Malta

Reviews over accommodaties in Malta

Dit hotel niet meer . Puur door de ligging

Jane,
    16-3-2019

Hotel zelf is netjes , ontbijt is prima , uitgebreid hou er wel rekening mee dat het midden in het uitgaand gebied ligt wij stel (50) vonden het erg lawaaierig en hadden veel last van jeugd die in t weekend daar uit gaan en in t hotel verbleven tot een uur of drie snachts geen oog dicht gedaan door de week iets minder

Gereisd met partner in maart 2019

Culinarisch! een aanrader

Jan,
    15-3-2019

Super hotel, mooie grote kamer met grote badkamer en groot balkon. Personeel was zeer vriendelijk. Dagelijks werden de kamers gereinigd. Het eten was meer dan goed. Doordat er nog niet buiten gegeten kon worden was de eetzaal zeer luid. Dit was storend. Maar dagelijks wisselende menu's.

Wij waren blij dat we half pension geboekt hadden, omdat het eten zeer goed was, maar ook omdat het moeilijk was om een goed restaurant in de buurt te vinden. Malta is klein en er is veel te zien, maar omdat het zo klein was, heb je na een week wel alles gezien. En behoudens de bezienswaardigheden en bepaalde natuurgebieden en Gozo was Malta niet echt mooi. Maar voor het hotel de ligging ervan, de terassen aan de zee en het geweldige eten, zou ik er nog een keer naar toe gaan. Autorijden is op de smalle wegen met druk hektisch links verkeer een uitdaging voor de durfals, maar het went na een paar dagen en korte afgevreten nageltjes.

Gereisd met partner in maart 2019

Geweldig malta en hotel klasse, zo n mooie ligging

J.F.J. Slingerland,
    22-2-2019

Heel mooi eiland met interessante plaatsen zoals Valette Medina rabat.

|Prima busverbinding op eiland. Ga zeker dit jaar nog terug

Gereisd met partner in februari 2019

Kom zeker terug. !

Tineke,
    13-2-2019

Veel cultuur, oude tempels, prachtige kerken. Eind januari best fris.

Voor 21 Europa hele week met de bus. Zo zie je heel Malta.

Gereisd met partner in januari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch, maar één keer is genoeg!

Henk,
    16-1-2019

Probeer te boeken in het nieuwe gedeelte. Dit gedeelte is wel wat duurder, maar heeft mooiere kamers, een eigen kleiner en rustiger restaurant, Spa-gedeelte, een koffiebar en een mooi Italiaans restaurant. Wij hebben geprobeerd een upgrade te boeken van het oude naar het nieuwe gedeelte, maar dat was niet mogelijk i.v.m. drukte.

In het oude gedeelte zijn de kamers prima, maar het restaurant is erg groot en daar verblijven ook veel Oost-Europeanen. Onze ervaringen in andere hotels met mensen uit deze landen zijn niet altijd positief. Ik ga niet uitweiden wat deze mensen allemaal doen, maar een regelmatige reiziger zal hier ook wel ervaring mee hebben. Het personeel, zowel bij de receptie als in het restaurant, is ook veelal afkomstig uit deze landen (o.a. Servië) en ze zijn niet altijd vriendelijk.

Verder veel lof en een grote waardering voor de meer dan heerlijke buffetten. Zeer uitgebreid en erg smaakvol. TOP!

Gereisd met partner in december 2018