Hotel Seabank

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag19°13°
Hotel Seabank
8,1

Omschrijving
Op Malta ligt Hotel Seabank, een luxe all inclusive resort. Je hebt de keuze uit 7 restaurants en bij de buffetten wordt gebruik gemaakt van lekkere en verse ingrediënten. De animatie bezorgt de kinderen veel plezier en in de avond zijn er shows voor jong en oud. Tegenover het hotel stopt een bus. Zo kun je makkelijk het eiland verkennen.

Laatste review

De parel van Malta

Karla Hensen,
23-11-2018

Seabank resort is een all-in hotel, ligt aan het langste zandstrand in het noorden van Malta. Niet ver van de overzetboot naar het zustereiland Gozo. Het is helemaal gerenoveerd & nieuwbouw bijgezet. In verschillende restaurants kun je er altijd lekker eten, van Europese tot Aziatische keuken. Het personeel is er heel vriendelijk & behulpzaam. een zwembad voor volwassen, een kinderbad en het grootste zwembad op Malta. Je kan er ook je huwelijk- & feest organiseren. Wellness & spa voor deugelijke massages. Fitnesruimte. Wij zijn 21 x in dit prachtig hotel op vakantie geweest. Leuk om te verblijven voor jong & oud. Animatieteam voor de kids & savonds shows, of je kunt rustig in de bar relaxen. De bus stopt tegenover het hotel. Vele rondtrips per boot, siteseeing bus, watersporten, Chesna vluchten, culturele uitstappen met gids, leuke Maltese marktjes, Maltese shops, Italiaanse merken. Zachte winters & warme zomers.

Kenmerken

23-11-2018

prima prijs/kwaliteit verhouding

steefan,
9-11-2018

Gevarieerde en lekkere all in. Keuken met "betere" ingrediënten ( tonijn, zwaardvis, konijn.. ). De temarestaurants zijn erg leuk en ook hier lekker eten.( Het enige mindere vond ikzelf de Italiaan ) Het huisbier is Carlsberg. Er is ook een lokaal bier. Huiswijn is redelijk. De coctails zijn prima. Hotel is netjes en goed onderhouden. Onze kamer was ruim en net. Het personeel is uiterst vriendelijk en doet erg zijn best. Het strand vlakbij ligt aan de overzijde ve drukke straat en toch wel een stukje wandelen. Het strand is vuil en de moeite niet. Zwembad vh hotel OK. Op 1500 meter wandeling ligt Popeye Village ( zeker doen, zwemgerief meenemen, en een namiddag ginder genieten ) Op 2500 meter wandelen ligt de Red tower. De moeite waard. Verder is er in de omgeving niet veel te zien. Valletta ( heel mooi ) ligt op 100 minuten zeer slechte busverbinding. De taxi ( 30 euro ) doet het in 30 min. Medina ( prachtig, 18 euro taxi ) ligt op 20 min.

Goed hotel, aardig personeel. Kregen in eerste instantie kamer aan de straatkant met terras aansluitend aan het trottoir. Na verzoek andere kamer, keurige kamer op de 4e met uitzicht over zwembad en berglandschap. Eten in overvloed en vis-en vlees smaakte goed. Heel de dag door van alles te eten en drinken. Mooie shows in de avond. Addults only zwembad. Wij zaten er in de week dat het erg stormde en bewolkt was. Maar daar kan het hotel niets aan doen. Goede handdoek service (gratis -> borg €10,=) Gratis kluisje op de kamer. Goede kamer schoonmaak. Klein winkeltje in hotel. Diverse bars. 7 restaurants, welke je tijdens je verblijf allemaal een keer mag bezoeken. Wel reserveren via computer in de hal. Klein druk strand voor het hotel, gescheiden door drukke weg. 2 ligbedjes en een parasol: €10,50. Mellieha is een klein dorpje met een mooie kerk met klein museum eraan vast. Ook de shelters uit de 2e wereldoorlog kun je daar bezoeken. €2,40

D-reizen

Geen moment rust, dag en nacht lawaai, nooit meer

Familie uit Halle,
24-7-2018

Overal koffie, zwembad adults only, goede bedden, gratis kluis, voldoende bedjes.

