aardig eetcafe (Le Coq) en een voortreffelijk Chinees restaurant (Peking). Daarnaast volop wandelmogelijkheden,fietsmogelijkheden en een golfbaan. Assen en het gevangenismuseum liggen op korte afstand.

Gereisd met vrienden in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke plaats, mooie omgeving,

voor herhaling vatbaar,
    27-8-2015

Appelscha ligt heel centraal als je leuke dingen in Friesland (Oost) en Drente wil doen. Hele mooie natuur, veel parken, in de regio hier. Afwisselende natuur met fijne familiewandelingen in de diverse Nationale Parken/boswachterijen. Niet veel winkels in Appelscha, maar genoeg voor de dagelijkse boodschappen. Ook terrasjes voldoende en geregeld markten.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Toeristisch knooppunt in Drents-Friese Wold

Maarten,
    2-8-2015

Voor wie de bossen van het Drents-Friese Wold wil ontdekken is Appelscha het toeristische knooppunt. Het dorp lijkt zich vooral te richten op senioren, en dan voel je je als jong gezin niet helemaal op je plek. Fietsen (ook MTB-en) kan hier echter geweldig!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015
Appelscha scoort een 8,3 uit 10, op basis van 126 reviews