Reviews over Anjum / Oostmahorn

P zijlstra,
    4-1-2019

Geweldig park, super gezellig vriendelijk personeel

Genoten!

M,
    28-12-2018

Prachtig park. Mooie, grote, gezellige bungalows. De terpwoningen liggen echt aan het water. Wat een uitzicht!

Het zwembad is niet groot en eenvoudig. Het ziet er wel mooi en schoon uit.

De binnenspeeltuin is echt een topper. Goed voor uren speelplezier.

Tuller,
    27-10-2018

Wij zijn de herfstvakantie weer naar Esonstad geweest. We komen hier al aantal jaar en kids vinden het super! De nieuwe indoorspeeltuin is super mooi de kids hebben hier veel uren door gebracht! Zwembad is niet groot maar met kleine kinderen precies goed! Paar keer gegeten bij het pizzarestaurant, echt een aanrader. Dus we hebben weer top vakantie gehad. En gaan zeker weer!

Overnachten en op pad de natuur in...

Well,
    4-10-2018

Leuk vakantiepark, leuk opgezet,een nagebouwde vestingstad.

Huisje is van alle gemakken voorzien, heel netjes en schoon.

Prachtige omgeving en natuur, echt genieten.

Heerlijk eten bij de restaurants op het park en zeker niet te duur.

Voor de oudere kinderen is er niet veel te doen, maar gelukkig houden zij ook van de natuur, en die is geweldig daar.

Superleuk!

Margo,
    21-8-2018

Superleuk en gezellig park en veel te doen in de omgeving als je van water houdt. Vanuit Esonstad dagje Schiermonnikoog gedaan en een bootje gehuurd. Erg leuk! Zwembad was helemaal prima voor onze kids.

De horeca op het werk was echt zeer slecht. Lange wachttijden in restaurant en eten matig qua kwaliteit. Dag erna maar een pizza gehaald; ruim een uur moeten wachten op deze bestelling! Net buiten het park zitten 2 hele goede restaurants dus rest van de week daar gegeten!

Anjum / Oostmahorn scoort een 4,5 uit 10, op basis van 109 reviews