Costa Maya / Mahahual

Reviews over Costa Maya / Mahahual

Ver weg van het massa toerisme

Coby Mulder
    5-2-2013

Als je op zoek bent naar een van die plekjes die nog niet aangetast zijn door het massa toerisme...ga dan naar Mahahual. Het is een fantastisch klein vissersdorp met een prachtige boulevard. De sfeer is heerlijk relaxed en de mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Op dagen dat er een cruiseboot is veranderd het dorp wel, maar savonds als iedereen weer weg is dan keert de rust ook terug. Savonds zijn er een aantal restaurantjes open, en er is een bar die pas laat open gaat, de Bodeguita, waar je kunt poolen. Er zijn 2 disco's, maar die zijn zeer onregelmatig open. Je kunt vanuit Mahahual een paar mooie dagtochten maken naar oa Maya tempels van Chacchoben en het meer van Bacalar (prachtig, ook wel meer van zeven kleuren genoemd).

Gereisd met partner in november 2012

Lekker rustig

RS
    11-11-2011

Mahahual is een fijne kleine strandplaats, met een aantal barretjes en restaurantjes. Er hangt een relaxte sfeer en het ligt in een prachtig gebied. Voor een paar dagen rust en weinig andere toeristen (ivm Cancun en Playa) is Mahahual een absolute aanrader.

Gereisd met partner in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

iets minder

dordtboy
    17-9-2011

Jammer genoeg toen wij met de cruise boot aankwamen was het slecht weer. Wij zijn wel aan land geweest en zijn ook even in het dorp wezen kijken. Maar dit weer gaan wij niet naar het strand. Wat wel erg opviel en vervelend was waren de mexicaanse verkopers heel erg opdringerig. verder was de omgeving wel mooi.

Gereisd met vrienden in Sun Oct 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Relaxte plek

Robert
    15-6-2010

Mahahual is nog een rustige badplaats waar je een relaxte vakantie kunt houden. De omgeving, vooral het Chinchorro rif, is ook de moeite waard. Sfeer is erg prettig, maar niet voor mensen die zich snel vervelen.

Gereisd met partner in april 2009

plaats om terug te gaan

Anja Schouten
    28-5-2010

Ben al 3x in mexico geweest in playa.nu voor het eerst met het cruise schip naar de costa maya.We hebben bij de pier een Taxi gepakt naar mahahual het dorpje.super mooi lekker strans en je zit daar ook echt tussen de mexicanen.

Gereisd met vrienden in Fri May 28 2010 13:21:43 GMT+0000 (UTC)
Costa Maya / Mahahual scoort een 8 uit 10, op basis van 11 reviews