Hotel Van der Valk Almere

Weer vandaag2°-1°
Hotel Van der Valk Almere
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Almere voor je op een rij gezet:

Laatste review

Nooit meer!!

Romy,
8-12-2018

Hotel is mooi, kamer is goed, maar wat een walgelijk personeel in de bar. Traag en ontzettend klantontvriendelijk!!! We gingen elk jaar hierheen maar puur door het slechte personeel komen we hier nooit meer!

Kenmerken

213 reviews over Hotel Van der Valk Almere in het Nederlands

Nooit meer!!

Romy,
8-12-2018

Niet wat wij gewend zijn!

Winnyfred Staneke,
26-9-2018

Vandaag, 26 september, dieptepunt in het restaurant van der Valk Almere. Lauwe frieten en een tonijn en kip sandwich die niet echt super waren. Klacht gedaan bij de ober, die er eigenlijk ook geen raad mee wist. Om ons heen 2 andere tafels ook met klachten over de lunch. Wordt men hier te gemakkelijk? Er was helaas geen leiding aanwezig. We komen hier echt bijna elke week. Voorlopig ff niet.

Nooit meer

GB,
17-9-2018

We hebben voor het weekend een suite geboekt waarvoor je natuurlijk borg moet betalen. Dat krijg je terug als niks stuk is in de kamer. Mijn vriend had de kamer mooi versierd met rozen blaadjes etc. Omdat de schoonmaksters 'te lang' bezig maken met het netjes maken van de kamer krijgen wij onze borg niet terug. In het contract dat ik heb ondertekend staat niet in dat je geen rozenblaadjes etc mag gebruiken in de kamer. Na de discussie bij de receptie zouden hun de volgende dag contact met ons opnemen, dit is echter niet gebeurt ik ben hier zelf achter aan gegaan. Na het bellen kwam het er nog steeds op neer dat we geen borg terug krijgen. Dit is een lekker bij verdienste voor jullie !!

Manager, Sales manager / Directie, 24-9-2018

Geachte gast,

Wij hebben uw beoordeling gelezen en tevens uw klacht per mail ontvangen. Deze zal in behandeling worden genomen en wij zullen hierover nog contact opnemen.

Met vriendelijke groet,

Van der Valk Hotel Almere

Toppie

Nanet,
24-2-2018

Gezellig, modern, groot, ruime kamers, goed ontbijt

Top verblijf

Petra Jansen,
3-2-2018

Groot hotel met heel vee faciliteiten. Grote kamers met hele mooie badkamer. Goed ontbijt, fijn zwembad en goede ligging

Fantastisch hotel. Goede sfeer en vriendelijk personeel die graag voor je klaar staat. Mooie kamers met sfeer. Mooie sport ruimte die uitkijkt op het zwembad.

Het eten wordt met zorg en liefde gemaakt. Kijken is gaan!

Geweldig

An,
26-9-2017

Super hotel met heerlijk uitgebreid ontbijt

Mooi, modern hotel, heel netjes, rustig op de kamers. Familiekamers zeer ruim! Fijn zwembad, lekker warm. Ook gegeten in het restaurant, goed, genoeg keus. Heel handig: de junior-gerechten. Ontbijt echt goed. In Flevoland en Almere vele uitstapjes mogelijk, ook veel groen/natuur in de omgeving.

Tweede maal en zeker niet de laatste!

Adrie Lambert,
26-8-2017

Goede ligging, ruime parking, luxe hotel, prima restaurant, vriendelijke bediening ruime kamers en zeer netjes. Oh ja.... en ook nog een prachtig zwembad!

Uitstekend !

TONY MARTIN,
25-8-2017

GoedD: klantvriendelijkheid van alle personeel, ligging nabij Amsterdam.

Minder goed: sommige verkeerde bestellingen bij drinken in de bar en diner in het restaurant, wél direct verbeterd. Ik zag nabij de liften enkele stofnetten hangen.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Almere in Almere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Almere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.