Biddinghuizen

Reviews over Biddinghuizen

Prachtig

Family Hermsen
    26-4-2019

Biddinghuizen heeft Walibi als attractie daaromheen zijn prachtige resorts waar je kunt verblijven
    Het dorp heeft een klein winkelcentrum . Vlakbij het plaatsje Elburg wat ook zeker de moeite waard is

Gereisd Met partner in april 2019

mooi en veel te doen

kim
    9-5-2017

biddinghuizen bied genoeg te doen voor een breed publiek. Zo is er een leuk attractiepark in biddinghuizen en meer toeristische trekpleisters in de omgeving. Ook is er genoeg natuur en water om ook voor de natuurliefhebbers bezig te zijn. daarnaast kun je er heerlijk varen op het meer of actief kanoën. En wil je echt rust, dan bezoek eens camp spirit, een onbewoond eiland waar je kunt kamperen in een echte tipi. daarnaast heb je er vakantieparken voor een beetje meer luxe dan op het eiland.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor kinderen zeker leuk

Bettina
    17-7-2015

Het centraal gebouw is leuk van binnen maar mag van buiten meer zichtbaar zijn. Weinig te doen met minder weer. Helaas stelt de parade die elk avond plaatsvind niets voor. Neem een voorbeeld aan Slagharen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 13 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Omgeving Biddinghuizen mooi

Floor
    13-7-2015

Van Biddinghuizen hebben we weinig gezien, het park ligt meer in de buurt van Harderwijk. Dolfinarium en Walibi zijn erg leuk, en bij Zeewolde het pannenkoekenrestaurant Hans en Grietje. De strandjes zijn prima met kinderen (water lekker ondiep) en het Harderbos is mooi.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 03 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor elk wat wils.

marije
    12-7-2015

Een zandstrand met heel lang ondiep water waarin de kinderen naar hartelust kunnen spelen. Aan de andere kant het Harderbos met allemaal leuke wandelpaden. In harderwijk hebben we allerlei dingen uit vroegere tijden bekeken, zoals de oude stadsmuur enz.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015
Biddinghuizen scoort een 7,8 uit 10, op basis van 297 reviews