Zeewolde

Reviews over Zeewolde

VIP huisje was heerlijk

Jeanette,
    19-1-2019

Wij hadden een last minute VIP huisje. Deze was mooi ingericht en met sauna en bubbelbad wat erg heerlijk was. ‘S ochtends werden er broodjes gebracht, maar beleg dien je zelf mee te nemen. Park is auto vrij, dus moesten wel stuk lopen. Park is sterk verouderd en nodig aan renovatie toe. Het is dat wij een VIP huisje hadden en er voor een leuk prijsje zaten, maar anders zou ik het zonde van het geld vinden.

Gereisd met vrienden in december 2018

Rust en ontspanning is wat we zochten en vonden

Dirk de Groot,
    17-1-2019

Mooi groot park met veel faciliteiten. In het winterseizoen is er in de omgeving niet veel te doen. Het vertier moet je op het park zoeken. Voor ons was er genoeg te doen.

Gereisd met partner in januari 2019

Leuke vakantie!

Roelands,
    17-1-2019

Wij zijn hier in de eerste week van januari geweest en hebben hier een leuk tijd gehad. I.t.t. andere center parcs was het centrale plaza-gedeelte met restaurants in open lucht en dit vonden we wel aangenaam. Ook het personeel was zeer vriendelijk. Enige minpunt was de drukte in de aquamundo.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Wanneer gaan we weer boeken?

Wendy Roesink,
    17-1-2019

Wij verbleven in een vip huisje (688). Erg leuk huisje met een vlonder op het water. Elke dag verse broodjes aan het huisje (2,5 broodje pp). Erg genoten met onze 2 kids. Super zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Super!

Claeys,
    17-1-2019

Erg leuk en gezellig appartement. Ontbijt was uitgebreid en lekker. Aanrader!

Gereisd met partner in januari 2019
Zeewolde scoort een 8,8 uit 10, op basis van 229 reviews