Reviews over Lelystad

mooi veld, leuke ligging, min puntje sanitair.

larissa huisman,
    21-8-2018

mooi tenten veld met picknicktafels, leuke camping bij het water. Het sanitair was niet heel schoon en betalen om warm water voor de afwas was voor ons wat overdreven

Voor herhaling vatbaar

Eveline,
    14-8-2018

Heerlijk relaxed in een trekkershut gelogeerd. Mooie, schone rustige camping. Hele aardige en fijne ontvangst. Je kunt er prachtig wandelen, vlakbij Oostvaardersplassen en knarhut.

Super leuke ervaring!

Sabine,
    28-7-2018

Samen met mijn zoon (10jr)vannacht blijven slapen in een rioolbuis( 1 van de bijzondere accomodaties op deze camping). Wat een leuke ervaring, prima bedjes en meer dan genoeg ruimte met zn 2tjes om te slapen. Schoon sanitair en een Heerlijke douche. Overal is aan gedacht, toiletpapier, afwasmiddel, afwasborstels en zelfs een fohn tot onze beschikking. Daarnaast voor kinderen genoeg te doen, leuke dierenweide en speeltoestellen. Wat een rust en gezelligheid, wij komen zeker nog eens terug, o.a. de boomhut staat nog op ons verlanglijstje :-)

Rustige camping

Douwe63,
    27-7-2018

Camping ligt wat afgelegen. Bestaat uit verschillende velden. Om de velden veel struiken en bomen. Per veld +/- 10 plaatsen. Sanitair keurig en schoon. WiFi goed. 50 meter buiten de poort een mooi strandje aan een groot meer waar je kan watersporten en bv een ligbedje kan huren.

Heerlijke camping op onverwachte plek

Jeroen Boxsem,
    26-7-2018

Een mooie en rustige camping vol met hele bijzondere overnachtingsmogelijkheden. Vriendelijke en prettige ontvangst. Eigenaren doen niet moeilijk over een uurtje eerder of later! Eigenaar doet aan bushcraft en bied zijn diensten ook aan. Wij stonden hier met 7 meiden van 12 jaar ivm afsluiting groep 8. Hebben gekampeerd met onze eigen tent naast de vuur- en BBQ-plaats. De camping heeft voor iedereen wat het zoekt. Plekken hebben stroom en er zijn centrale waterpunten. Toilet gebouw is mooi schoon er is toiletpapier aanwezig. Camping is voorzien van leuke (kleine) kinderboerderij en speeltuin (trampolines, glijbaan, schommel en fietsen). Eigenaren hebben hier heel veel tijd en energie in gestoken, en dan zie je er ook aan af. Dit is denk ik ook een van de "min"punten, alles wat er gebeurt gaat ze ook direct aan het hart, dus dat kan bij sommigen misschien wat "control-freakerig" overkomen. Maar wij vonden dat geen bewaaar! Top-plek!!

Lelystad scoort een 8,6 uit 10, op basis van 63 reviews