vakanties Flevoland

Reviews over accommodaties in Flevoland

Geweldig verblif

P Stoffels,
    13-12-2018

Wij hebben een super fijn verblijf gehad bij het Eemhof. Wij verbleven in het appartement aan het water. Het Eemhof is een fijn park, waar de natuur optimaal gebruikt wordt om een geweldige omgeving te creëren.

Het zwembad blinkt uit. Door het altijd warme water en warme omgeving is het heerlijk voor kleine kindertjes, en natuurlijk ook voor de volwassenen;)

Buiten het park, is het personeel geweldig, altijd met een glimlach wordt je geholpen.

Heerlijk relaxed weekje.

Willem Meijer,
    13-12-2018

Gezinsuitje. Veel tijd in zwembad doorgebracht. Mooi zwembad.

Restaurants prima. Vriendelijk personeel. Vooral ontbijt was geweldig.

Huisje ook prima, alleen de bedden waren doorgelegen. Niet fijn geslapen dus.

Ook de bank in de kamer was doorgezeten.

Prachtige locatie, mooi park, woonboten erg mooi

J.H. Man,
    13-12-2018

Woonboot was prachtig, bijna perfect. Afwerking heel mooi. Park op loopafstand, voldoende privacy.

Let alleen wel op wat je afspreekt met klantenservice, ze zijn niet echt klantvriendelijk.

Ook de "toeristenbelasting" is niet helemaal correct: Zeewolde rekent 2 euro per persoon, per nacht. Center Parcs rondt dat naar boven af naar 2,70 Euro. Het is een raadsel waarom, ernaar vragen is zinloos.

Goed maar kan beter met wat aanpassingen.

DANNY,
    12-12-2018

Fijn rustig park met mooie jachthaven. Zwembad vindt ik persoonlijk minder goed als vossemeren of erperheide of Leerdam maar ieder zijn keuze. Omkleedhokjes en locker zijn aan vervanging toe. Sloten die slecht werken. Het concept van de market. Plaza is anders dan andere. Ingangen buiten. Zijn gaan eten in buffet. Avond en ontbijt. Lekker wel. De restaurants mogen later open zijn. Nu maar tot 20u buffet en zondag zelfs pizzeria niet open. Hadden een 2 persoon vip bungalow. Zeer goed en ruim. Ook rustig park maar zeker strenger zijn voor auto. Vele auto's heel het weekend op het park terwijl dit auto vrij moet zijn. Personeel heel vriendelijk en ook check in vlot. Voor een vakantie weekend zeker goed mits toch wat inspanningen en aanpassingen.

Groetjes Danny

Realexing

Familie Nijenhuis,
    12-12-2018

We hebben genoten van ons verblijf op de Eemhof. Door al het personeel werden we gastvrij en vriendelijk ontvangen dat het echt een ontspannen weekend was.