Reviews over Anjum / Oostmahorn

Top vakanties gehad

Rika de koster
    19-4-2017

Verschillende jaren zijn wij in esonstad geweest.we werden zelfs herkend.park is heel mooi . Schoon, gezellig . Dijk over en je bent aan het water. Bij mooi weer geweest. Bij minder weer geweest allemaal even leuk steeds anderre dingen gedaan. Blijft bij ons staan opnummer 1.

leuk en rustig

tanja
    21-2-2017

wil je rust en frisse lucht dan is hier de goede plek hier is het echt ouderwets rustig gewoon heerlijk lekker dicht bij lauwersoog waar een leuke haven is

Esonstad in Anjum/Oostmahorn is leuk.

El
    20-2-2017

Heerlijk rustig. Het geluid van de meeuwen zo mooi. Mooie natuur.

Hier raken we nooit uitgekeken!

R
    27-7-2016

Prachtige omgeving vlakbij Lauwersmeer en Waddenzee. Veel wandel- en fietsmogelijkheden. En meer dan genoeg te beleven voor wekenlang vakantieplezier!

fijne rustige omgeving om te fietsen en wandelen

Th.v.Wetten
    1-5-2016

De rust welke deze omgeving uitstraalt zowel aan het water als in de polder,voor de liefhebber vogels spotten aan het louwersmeer.

Anjum / Oostmahorn scoort een 7,5 uit 10, op basis van 109 reviews