• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

Reviews over Mellieha

Een bezoek aan Mellieha is de moeite waard.

NS
    18-8-2017

Het hart van Mellieha begint bij de kerk met fantastisch uitzicht. Een aanrader is het bezoeken van een bunker uit de WOII. De entreeprijs is slechts €2,40 per persoon. Koop een paar leuke souvenirs bij één van de vele winkeltjes.

Houd er rekening mee dat het openbaar vervoer (Malta Public Transport - bus) niet altijd op tijd is. Dit is afhankelijk van het verkeer. In de hoofdstraat van Mellieha is het erg smal en daardoor moeten de bussen regelmatig op elkaar wachten voordat er een door kan.

mooi uitzicht, kerkje is er ook, en een klein dorp

Hartsuiker
    28-7-2017

Van het hotel naar melieha moest je een berg oplopen, je kon ook de bus pakken dan was het maar 5 minuten. Voor 2 euro koop je een kaartje en als je binnen 2 uur weer terug bent dan gebruik je het zelfde kaartje

goed vertoeven hier, leuk mooi en schoon land

Fam. van Lagen
    9-2-2017

prijs/kwaliteit eten en drinken goed, heerlijke stranden en Mdina is zeker de moeite waard om heen te gaan, genoeg water-activiteiten te doen.

voor mij de beste bestemming op malta

jozef_van_oerle
    6-9-2016

Rustig gelegen dorp boven op een berg.Mooie stranden,en allerlei wateractiviteiten te boeken.Makkelijke verbindingen met het openbaar vervoer,waar wij regelmatig gebruik van gemaakt hebben.Een aanrader is zeker de talinja kaart aan te schaffen.Spijtig kan je deze niet bij de chauffeur aankopen,voor deze moet je bij de desbetreffende winkels zijn of op de post

Goed te bereiken

Henriette
    29-4-2016

Mellieha zelf heeft weinig spannende activiteiten, maar de Mellieha Bay is heerlijk als het hard waait, om ui te waaien. Verder is met de bus het hele eiland prima te bereiken vanuit Mellieha. Ook eet- en drinkgelegenheden zijn er in Mellieha waar het prima vertoeven is. Rondom Mellieha Bay is er gelegenheid om te eten/drinken en er is een supermarkt, evenals in Mellieha zelf. De bussen rijden vaak en ook gedurende de avonduren zodat je er ook nog op uit kunt gaan 's avonds.

Mellieha scoort een 7,5 uit 10, op basis van 128 reviews