Reviews over Kantenah (Quintana Roo)

Leuk, maar niet nog een keer.

Mariska
    2-1-2018

Plus punten: Service, super! Mensen heel erg aardig. Alles wordt goed schoongehouden. Mooi strand.

Min Punten: Kamers mogen wat beter worden onderhouden, scheef en los hangend douchebeugel. Matras was doorgezakt. Eten in buffet was vaak koud of lauw en niet erg smaakvol. Wij vonden alleen het vis restaurant op het strand en het Japanse restaurant goed genoeg. Heineken en Corona's alleen voor de VIP's erg jammer. Veel Amerikanen.

Voor ons was het te massaal.

Geweldig!

Jolanda
    2-10-2016

Wat een toplocatie, wij waren met 2 kinderen en zouden zo terug gaan. Na een rondje over het eiland vonden we dit toch echt het mooiste stranden.

Wij vonden hier wel meer sfeer als in paladium palace. Maar de 3 al lang carte restaurant zijn een perfecte aanvulling!

Genoten

fantastisch hotel

ronald rogmans
    19-9-2016

het hotel was gelegen in een natuurpark zodat je de inheemse fauna en flora dagdagelijks kon bewonderen. De vele restaurants zorgden voor de nodige afwisseling en de zwembad accommodaties waren heel mooi. Het strand was een van de prachtigste dat we ooit hebben gezien en het personeel was vriendelijk altijd goedgeziend en heel professioeneel !

voortreffelijk op alle vlakken

theo
    31-1-2016

ontvangst en bereidwilligheid om van kamer te wisselen wegens handicap is verbazend

uitgebreide variatie van eten, men vindt steeds iets nieuws kortom eten Top!

hotel ligt midden in het groen en bij de verplaatsing naar een van de restaurants is er wel iets nieuw te ontdekken.

fantastisch

fam. De Schrijver
    15-10-2015

Geweldige vakantie beleefd in een prachtig resort, je kan gebruik maken van alle faciliteiten van de 4 verschillende hotels waardoor je een enorm groot complex kan ontdekken en je geen tijd hebt om je ook maar een seconde te vervelen. Een echte aanrader! Alleen; let op met welke reisorganisatie je deze reis boekt. Sommige reisorganisaties kiezen voor een zeer goedkope vlucht waardoor je een ommetje maakt naar Frankfurt en daar een halve dag vast zit alvorens richting Cancun te vliegen. Op die vlucht zelf zeer weinig ruimte voor zo’n lange vlucht, niet verantwoord! Wij gaan ooit terug , maar boeken dan zeker via andere touroperator.

Kantenah (Quintana Roo) scoort een 8,8 uit 10, op basis van 5 reviews