Mexico (deelstaat)

We hebben een aantal aanbieders voor Mexico (deelstaat) voor je op een rij gezet:

Bestemmingen in Mexico (deelstaat)

Bekijk alle plaatsenBekijk alle plaatsen

vakanties Mexico (deelstaat)

Reviews over accommodaties in Mexico (deelstaat)

prima

h.mullers,
    21-4-2017

modern hotel met ruime kamers nabij de zocalo in mexico stad.

vriendelijke ontvangst bij de receptie, goede bedden, rustig gelegen.

verbouwing van het restaurant en daardoor ongezellig.

ontbijt is vrij beperkt maar er zijn genoeg gelegenheden in de nabije omtrek.

Gereisd met partner in februari 2017

Prima hotel

Paul,
    8-6-2013

Heet tegenwoordig Hyatt. Is prima zakenhotel met indoor zwembad en een paar restaurants. Vooral het sushi restaurant is lekker. Kamers zijn ruim en goed. Ontbijt in de executive lounge is uitstekend. Personeel daar is niet echt vriendelijk.

Gereisd zakelijk in maart 2013

Mooi centraal gelegen

Jack,
    7-10-2012

Na een vermoeiende reis hier prima ontvangen. Vriendelijk personeel bracht ons en de bagage naar de kamer. Ruime kamer met prima sanitair. Goed ontbijt, konden kiezen uit een traditioneel Mexicaans ontbijt of een continentaal ontbijt. Hotel ligt op een rustige plek maar op loopafstand van de Insurgentes Sur, de weg die door heel Mexico City loopt. Hier is veel te doen, ook in de omgeving van het hotel veel leuke straatjes met volop uitgaansmogelijkheden. Het Antropologisch Museum (een aanrader voor iedereen die iets meer over Mexico te weten wil komen) is ook op loopafstand. De weg door het park van Chapuitepec is erg levendig. Volop stalletjes waar van alles en nog wat verkocht wordt.

Gereisd met partner in januari 2012

prima hotel met lekker eten

virginie_desodt,
    22-8-2011

Een mooi hotel, vlakbij een buurt met restaurantjes. Metrohalte vlakbij.

Mooie ruime kamers. Gratis Wifi in Starbucks beneden in hotel.

Uitgebreid ontbijtbuffet.

Zwembadje (grootte van een postzegel) op dakterras.

Hotel goed gelegen om allerlei uitstappen te doen.

Gereisd zakelijk in mei 2011

Superieure topkwaliteit: Zoals het hoort te zijn

Remco,
    18-12-2010

Dit Four Seasons hotel ligt centraal aan de Paseo de la Reforma, in de zakenwijk van Mexico City, tegenover de Torre Mayor, de hoogste toren van de stad. Ongeveer 5 kilometer van de Zocalo en het prachtige Museo del Templo Mayor. Het maakt alle vijf sterren meer dan waar. Ontvangst is top, kamers zijn top, service is top, wellness center is top, restaurants zijn helemaal top. Overnachtingen zijn duur, maar minder ernstig dan Four Seasons hotels in sommige Westerse steden.

Een oase van rust en luxe in een chaotische en niet helemaal ongevaarlijke stad. Perfect voor zakenreizen. Ook perfect als je de grote en drukke stad wilt verkennen, maar dit wil combineren met rust en luxe.

Gereisd zakelijk in september 2004