Reviews over Anjum / Oostmahorn

Tuller
    27-10-2018

Wij zijn de herfstvakantie weer naar Esonstad geweest. We komen hier al aantal jaar en kids vinden het super! De nieuwe indoorspeeltuin is super mooi de kids hebben hier veel uren door gebracht! Zwembad is niet groot maar met kleine kinderen precies goed! Paar keer gegeten bij het pizzarestaurant, echt een aanrader. Dus we hebben weer top vakantie gehad. En gaan zeker weer!

Overnachten en op pad de natuur in...

Well
    4-10-2018

Leuk vakantiepark, leuk opgezet,een nagebouwde vestingstad.

Huisje is van alle gemakken voorzien, heel netjes en schoon.

Prachtige omgeving en natuur, echt genieten.

Heerlijk eten bij de restaurants op het park en zeker niet te duur.

Voor de oudere kinderen is er niet veel te doen, maar gelukkig houden zij ook van de natuur, en die is geweldig daar.

Superleuk!

Margo
    21-8-2018

Superleuk en gezellig park en veel te doen in de omgeving als je van water houdt. Vanuit Esonstad dagje Schiermonnikoog gedaan en een bootje gehuurd. Erg leuk! Zwembad was helemaal prima voor onze kids.

De horeca op het werk was echt zeer slecht. Lange wachttijden in restaurant en eten matig qua kwaliteit. Dag erna maar een pizza gehaald; ruim een uur moeten wachten op deze bestelling! Net buiten het park zitten 2 hele goede restaurants dus rest van de week daar gegeten!

Leuk, Wij hebben genoten

Margriet
    18-8-2018

rustig park,leuk opgezet met die huizen. Gezellig ingericht huisje. Neem voor kleine kids je eigen campingbedje mee,geen fatsoenlijk kinderledikant aanwezig. Net,maar niet al te groot zwembad,super indoorspeeltuin.

Mooi vakantiepark maar hygiene laat te wensen over

Fam. Dekker
    15-8-2018

Heel mooi vakantiepark! Onze kinderen van 3 en 6 hebben zich prima vermaakt in het zwembad en de indoor speeltuin en er zijn veel dingen te beleven in de omgeving. Het enige nadeel van dit park is de hygiene: ons huisje was bij aankomst erg vies! Kruimels op de vloer van de keuken, chips op het kleine kindertafeltje in de huiskamer, viezigheid op de wasbak in de badkamer en de wc beneden stonk erg naar urine. Ik vroeg me af of het huisje wel schoongemaakt was na de vorige bewoners... Los hiervan hebben we hier een erg leuke vakantie gehad.

Anjum / Oostmahorn scoort een 7,4 uit 10, op basis van 109 reviews