Sorteren

vakanties Qawra (bij St. Paul's Bay)

Reviews over Qawra (bij St. Paul's Bay)

mooi centraal, ideale ligging i.v.m. busstation

LBE
    31-1-2018

we werden 's nachts regelmatig wakker vanwege overmatig alcoholgebruik door Engelse toeristen. De boulevard is erg mooi om langs te lopen, eettentjes genoeg. Onze favoriet was de Engelse pub Diana waar we een uitgebreide kaart vonden. Erg lekker en gezellig

Rustige toeristen plaats

Dennie
    30-11-2017

Wij zaten in St. Pauls bay wat tegen Qawra aan ligt.

Qawra zelf is een klein plaatsje wat tegen Buggiba aan ligt.

In Buggiba is een volwaardig busstation waar je bussen kunt pakken die over het hele eiland heen rijden.

Er zijn voldoende restaurantjes en barretjes maar discotheken zul je er niet vinden.

Winkels zijn er genoeg maar verwacht geen grote winkelstraat, het is allemaal wat verspreid en zijn vooral supermarkten en toeristenwinkeltjes. Dit was voor ons voldoende.

Als je wil shoppen dan kun je eenvoudig de bus pakken naar Sliema of Valletta.

Qawra ligt redelijk in het midden van het eiland zodat je eenvoudig overal heen kunt zonder erg lang in de bus te hoeven zitten. Alleen als je naar het uiterste zuidelijke puntje wil zul je wat langer in de bus moeten zitten.

Fijne vakantie gehad

Dominique
    7-7-2017

Er is een fijne lange wandelboulevard en veel restaurantjes. In het plaatsje zelf is niet veel te doen maar met openbaar vervoer kun je overal naar toe.

Goede uitvals plaats

qawra
    24-6-2017

Mooi op soort schiereiland gelegen plaatsje. 's avonds lekker langs de promenade wandelen. lekkere koffietentjes en goede visrestaurants langs de kustrand. Het nationale aquarium is klein voor onze begrippen maar de moeite waard. Even een plattegrond halen van het dorp bij de vvv dan krijg je drie euro korting. in het aquarium vragen naar hun haaien fokprogramma. Dan krijg je leuke info. Vanaf de busterminal kun je het beste vertrekken voor je uitstapjes over het eiland. in voorseizoen 1,50 per twee uur hoogseizoen 2 euro per twee uur. Goede constante verbindingen maar niet direct op tijd. Aanrader MEdina (oude gedeelte) afknapper Marsaschlock op zondag (markt niet doen). Duur lang in de bus en geen meerwaarde. Valetta zijn ze helemaal op aan het knappen maar heeft veel moois te bieden. Voor mensen met kids Popeye village zeker doen en Gozo maar daar kom je al heel snel terecht ;-)

Geweldige vacantie gehad

Anita van der eerden
    9-2-2017

Bij de reis zaten 3 excursies bij en een dag op de hop on hop of bus gezeten, we hebben ontzettend veel gezien en prachtig weer gehad, fantastisch!!

Qawra (bij St. Paul's Bay) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 162 reviews