• Type accommodatie

• Type hotel

Sorteren

vakanties Mexico City

Reviews over Mexico City

Een bruisende miljoenenstad MEXICO CITY.

Emma
    4-7-2018

Mexico City wordt helaas vaak overgeslagen. Veel reizigers kiezen liever voor de kust dan voor het binnenland zoals Mexico City. Het is er gevaarlijk? Ik moet toegeven dat de eerste keer voor mij ook spannend was. Veel mensen om mij heen kwamen met enge verhalen; dat het niet veilig zou zijn voor een vrouw alleen. Toch heb ik het gedaan. En inmiddels ben ik er al drie keer geweest. Mexico City, ook wel Ciudad de Mexico (CDMX) heeft veel te bieden. Naast de miljoenen mensen die er wonen kun je er veel cultuur vinden. Er zijn vele (gratis) musea, een mega groot groen park Chapultepec, heerlijke churros, bijzondere gebouwen, vele kraampjes op straat waar je de échte taco's kunt eten en goede koffietentjes en restaurants. De Mexicanen zelf zijn heel gastvrij en enorm trots op hun land. Als je ook maar even de weg kwijt bent in deze miljoenenstad, dan helpen ze maar al te graag. Ontdek ook Mexico City! Viva México!

mooie, drukke stad

H.M. Mullers
    22-4-2017

het historisch centrum met de zocalo en vele mooie gebouwen moet je gezien hebben.

verder zijn er diverse straten met kraamverkoop, indrukwekkend door de mensenmassa.

mercado merced - de grote drukke markt van de stad - is de moeite waard om te bekijken.

het park alameda met het palacio bellas artes waarin diverse muurschilderingen te zien zijn.

het sep gebouw met muurschilderingen.

dansende indianen groepen op de zocalo.

kortom er is van alles te zien in het centrum en dan zijn er ook nog de overige barrios die ook de moeite waard zijn

Mexico City scoort een 8,2 uit 10, op basis van 48 reviews