Reviews over Mellieha

voor herhaling vatbaar

arietravel,
    2-12-2018

zeer goed gelegen , met mooi uitzicht op zee , andere eilanden en de heuvels van het eiland , verder vele bussen naar andere plaatsen op het eiland te gaan met halte voor de deur, en slechts 10 min lopen naar de veerpont naar Gozo . de kamer die ik had was ook goed en had een groot balkon (terras op de 2de verdieping met naar 2 kanten op het terras zeezicht . verder groot buitenzwembad 42 m lang en nog 3 kleinerezwembaden van tussen de 15 en 10 m met bij elk bad een apparte ondiepe bad voor o.a. kleine kinderen verder een binnnenbad zelfs 26 m lang verwarmd in november 28 graden . alle baden zoutwater direct uit zee verder een kleine fitnisruimte . om te zonnen bij de zwembaden in nov . veel plaats met ook prachtig uitzicht . ik had ontbijt , dat ook zeer veel keus was en ook goed verder soms in het restaurant in de avond goed buffet ook veel keus voor 22 euro met drank en ijs het gewone resaurant viel mij tegen

De parel van Malta

Karla Hensen,
    23-11-2018

Seabank resort is een all-in hotel, ligt aan het langste zandstrand in het noorden van Malta. Niet ver van de overzetboot naar het zustereiland Gozo. Het is helemaal gerenoveerd & nieuwbouw bijgezet. In verschillende restaurants kun je er altijd lekker eten, van Europese tot Aziatische keuken. Het personeel is er heel vriendelijk & behulpzaam. een zwembad voor volwassen, een kinderbad en het grootste zwembad op Malta. Je kan er ook je huwelijk- & feest organiseren. Wellness & spa voor deugelijke massages. Fitnesruimte. Wij zijn 21 x in dit prachtig hotel op vakantie geweest. Leuk om te verblijven voor jong & oud. Animatieteam voor de kids & savonds shows, of je kunt rustig in de bar relaxen. De bus stopt tegenover het hotel. Vele rondtrips per boot, siteseeing bus, watersporten, Chesna vluchten, culturele uitstappen met gids, leuke Maltese marktjes, Maltese shops, Italiaanse merken. Zachte winters & warme zomers.

prima prijs/kwaliteit verhouding

steefan,
    9-11-2018

Gevarieerde en lekkere all in. Keuken met "betere" ingrediënten ( tonijn, zwaardvis, konijn.. ). De temarestaurants zijn erg leuk en ook hier lekker eten.( Het enige mindere vond ikzelf de Italiaan ) Het huisbier is Carlsberg. Er is ook een lokaal bier. Huiswijn is redelijk. De coctails zijn prima. Hotel is netjes en goed onderhouden. Onze kamer was ruim en net. Het personeel is uiterst vriendelijk en doet erg zijn best. Het strand vlakbij ligt aan de overzijde ve drukke straat en toch wel een stukje wandelen. Het strand is vuil en de moeite niet. Zwembad vh hotel OK. Op 1500 meter wandeling ligt Popeye Village ( zeker doen, zwemgerief meenemen, en een namiddag ginder genieten ) Op 2500 meter wandelen ligt de Red tower. De moeite waard. Verder is er in de omgeving niet veel te zien. Valletta ( heel mooi ) ligt op 100 minuten zeer slechte busverbinding. De taxi ( 30 euro ) doet het in 30 min. Medina ( prachtig, 18 euro taxi ) ligt op 20 min.

Iris Bethlehem,
    29-10-2018

Een geweldig hotel. Heel luxe aan de binnenkant en een prachtig uitzicht vanaf het dak. Het zwembad is net vernieuwd en de kamer was goed onderhouden.

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Hil Herweijer,
    20-10-2018

Prima hotel met vriendelijk personeel. Alles ziet er netjes uit. Prachtig zwembad op het dak van hotel. Voorzijde van hotel en appartementen is gehorig vanwege straatlawaai.

Mellieha scoort een 7,9 uit 10, op basis van 128 reviews