Hotel Seabank

Hotel Seabank
8,1

153 reviews over Hotel Seabank in het Nederlands

Geen moment rust, dag en nacht lawaai, nooit meer

Familie uit Halle
24-7-2018

Overal koffie, zwembad adults only, goede bedden, gratis kluis, voldoende bedjes.

Overboeking kamertype, plastieken herbruikbare bekers, veel Britten, lawaaihinder op de gang buiten in restaurant.Bij aankomst overboeking kamertype ,nochtans 7 maanden op voorhand geboekt (schijnt schering en inslag)

Bar met echte glazen pas open om 16.00 uur, weinig variatie qua eten, boeking themarestaurants lukt zelden, slechte voetpaden,geen zebrapaden,zeer druk verkeer, veel bijen,geen echt centrum met winkeltjes,geen boulevard,onregelmatige uren kuisploeg + extra controle van kuisploeg.Voor ons geen 2de maal meer.

Waarschijnlijk beste all in hotel op het eiland

FLORENT CLAESEN
3-7-2018

Zwembaden zijn goed, zeker het bad voor adults daar kan gezwommen worden zonder bal spelletjes. Het andere zwembad is vol van allerlei activiteiten

Zeer goed hotel met een goede service.

Andy en Veerle
21-6-2018

Dit hotel is zeker een aanrader voor te boeken. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Propere kamers en gevarieerd eten. 7 Restaurants in het totaal. Italiaans buffet is een aanrader, maar met reservatie via computer in hotel. Groot lang zwembad en een zwembad + grot voor 16+. Er is een Nederlandstalige animator en we hebben veel mooie shows gezien, wel altijd van dezelfde dansgroep. Lekkere cocktails, bij de show in de Dome en ook andere cocktails in de bar. Enkel jammer dat er geen pijltjes waren voor Darts te spelen.

Geen 2e keer voor ons.

Fred
5-6-2018

Airco op de kamer werkt blijkbaar maar paar uur per dag. Via hostes aangekaard. Mogelijkheid gekregen om van kamer te wisselen. Eerst wezen kijken. In deze kamer was de airco nog slechter. Enorm heet op de kamer. Schandalig bij een buiten temperatuur van 30 graden. Op onze kamer geen Wifi ontvangst. Tevens bij het zwembad ook regelmatig geen ontvangst. Buffet zeer beperkt t.o.v. wat wij gewend zijn in Turkije. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Ontspannend

Alissa
15-5-2018

Bij binnenkomst werden wij direct gastvrij ontvangen! Mooie en schone hotel kamer met uitzicht op zee! De gehele vakantie was het personeel erg vriendelijk en werden wij op elk tijdstip met een glimlach geholpen! Zeker een aanrader om te boeken!

Let op!

B.
2-5-2018

Super hotel, jammer van de verplichte reserveringen voor de restaurants. Let op: in het hotel worden foto’s gemaakt door Roemeense fotografen die jou als klant op een slimme (gladde) manier benaderen. Prima foto’s, die je vervolgens tegen lucratieve prijzen kunt kopen. Maar: fotografen proberen hierbij terloops selfies te maken met hun eigen mobiele telefoons!! Vragen ook naar privégegevens (instagram, FB, etc). Trap er aub niet in! Mijn dochter (14 jaar) kwam in de verleiding. Heb op tijd verder contact kunnen voorkomen. Hotel geeft aan dat fotografen net een maand in dienst zijn. Fotografen zelf geven aan al een paar jaar daar te werken..

Gemiddeld

E
1-5-2018

We hadden ons er meer van voorgesteld. Familiekamer geboekt. Kregen eenngeitere kamer met twee stretchers. Met veel moeite echtw familiekamer. Airxo werkte alleen in zomer. In voorjaar niet. Eten was onder gemiddeld. Zou niet nog een keer gaan.

Fijne vakantie

Fernando
19-11-2017

We zijn in november een week in dit hotel geweest, en vonden het een fijn verblijf. Wij hadden een 2 pers kamer aan de zwembadkant, en deze waren schoon, netjes en ruim. Ook zat er een groot balkon met twee ligbedjes bij. Het eten was lekker en divers, ook doordat je ‘s avonds bij de vijf verschillende restaurants kan eten. Tip is wel om deze meteen bij aankomst te boeken, want zelfs in november waren de restaurants al snel volgeboekt. Wij vonden de ligging van het hotel ook goed, je ligt wat verder van het dorpje af maar omdat je toch all-inclusive zit maakt dit niet uit. Het is wel een leuk tripje om naar Mellieha te lopen, en bijvoorbeeld naar de wo2 shelters te gaan. Wij zijn ook via het natura2000 gebied naar de red tower gelopen. Voor de tripjes verder weg zijn wij met de bus gegaan, maar misschien is het toch beter een auto te huren. De bussen komen niet op tijd en zeker als je over moet stappen is dat een ramp. Hotel is aanrader

Een super relax vakantie in our second home resort

Karla Hensen
19-9-2017

We zijn voor de 20 ste keer naar dit geliefd all-in hotel, met verschillende keuzes uit gevarieerde restaurants geweest, waarvan er 3 zwembaden zijn voor + 16 jarigen, rustig kunnen relaxen, dan het grootste Maltese zwembad voor iedereen & het kinder plons badje.Dit hotel bied een enorme gastvrijheid, leuke & behulpzaam personeel. Het ligt in het noorden van Malta, aan het grootste zandstrand van het eiland Malta, nabij de overzetboot naar het zustereiland Gozo. The place to be voor te snorkelen & de duikers. Huwelijksfeesten vinden er zelfs plaats. Overdag & savonds voor elke leeftijd intertaining.Tegenover het hotel een bushalte, waardoor je voor een spotsprijsje, het hele eiland mee kan verkennen, zelfs in het hotel zijn er uitstappen te doen naar keuzes. The sea view vanuit het Coral restaurant is an amazing view! Wie hier zijn vakantie in Seabank doorbrengt, is zo goed als geslaagd! Dit hotel verdiend zeker een award!

Heerlijk Hotel!

Linda
8-8-2017

Zeer fijn hotel. Wij hadden een familiekamer met scheidingswand. Ruime kamers, balkon. Werd goed schoongemaakt. Eten was goed en lekker. Je kunt je nog inschrijven voor diverse restaurants in de hal. Hebben wij zelf 1 keer gedaan. Er is ook een kinder zwembad, maar dat stelt weinig voor. Is een apart gedeelte waar ook ligstoelen aanwezig zijn. Zwembad zelf is prima. Aanrader is bezoek aan Gozo (boottijden en kaarten liggen bij receptie) bezoek aan de Blue Lagoon. Aan de overkant is de zee. Betalen voor stoelen en parasol (4,50 stoel 3 euro parasol). Wel lekker strand en heerlijke zee. In de hal kun je je drinkfles/bidon bijvullen via water dispenser. Minidisco dagelijks om 20.30. Diverse shows in de avond. Auto verhuurbedrijf is aanwezig in het hotel. Hebben wij 2x gebruik van gemaakt. Neem niet de goedkoopste huurauto, want dat zijn veelal ragbakken. Links rijden, en goed uitkijken.

Bebsy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seabank in Mellieha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seabank zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Seabank scoort een 8.06 uit 10 op basis van 153 reviews.