Hotel Dolmen Resortsterstersterster

7.2Goed

Malta, Malta, Qawra (bij St. Paul's Bay)

Vanaf

176 reviews over Hotel Dolmen Resort

• 2019
    9RvdB12-09-2019

Heerlijk

Prima hotel, erg netjes en schoon. Mooie zwembaden en gelegenheid om in zee te zwemmen. In september geen handoekjes leggen, wat me in het hoogseizoen wel aan de orde lijkt. Heeft volop eetgelegenheden in de buurt. Dichtbij busstation voor uitstapjes naar Valletta en Mielha. Ik raad het hotel aan bij vrienden!!!

Gereisd met partner in september 2019

• 8Michelle Hulstein - Kok27-06-2019

Fantastisch genoten van een heerlijk verblijf

Heerlijk hotel, in eerste instantie even geschrokken van de grootte omdat we zelfs een plattegrond kregen. Achteraf is het ons allemaal heel erg mee gevallen. Een mooi en schoon hotel. Ruime kamer voor 2 personen en heerlijke inloopdouche. Zwembaden waren allemaal erg netjes en gelukkig geen beddenrace. De animatie was erg leuk en gezellig vanaf 10:00 volop animatie stuk voor stuk toppers. Binnen 5 minuten ben je in het dorpje met verschillende bars, cafés, restaurants en winkels. Wij hebben genoten en zien zeker nog een kans om terug te gaan hierheen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 5Kim24-04-2019

Jammer, zeker geen 2de keer meer

Jammer, echt jammer. Er is helaas helemaal niks voor de kinderen al wordt dit wel als een kinderhotel aanbevolen. Na een gesprek met een hostess zei ze idd ook dat Malta geen kinder eiland is. Al met al hebben we ons en voornamelijk de kinderen buiten het hotel moeten vermaken. Malta is in opbouw, dat wil zeggen het hele eiland staat letterlijk in de steigers. Waar je ook kijkt er wordt gebouwd. Aan de wegen aan de gebouwen aan het strand..... overal. Een grote bouwput! Het afval ligt overal op straat, in de zomer moet het hier stinken het kan niet anders. En alles maar ook alles is kapot. De huizen de straat het busstation de bussen. Voor ons geen 2de keer.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    5Looijs09-08-2018

Nooit meer.

Bij aankomst een hele vieze kamer gekregen, overal schimmel aanwezig. Vooral in de badkamer en de douchekop, riggels, tegels etc. Duidelijk vochtprobleem in het gehele hotel, dit was te zien aan de muren en de geur in het hotel. We zijn direct gaan klagen, kregen een nieuwe kamer; waarbij hetzelfde probleem aanwezig was. Weer gaan klagen, wederom een nieuwe kamer; ook hier weer hetzelfde probleem. Personeel gaf aan dat het overal zo was, het zou komen van de stoom van het douchen? Uit fatsoen de 3de kamer maar gepakt, echter tijdens het douchen meer schimmel ontdekt. De dag erna voor een manager gevraagd en gaan klagen bij de touroperator. Toen kregen we opeens een kamer in het nieuwe gebouw, waarbij geen enkele sporen van schimmel aanwezig waren. We kwamen een nederland stel tegen en zij gaven aan dat dit standaard wordt geprobeerd bij mensen. Eerst een vieze kamer geven, pas wanneer er wordt geklaagd krijg je een fatsoendelijke kamer.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Michelle Logtenberg03-07-2018

Prima

Wij, twee vriendinnen van 24 vonden het een heerlijk hotel. We hadden een mooie kamer met een bad en daarin de douche. Verder hadden we een balkon en een heerlijk bed. Het ontbijt was bijna elke dag hetzelfde maar voor ons prima. Croissantjes, verse broodjes, gekookt/gebakken eieren, yoghurt, fruit, verse jus etc. Bij het zwembad zijn twee zwembaden buiten en 1 binnen bij de Spa. Er waren elke dag voldoende bedjes vrij en als je door een tunneltje liep kon je ook nog bij de zee liggen met een klein kinderzwembadje erbij. ‘s avonds zijn we niet veel in het hotel geweest. Via de boulevard was je binnen enkele minuten bij een pleintje met lekkere eettentjes. Verder is er om de hoek bij het hotel een busstation waar je voor €2 zo naar medina of valetta kunt reizen. Verder is alles gewoon goed geregeld, de dag dat we ‘s avonds naar huis gingen mochten we gratis handdoeken lenen. Prima hotel als je niet een te drukke plaats wil op Malta!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 8Tammo202-07-2018

Prima hotel, matig ontbijt

Prima hotel. Bij aankomst werden we verrast doordat we in het oudere gedeelte van het hotel zaten. Dit was meer een appartement dan een hotelkamer inclusief keuken, aparte slaapkamer en een zeer ruim balkon. Het appartement was ietwat gedateerd, maar uitstekend schoon en netjes. En mét badkuip in de slaapkamer. Geen kapotte elementen of iets dergelijks. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad heeft stoelen genoeg, geen handdoekje leggen in elk geval.

