Almere

We hebben een aantal aanbieders voor Almere voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Almere voor je op een rij gezet:

Reviews over Almere

Almere is een super gezellige stad.

A.Smits,
    8-8-2016

Een modern centrum met verschillende winkelcentra op loopafstand. Gezellige terrasjes ook aan het water. In de hele stad liggen fietspaden met veel bruggetjes waar je onderdoor of overheen gaat. Je zit heel snel op de fietsroutes rondom de stad met prachtige natuur.

Gereisd met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

modern maar sfeervol

Conny,
    25-9-2014

Al jaren rijden wij langs Almere op weg naar andere bestemmingen, dit jaar zijn wij een dagje naar Almere geweest. De stad is modern maar heeft toch een prima sfeer door de openheid in de stad langs het water en de vele verschillende architectuurstijlen. Bij de VVV is een folder te krijgen over de verschillende wijken van de stad met wandelroutes en je krijgt veel uitleg en tips van de dames die er werken. Wij hebben behalve het centrum ook de wijk De Fantasie bezocht, erg leuk. Ga beslist ook even naar het restaurant van de V&D, vanaf het dakterras heb je een mooi uitzicht! Aan de rand van Almere vind je veel natuur en is het heerlijk wandelen. Dus wat ons betreft een stad met veel mogelijkheden!

Gereisd met partner in juli 2014

Mooie stad met veel diversteit

Ben-en-Desiree,
    31-8-2014

In het centrum van Almere valt alles te vinden wat er is op winkelgebied. Het centrum is ruim en groot en parkeergelegenheid is er ruim voldoend. Rondom Almere is er ook veel natuur en kun je heerlijk wandelen.

Gereisd met partner in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie omgeving en stadscentrum

blokkermarc,
    30-12-2013

Je ziet alleen wel dat het een "gemaakte" omgeving is en niet een oud stadscentrum. Dit is wel jammer voor de sfeer maar het doet niet af aan de vele winkels die er zijn. Almere doet qua shoppen dan ook niet onder voor steden als Leiden, Haarlem en Amstelveen.

Gereisd met partner in december 2013

Prettige stad, veel mogelijkheden, verrasend leuk!

Eric,
    1-11-2013

Natuurlijk niet voor oude historie, maar juist voor bruisende nieuwe ontwikkelingen, gevarieerde (stads)architectuur, gedurfde initiatieven, goede horeca, prettig winkelen en schitterende (wandel-, kano-, fiets-, en kijk-)natuur! Ga ook naar Almere!

Gereisd met oudere kinderen in september 2013
Almere scoort een 8,7 uit 10, op basis van 155 reviews