Lelystad

We hebben een aantal aanbieders voor Lelystad voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Lelystad voor je op een rij gezet:

Reviews over Lelystad

Lelystad heeft een imago probleem

Chris van Gent,
    14-8-2014

Lelystad heeft een imago probleem zegt men, ik begrijp dat niet, Lelystad is niet anders dan alle andere steden in Nederland. De zelfde problematiek als elders het zelfde wat aanbod betreft als elders.

Maar wonen is top, de natuur is top winkelen in Bataviastad is to, sporten is top wat wil men eigenlijk nog meer.

Met de trein naar waar dan ook is mogelijk in 5,5 uur naar Berlijn vanuit Lelystad, Naar Maastricht met de trein of naar Parijs noem het maar op.

Lelystad is een stad in het midden van ons Land, Hoofdtad van de jonste Provincie van Nederland Flevoland. Een mooi Agora Theater met een prima programering idem geld dat voor de Underground, Kubus. En wat te denken over een moderne Bibliotheek dus gewoon geweldig. En dan de Oostvaarders plassen en binnen een paar jaar de Markerwadden over natuur gesproken!

Gereisd met partner in januari 2014

Lelystad... heerlijk om te wonen

Jeannette,
    5-8-2014

Wij wonen alweer zo'n 6 jaar in Lelystad en dat bevalt ons super. De ruimte, de rust en alles bij de hand zoals alle winkels, strandjes, bos. Voor uitgaan moet je niet hier zijn maar Amsterdam is dichtbij. Het is nergens leuker wonen dan Lelystad. Zelf kom ik uit de randstad met alle drukte en files. Ik ga Flevoland nooit meer verlaten.

Gereisd met partner in januari 2014

Gunstige ligging

Hanneke Bakker,
    25-6-2014

Ik was hier voor een zakelijke bijeenkomst, voor mij ligt Lelystad gunstig en is het goed bereikbaar. Vanuit het hotel heb ik wel zicht gehad op het centrum en dat trekt mij niet zozeer aan voor een dagje shoppen. Ik kan verder niet veel zeggen over de stad zelf.

Gereisd zakelijk in juni 2014

moderne gebouwen aan de haven

luc,
    6-4-2014

Na ons bezoek aan Aviodrome wensten we nog kort uit te waaien in Lelystad haven. Helaas vonden we daar geen parking, ondanks dat er amper mensen waren en bij de outletwinkels was de parking betalend.

Je merkt dat Lelystad modern is, gezien de provincie Flevoland nog maar een dikke halve eeuw is drooggelegd.

We werden tijdens het korte bezoek van de baan geplukt door een gemotoriseerde agent (in BE heet die 'zwaantje') en afgeleid naar een terrein alwaar talloze agenten waren. Onze auto en papieren werden er van kop tot teen nagekeken en ik had ook nog de eer een alcoholtester te mogen testen. Het was de eerste keer dat me dit overkwam en ik rij al van 1982 en heb toch al zo'n 700.000 km verkend. De vriendelijke jonge agent wist niet wat een GPS was? Hij zag namelijk op mijn dak een satelietontvanger.

Gereisd met partner in april 2014

Aanrader: Oostvaardersplassen

koenthirza,
    30-3-2014

Zaterdag aangekomen en een fotoshoot gedaan, zeker een aanrader voor hele mooie foto's!

's Avonds gegeten bij tapas restaurant de 'Vier Engelen' ook een aanrader.

Zondag naar de Oostvaardersplassen geweest. Echt een prachtig gebied waar heerlijk gewandeld kan worden en iedereen heel vriendelijk gedag zeg!

Gereisd met partner in maart 2014
Lelystad scoort een 8,1 uit 10, op basis van 64 reviews