Wat wij misten was een soort van map met informatie zoals ontbijttijden, alarmnummers, WiFi-info etc. Zo kwamen wij er via via achter dat men een early-breakfast heeft voor als je vlucht vroeg in de ochtend gaat, iets wat nergens stond beschreven.

Het ontbijt is qua kwaliteit van eten goed, de rest is waardeloos. Een grote kippenschuur waar er geen doorkomen aan is naar het buffet, je tegen je partner moet schreeuwen vanwege alle andere lawaai.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Jemail Streedel14-11-2017

fantastisch!

Heerlijke vakantiebestemming in Malta, luxe hotel alles zeer goed geregeld. Personeel was erg klantvriendelijk en probeerde je ten alle tijden zo goed mogelijk te helpen. Schoonmaak personeel de gehele dag aanwezig 7dagen per week verspreid door het gehele resort. Enige minpunt te benoemen dat er roomservice kosten op onze kamer stonden terwijl wij daar geen gebruik van gemaakt hebben. Ja overleg zijn deze er toch afgehaald

Gereisd met partner in juli 2017

• 7ABJ01-09-2017

Goed voor één keer

Geachte mensen 2 weken terug van Dolmen Resort, het is een heel groot hotel met mogelijkheden( 1dagpas - hotel - timesharing). Je kan er logeren in de vernieuwde kamers en of oude kamers ( wanneer je de airco aanzet,komt er een stofwolk uit .)Het eten : ontbijt (Engels ontbijt , altijd het zelfde.Op 10 dagen tijd niet één keer pancakes, wel 1 keer wafeltjes na een lange rij wachtende , 2 stuks per persoon).Lunch is beter dan het avondeten in het hoofdrestaurant, met all in kan je alle dagen in het a la carte restaurant gaan eten ( waar het lekker is,en toch keuze ) , je moet wel om je dessert vragen. Avondeten steeds het zelfde en meer KOUD ETEN dan warm. Wij hebben dit ook gemeld aan de hostess , maar zij kreeg geen toegang tot het restaurant , bij controle zouden ze hier 65% van de voeding moeten weggooien .All in formule is zeer goed , het geld waard : frisdrank € -+ 1.8, cocktails € 6.4 en alcohol zijn van merk,korting in het grillrestaurant, het gaat zeer snel. ( eindrekening even controleren ). Kamer : zeer verzorgd en proper . Personeel heel vriendelijk ,en super zijn Mv. Jasna, Mv. Maya ,enz. Aan de zwembaden is er steeds wel ergens plaats. Waar wij het meest bang voor hadden, waren de werken, maar daar hebben we geen last van gehad. Groeten Abj.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 5Ashley11-08-2017

Mooi hotel, onvriendelijk personeel

Verbleven op basis van ontbijt. Eten zelf was in orde, wel 'vreetschuur' idee in de ontbijtzaal. De twee zwembaden bij het complex kennen hetzelfde verhaal, de bedjes zijn al vroeg geclaimd met handdoeken waar vervolgens de hele dag niemand bij te vinden is. Het derde zwembad met uitzicht over zee is te bereiken na een trap van ong 20 treden en is tegen betaling. Wel mooi gelegen, het aangrenzende restaurant is zeker een aanrader! Het strand is via deze zelfde trap te betreden. Inloop water via een trappetje over de rotsen of de rotsen trotseren. Kamers en bedden van het hotel zijn prima. Fijne stortdouche en hygiëne optimaal. Het personeel daarentegen is echt verschrikkelijk. Op een enkeling na zijn ze onbehulpzaam, onvriendelijk en op het chaggerijnige af. All inclusive optie zeker niet waard. Na 300 mtr op de boulevard leuke, sfeervolle en lekkere eettentjes waar gerechten te vinden zijn vanaf 6 euro.

Alleen gereisd in augustus 2017

• 8Frank22-07-2017

Compleet en heerlijk hotel

Ik lees hele verschillende reviews maar wij zijn zeer tevreden. De kamers zijn ruim en schoon. Er zijn meer zwembaden en voldoende ligbedden voor iedereen. Verschillende restaurants voor iedereen keuze. Het is jammer dat het zwembad en de strandstoelen al om 1900 dicht gaan wanneer de temperatuur net lekker is. Personeel is top. Ligging van het hotel is ideaal voor het strand of vervoer met de bus. Alles is binnen 1 uur bereikbaar

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

14 tips over Hotel Dolmen Resort

• Rico Lux, 11-05-2014

Bus voor een week kost heel weinig dus doe geen moeite om links te gaan rijden als je dit niet gewend bent

• Vakantieganger, 06-05-2014

Zee aquarium aan het einde van de straat was wel mooi.

• Ed van gulik, 29-06-2013

neem bus 12 naar Valette echt de moeite waard veel oud heden en mooie kerken de bus kost € 2,60 voor de gehele dag

1 vraag over Hotel Dolmen Resort

• jvrooy, 20-12-2015

Duiken

Hallo,

Heeft iemand ervaring met de duikschool bij het hotel? (Abyss Diving Club)

Zo niet, heeft iemand aan goede tip voor een goede duikschool?

mvgr, John

Hotel Dolmen Resort info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald