Akkrum

Reviews over Akkrum

Te gek

Ellen,
    19-6-2018

Prachtig klein dorp in Friesland. Camping/ haven waar een heerlijk restaurant zit, de koken. Heerlijk zelf gebakken taart en goede kleine kaart. Dorpsfeest meegemaakt en bleek waar een klein dorp heeel groots kon zijn. Top

Gereisd met partner in juni 2018

rima adres

Fam. E. Houweling van Hooff, Hoeven, NBr.,
    25-5-2016

Akkrum is zeer gunstig gelegen als uitvalsbasis. Een bezoek brachten wij onder meer aan de Weerribben, en een 5 tal musea t.w. het Fries museum in Leeuwarden, de Belvedére in Heerenveen, de Fundatie in Zwolle, het Groninger Museum en het nieuwe museum in Assen. Vormen allen een aanrader, los uiteraard van de schoonheid van de Friese meren. Een topper was het solar boot evenement die aan het terras van het hotel voorbij vaart op de Reuzedei. Met plezier kijken wij op ons verblijf terug en kunnen het ieder dan ook van harte aanraden.

Gereisd in mei, 2016

Gereisd met partner in mei 2016

Waterrijk en gezellig

Fam. Hartsuiker,
    20-9-2015

Leuk gezellig dorpje met voldoende voorzieningen, zoals supermarkt, bakker en slagerij. Maar ook souvenirs- en kledingwinkeltjes. Het dorp is omringd met water en je kunt er prima uit eten bij verschillende gelegenheden.

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Gastvrij Akkrum

Desiree,
    20-6-2015

Een mooi dorpje met leuke winkeltjes. Een bakker en supermarkt op loopafstand van het vakantie park en de ligplaatsen. Dicht aan de snelweg de grotere plaatsen als Leeuwarden, Heerenveen, Sneek en Drachten zijn snel te bereiken.

Gereisd anders in juni 2015

Leuke plaats midden in Friesland

Jeannette van Eerden,
    10-7-2012

Wil je van het waterrijke Friesland genieten, dan is Akkrum een prima plaats als uitvalsbasis. Het dorpje is gezellig, heeft leuke winkels en je kunt er lekker eten. De ligging langs de snelweg is ook makkelijk. Omdat Akkrum zo centraal in Friesland ligt, kun je snel en makkelijk alle kanten op.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012
Akkrum scoort een 8,3 uit 10, op basis van 49 reviews