Reviews over Biddinghuizen

erg mooi

jeannette
    2-9-2017

erg mooi veel water winkels valt tegen als je even wilt shoppen het je echt een auto nodig het winkel gelegheid ligt niet echt in de buurt

super

Liesbeth Bouwhuizen
    2-6-2017

dat er van alles te doen is voor groot en klein hele familie

mooi en veel te doen

kim
    9-5-2017

biddinghuizen bied genoeg te doen voor een breed publiek. Zo is er een leuk attractiepark in biddinghuizen en meer toeristische trekpleisters in de omgeving.

Ook is er genoeg natuur en water om ook voor de natuurliefhebbers bezig te zijn.

daarnaast kun je er heerlijk varen op het meer of actief kanoën.

En wil je echt rust, dan bezoek eens camp spirit, een onbewoond eiland waar je kunt kamperen in een echte tipi.

daarnaast heb je er vakantieparken voor een beetje meer luxe dan op het eiland.

Leuke tijd, vol gezelligheid en comfort.

Flemishlion
    20-2-2017

Mooie natuurrijke omgeving. Genoeg te doen voor heel het gezin.

Watersport, wandelen, fietsen. maar ook Walibi is hier. Vlakbij heb je het dolfinarium in Harderwijk.

Prima

BB1
    18-2-2017

De rust en het goede onderhoud en fijne recreatie.

Biddinghuizen scoort een 7,4 uit 10, op basis van 296 reviews