Hotel Riu Cancun

Hotel Riu Cancun

9.8Fenomenaal

Mexico, Quintana Roo, Cancun

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 1.597p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.8Fenomenaal

• Animatie
  • Kinderopvang

89 reviews over Hotel Riu Cancun

• 2019
    10Hakima abarkan15-04-2019

Mooi hotel, goed service en vriendelijke personeel

Gereisd met vrienden in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

10Alinda Bonoo14-06-2017

Beste vakantie tot nu toe!!

Geweldig verblijf gehad! Echt alles was top. Personeel ook super lief en willen alles voor je doen. Eten top, animatie top. Kortom alles top! kom zeker nog een keer terug hier.

Gereisd met partner in december 2016

• 10Tim24-09-2015

Prachtig

Het iis gewoon mijn beste vakantie ooit geweest ! Ben nu momenteel nog daar ma ik wil er gewoo. Niet aan denken om te vertrekke. !!! De mexican people zijn gewoon supervriendelijk ! Overdreven service overdreven eten ! Het is gewoon de idiale droomvakantie geloof mij !! Wat de mensen ook soms zeggen hier in deze blog ! Geloof mij een echte aanrader en eeen zuivere 10/10 geef ik deze hotel + de mensen die hier werken !!! Geen woorden voor ! Top top top top !!!!

Gereisd met partner in september 2015

• 9Janneke05-01-2014

Geweldig hotel !!!!

Geweldig hotel, heel goede service, perfect eten heel vriendelijk personeel kortom alles voor een heerlijke vakantie. Enige minpunt het strand is smal en de zon is i.v.m. de hoogte van het hotel om half twee weg.

Gereisd met partner in december 2013

• 10jeanette02-10-2012

mega heftige vakantie

We zijn net 3 dagen terug van onze geweldige 16 daagse vakantie. Ik was hier met een vriendin. Het hotel was helemaal super de ligging top. Je hoefde maar 2 min te lopen en je was al in het centrum. De bediening en het personeel was helemaal top. Het animatie team hield je ook de hele dag bezig. Je hoefde je echt niet te vervelen. 's avonds was er ook genoeg te doen. De shows waren elke avond top en na de show kon je met het animatie team en alle jongeren uit in cancun. Je betaalde een vaste prijs en kon de hele avond drinken wat je wilde. Als we terug gaan zeker weer naar dit hotel.

Ik geef deze vakantie een dikke 10.

Groetjes.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 10wilma peperzak31-05-2012

geweldige plek

wij zijn net terug van een onvergetelijke vacantie in hotel riu cancun wat een geweldige service heeft dit hotel.Het maakt niet uit wat je vraagt alles kan en geef je af en toe een tip dan is het helemaal geweldig maar dit hoeft niet maar deze mensen verdienen het wel.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9s & r23-02-2012

geweldig!!

een geweldig hotel vlakbij het uitgaansleven winkels... een taxi is ook nooit ver te zoeken. het personeel is zeer attend. het eten is gewoon subliem zeeer veel keuze iedere dag wel iets nieuws, wie het hier niet vind vind het nergens! zeer propere zwembaden.het was een fantastische vakantie. zelfzs voor excursies is het een goede ligging.

Gereisd met partner in juli 2011

• 10jc bodinot09-10-2011

goed hotel

goed hotel ,wij verbleefen van 19 sept tot 3 okt 2011 verzorgen is er goed kamers wat aan de vochgtig kant. het eten is goed ,als wij weer gaan dan weer het zelfde hotel.

Gereisd met partner in september 2011

• 6jacky02-09-2011

mooie ligging wat strand betreft

Slechte service van de receptie; wisten niet waar een postkantoor was, hadden geen naaigarnituur ( moest een naald hebben ). Verder ben ik mijn fotocamera vergeten, na vele malen gebeld te hebben naar ongeintereseerde mensen van de receptie kreeg ik te horen dat hij niet gevonden was, maar mijn indruk was dat ze geen zin hadden om te kijken achter het desbetreffende kastje van onze kamer waar hij zeker lag. Waarschijnlijk heb ik niet genoeg pesos fooi gegeven en vonden ze de camera een goed compensatie... Het personeel attendeert je erop dat er fooi gegeven moet worden. Het eten was redelijk : vis en biefstuk doorgekookt. Alleen het Japans restaurant heeft lekker eten, je moet hier wel 2 dagen van te voren voor reserveren. Strand en zee geweldig, wil je een goed plekje hebben moet je vroeg op, anders is er geen parasol meer te bekennen, alle stoelen met handdoeken bezet

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 9petra03-08-2011

tophotel

wij zijn hier van 16july tot 30july geweest en vonden het helemaal geweldig we hadden eerst een kamer op de 13e verdieping maar daar was het uitzicht geen sucses we kregen gelijk een andere kamer die was grandioos het personeel die er werkt is super vriendelijk het eten en drinken was top en de ligging ook dicht bij het centrum als je wilt gaan shoppen is dat mooi bij la isla je pakt de bus voor 9 pesos en binnen 5 minuten ben je er dit centrum is klein italy ook kulkukan is super meer op amerika gericht ook als je in cancun bent ga dan naar coco bongo!! we hebben voor vip kaarten gekozen je kan er dan zitten en je wordt bediend het strand bij het hotel was ook mooi alleen bijna geen parasol te krijgen al met al een tophotel

Gereisd met partner in juli 2011

Hotel Riu Cancun info