Hotel Van der Valk Almere

Hotel Van der Valk Almere
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Almere voor je op een rij gezet:

211 reviews over Hotel Van der Valk Almere in het Nederlands

Nooit meer

GB
17-9-2018

We hebben voor het weekend een suite geboekt waarvoor je natuurlijk borg moet betalen. Dat krijg je terug als niks stuk is in de kamer. Mijn vriend had de kamer mooi versierd met rozen blaadjes etc. Omdat de schoonmaksters 'te lang' bezig maken met het netjes maken van de kamer krijgen wij onze borg niet terug. In het contract dat ik heb ondertekend staat niet in dat je geen rozenblaadjes etc mag gebruiken in de kamer. Na de discussie bij de receptie zouden hun de volgende dag contact met ons opnemen, dit is echter niet gebeurt ik ben hier zelf achter aan gegaan. Na het bellen kwam het er nog steeds op neer dat we geen borg terug krijgen. Dit is een lekker bij verdienste voor jullie !!

Toppie

Nanet
24-2-2018

Gezellig, modern, groot, ruime kamers, goed ontbijt

Top verblijf

Petra Jansen
3-2-2018

Groot hotel met heel vee faciliteiten. Grote kamers met hele mooie badkamer. Goed ontbijt, fijn zwembad en goede ligging

HotelSpecials.nl

Fantastisch hotel. Goede sfeer en vriendelijk personeel die graag voor je klaar staat. Mooie kamers met sfeer. Mooie sport ruimte die uitkijkt op het zwembad.

Het eten wordt met zorg en liefde gemaakt. Kijken is gaan!

Geweldig

An
26-9-2017

Super hotel met heerlijk uitgebreid ontbijt

Mooi, modern hotel, heel netjes, rustig op de kamers. Familiekamers zeer ruim! Fijn zwembad, lekker warm. Ook gegeten in het restaurant, goed, genoeg keus. Heel handig: de junior-gerechten. Ontbijt echt goed. In Flevoland en Almere vele uitstapjes mogelijk, ook veel groen/natuur in de omgeving.

Tweede maal en zeker niet de laatste!

Adrie Lambert
26-8-2017

Goede ligging, ruime parking, luxe hotel, prima restaurant, vriendelijke bediening ruime kamers en zeer netjes. Oh ja.... en ook nog een prachtig zwembad!

Uitstekend !

TONY MARTIN
25-8-2017

GoedD: klantvriendelijkheid van alle personeel, ligging nabij Amsterdam.

Minder goed: sommige verkeerde bestellingen bij drinken in de bar en diner in het restaurant, wél direct verbeterd. Ik zag nabij de liften enkele stofnetten hangen.

Dit is mij overkomen op 9 augustus 2017

Erwin van Vugt
10-8-2017

Bij het diner kreeg ik warm vlees, koude friet en aardappeltjes en koude groente terwijl deze toch echt minmaal 65 graden dienen te zijn.

Reactie hotel restaurantmanager dit komt helaas voor, kunnen we u als compensatie een kop koffie aanbieden.

Toen naar de hotel kamer, airco maakt een bonkend en veel geluid. Reactie hotel (dezelfde restaurantmanager) al onze kamers maken bij de airco een bonkend en veel geluid, zo is ons systeem.

En daar mag je het mee doen als gast voor een betaling van €134 voor de kamer en € 20 voor het hoofdgerecht.

Let wel voor €154 kreeg ik dus slecht eten en een slecht werkende airco.

Ik ben benieuwd (na mijn melding aan de receptie) of de heer R. Van de Valk (directeur) nog iets laat weten en of hij deze reactie en uitspraken van zijn restaurantmanger onderschrijft richting een betalende klant.

Ik slaap hier nooit meer.

Carolina van Herpen
29-7-2017

Goed hotel met mooie kamers vriendelijk personeel en heerlijk eten.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Almere in Almere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Almere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.