Kraggenburg

Reviews over Kraggenburg

Klein dorp

Madeleine-C2,
    15-6-2016

Kraggenburg is een klein dorp waar niet veel te doen is. Het is wel een goede uitvalbasis om de NO polder te verkennen met o.a. Schokland en de Orchideeën Hoeve. In mei zijn er prachtige bollenvelden in de polder. Giethoorn en de Weerribben zijn ook in de buurt en in Emmeloord kan je winkelen.

Gereisd met vrienden in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij komen zeker terug.

Jan Niekolaas,
    8-9-2014

Kraggenburg is een klein dorp met weinig vertier, maar in de omgeving is zoveel schitterende natuur dat je daarvan volop kunt genieten.Voor uitstapjes ligt het ook centraal dicht bij de prachtige natuurgebieden in NW-Overijssel zoals de Weerribben en de Wieden.

Gereisd met partner in Sat Aug 02 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

In mooie gezellig uitvalsbasis

wout,
    21-7-2013

Kraggenburg is een leuk klein dorpje waar de drukte en het vandalisme van de randstand aan voorbij gaat. Buiten staan nog gewoon de bloemen op de straat en tuinhekjes ontbreken veelal. Verwacht er geen top voorzieningen maar alles wat je nodig hebt is er maar eenvoudig. Een buurtsuper, snackbar/cafe en hotel van Saaze zijn wel de grootste trekkers in het dorpje maar dat maakt het tot een prima basis om de NOP te ontdekken en oude zuiderzeestadjes te bezoeken om daarna in een oase van rust terug te keren

Gereisd met partner in juli 2013

Prima vakantieplek

Peter,
    31-7-2008

Voor de de hele familie van alles te beleven , mooie natuur , frisse lucht , vermaak voor metname kleine kinderen uitstekend in leuk speelpark midden in het bos. Fietstochten richtin de Weeribben en Urk gemaakt , erg mooi.

Gereisd met vrienden in juli 2008

Een hele gezellige camping, met een bere gezellig vanalles

Monique,
    31-7-2007

Een hele gezellige camping, met een bere gezellig "Coetshuis"waar vanalles georganiseerd word. Voor de kinderen word erg veel gedaan, ze vermaken zich opperbest! En als kinderen zich goed vermaken dan vermaken ouders zich ook goed ;)) Op een aantal kilometer afstand is er een leuk strand te vinden, alleen werktte het weer nog niet mee, om daar heen te gaan. Maar er is genoeg te doen op de camping dus niemand hoeft zich te vervelen.

Gereisd familie in mei 2007
Kraggenburg scoort een 7,8 uit 10, op basis van 12 reviews