Reviews over Almere

Echt een heerlijke tijd gehad

Albertien
    18-9-2018

Wij “woonden” 6 maanden op camping de Kemphaan tijdens de bouw van ons huis in Oosterwold.

Het was echt fantastisch! Overdag hard werken met veel lawaai en dan thuiskomen in de rust en natuur van de Kemphaan. Ga je bouwen op Oosterwold, probeer daar een plekje te krijgen.

super leuk hotel

B.
    29-8-2018

Wij hebben met 6 dames 1 overnachting gehad in hotel Finn tijdens het strandfestival Zand. Hotel Finn is een sfeervol, warm hotel met zeer vriendelijke medewerkers en een super service. Op de begane grond bevindt zich de receptie, en een sfeervol cafe/restaurant waar ook het uitgebreid ontbijtbuffet wordt gepresenteerd. Op de verdiepingen zijn gezellige zithoeken ingericht waar gebruik van gemaakt kan worden. De bedden zijn heerlijk. WC en douche zijn gescheiden, wat prettig is. Er staat een waterkoker en een Nespresso-apparaat. De kamers zien er schoon uit, evenals de natte ruimte, waarbij je kunt kiezen voor een handdouche of stortdouche.

Het hotel is centraal gelegen, vlakbij de winkelstraten, het uitgaansleven en het station. Met de trein ben je snel in het havengebied van Almere of naar Amsterdam.

Je kunt een parkeerplaats reserveren voor de auto (tegen betaling).

Prima prijs-kwaliteitverhouding, een echte aanrader.

leuke camping!

fam. den hHartog Eringaard
    19-8-2018

leuke camping voor het gezin.

genoeg te doen in de bosrijke omgeving. zaterdag's boerenmarkt en de bierbrouwerij bezoeken.

fietsen, wandelen met de honden en zwemmen en kanoën in de hogevaart. leuke eigenaars.

Wij komen zeker een keer terug!

Lean
    29-7-2018

Toegeven, ik dacht niet meteen aan Almere toen we tijdens onze rondreis door NL een volgende camping zochten. Onterecht, want de camping is hartstikke leuk. De plekken zijn ruim en niet zo recht toe rechtaan als op de meeste campings. Er zijn leuke speelvoorzieningen voor de kinderen. Het sanitair is eenvoudig, maar netjes. Koffie, broodjes etc tegen zeer schappelijke prijzen verkrijgbaar.

De eigenaren zijn enthousiast en behulpzaam.

Tegenover de camping is een gebiedje met veel activiteiten zoals een klimbos, mini-zoo met vrij toegankelijk terras, apenopvang, park etc. Het centrum van Almere ligt op 15 minuten fietsen. Hier zijn veel winkels, restaurantjes etc.

Mooie verzorgde camping ligging aan het meer

Anneke
    7-7-2018

Mooie verzorgde camping met ligging aan het water. Mooi verzorgd nieuw sanitair. Geen winkeltje, wel kon je broodjes bestellen. Wij hadden rubberbootje met motor mee. Je kon vanaf de camping het bootje in het water laten (kleine steiger). Vandaar uit naar de haven varen en dan kom je op het meer uit en vanaf het meer kon je door Almere in de grachtjes varen. Leuk om te doen. Tegenover camping is de bushalte. Maar je kan ook om het meer lopen om naar de stad te gaan (ong. 20 min. tot half uurtje lopen). Je kan ook over het meer heen varen en uitstappen in het centrum. Op de camping zelf is niet veel te doen. Maar met het centrum op afstand is dat ook niet nodig. rondom het meer kan je vissen en is er een aangelegd strand. Almere is een leuke stad. Maar wil je omgeving verder verkennen kan natuurlijk ook. De camping wordt beheerd door vriendelijke mensen. Ook is er een klein restaurant en krijg je er pizza's.

Almere scoort een 8 uit 10, op basis van 154 reviews