Overboeking kamertype, plastieken herbruikbare bekers, veel Britten, lawaaihinder op de gang buiten in restaurant.Bij aankomst overboeking kamertype ,nochtans 7 maanden op voorhand geboekt (schijnt schering en inslag)

Bar met echte glazen pas open om 16.00 uur, weinig variatie qua eten, boeking themarestaurants lukt zelden, slechte voetpaden,geen zebrapaden,zeer druk verkeer, veel bijen,geen echt centrum met winkeltjes,geen boulevard,onregelmatige uren kuisploeg + extra controle van kuisploeg.Voor ons geen 2de maal meer.

Waarschijnlijk beste all in hotel op het eiland

FLORENT CLAESEN,
3-7-2018

Zwembaden zijn goed, zeker het bad voor adults daar kan gezwommen worden zonder bal spelletjes. Het andere zwembad is vol van allerlei activiteiten

Zeer goed hotel met een goede service.

Andy en Veerle,
21-6-2018

Dit hotel is zeker een aanrader voor te boeken. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Propere kamers en gevarieerd eten. 7 Restaurants in het totaal. Italiaans buffet is een aanrader, maar met reservatie via computer in hotel. Groot lang zwembad en een zwembad + grot voor 16+. Er is een Nederlandstalige animator en we hebben veel mooie shows gezien, wel altijd van dezelfde dansgroep. Lekkere cocktails, bij de show in de Dome en ook andere cocktails in de bar. Enkel jammer dat er geen pijltjes waren voor Darts te spelen.

Geen 2e keer voor ons.

Fred,
5-6-2018

Airco op de kamer werkt blijkbaar maar paar uur per dag. Via hostes aangekaard. Mogelijkheid gekregen om van kamer te wisselen. Eerst wezen kijken. In deze kamer was de airco nog slechter. Enorm heet op de kamer. Schandalig bij een buiten temperatuur van 30 graden. Op onze kamer geen Wifi ontvangst. Tevens bij het zwembad ook regelmatig geen ontvangst. Buffet zeer beperkt t.o.v. wat wij gewend zijn in Turkije. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Ontspannend

Alissa,
15-5-2018

Bij binnenkomst werden wij direct gastvrij ontvangen! Mooie en schone hotel kamer met uitzicht op zee! De gehele vakantie was het personeel erg vriendelijk en werden wij op elk tijdstip met een glimlach geholpen! Zeker een aanrader om te boeken!

Let op!

B.,
2-5-2018

Super hotel, jammer van de verplichte reserveringen voor de restaurants. Let op: in het hotel worden foto’s gemaakt door Roemeense fotografen die jou als klant op een slimme (gladde) manier benaderen. Prima foto’s, die je vervolgens tegen lucratieve prijzen kunt kopen. Maar: fotografen proberen hierbij terloops selfies te maken met hun eigen mobiele telefoons!! Vragen ook naar privégegevens (instagram, FB, etc). Trap er aub niet in! Mijn dochter (14 jaar) kwam in de verleiding. Heb op tijd verder contact kunnen voorkomen. Hotel geeft aan dat fotografen net een maand in dienst zijn. Fotografen zelf geven aan al een paar jaar daar te werken..

Gemiddeld

E,
1-5-2018

We hadden ons er meer van voorgesteld. Familiekamer geboekt. Kregen eenngeitere kamer met twee stretchers. Met veel moeite echtw familiekamer. Airxo werkte alleen in zomer. In voorjaar niet. Eten was onder gemiddeld. Zou niet nog een keer gaan.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seabank in Mellieha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seabank zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.