Géén boekingskosten
/Malta/Malta/Mellieha/Hotels Mellieha/Hotel Ramla Bay Resort

Ramla Bay Resort

MaltaMaltaMellieha

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Ramla Bay Resort voor je op een rij gezet:

4.8MatigScore uit 99 reviews
+84/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.8MatigScore uit 99 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

99 Reviews over Ramla Bay Resort

• 4Ricardo Xhofleer03-10-2022

Dramatisch en verdrietig

Het verblijf was niet heel schoon. 2 keer aangegeven bij de receptie dat er schimmel in de en kastje zat, tandpasta op de muren en een wijn vlek op de keuken. Beddenlakens werden een week lang niet verschoont. Hotel was ook volledig onder verbouwing wat ons niet van te voren was verteld. Ook zouden er 5 zwembaden zijn. Waarvan een met een bar in het water die was er dus ook niet. De fitness zaal ( was gewoon een hotelkamer met wat apparatuur) die overigens niet allemaal werkte. Onze keuze voor dit hotel was een grote teleurstelling. En we zouden ook niemand aanraden deze reis te gaan maken. Het ontbijt en de Italiaans restaurant waren wel goed, daar tegenover was het lopend buffet niet echt ons ding dus dit hebben we maar 1 keer gedaan. Mvg Ricardo en anne

• 5Ricardo xhofleer24-09-2022

Nare ervaring.

Mvg Ricardo en anne

• 8Jacky27-09-2021

Leuk hotel, fijne vakantie gehad.

Leuke vakantie gehad net voor corona. In totaal met 3 personen (allemaal 18+) geweest. Het hotel ligt in het noorden, een beetje ver weg van andere steden maar wel vlakbij de ferry naar Gozo. Het hotel heeft verschillende restaurants waar je lekker kan eten. We hebben elke dag alleen in het hotel gegeten terwijl we geen all inclusive hadden geboekt dus het hoefde niet, maar het eten was echt lekker dus daarom hebben we hiervoor gekozen. Personeel is heel lief en correct, de suite die wij hadden was groot met 2 badkamers en balkon met mooi uitzicht. Enig min puntje is dat het binnenzwembad koud was, terwijl het water eigenlijk warm hadden moeten zijn. Conclusie: Ik raad dit hotel aan.

• 8Mandy08-08-2019

Heerlijke 10 dagen, maar 1x is genoeg!

De zwembaden zijn heel zout!
    Weinig tot geen nederlanders. Verzorging was uitstekend. Heerlijke coole kamer Genoeg plekken aan de zwembaden Afgelegen van alles, maar transfers zijn heel goed te regelen vanuit het hotel. We zaten in het oude gedeelte, de douche stroomde snel over en het toilet zat los. Toiletten bij het zwembad werden niet bijgehouden en vielen steeds op slot. De animatie was superleuk , totdat "de baas" weer meedeed. Zij moest elke show wel 10x laten weten dat ZIJ de baas was. Afschuwelijk mens, vond zichzelf geweldig.

• 8Familie Rutten06-08-2019

Mooi hotel met voldoende faciliteiten!

Prachtig hotel, helaas zaten we in "oude" gedeelte maar de kamers waren ruim en schoon. Geen gezeur met handdoeken, na het ontbijt waren er nog voldoende bedden over. Vriendelijk personeel en bij all inclusief kom je écht niks te kort. Je kunt zelfs a la carte lunchen bij het zwembad (echt een aanrader). Voor de overige 3 a la carte restaurants moet je een toeslag van € 8 pp betalen. Bij all inclusief krijg je gratis tickets voor een boottocht naar Blue Lagoon (Blue Lagoon zelf is een mierennest maar later stopte de boot in een baai waar je heerlijk kon snorkelen). Hotel ligt afgelegen van de rest van het eiland maar vanaf het hotel is heel veel te doen (jetski, waterfietsen, kano's etc.) of worden shuttlebussen ingezet. Het zwembad is wel zout water. Strand is mooi maar zee begint met stenen dus als je daar wilt zwemmen zijn waterschoenen fijn! 'S avonds wel mini club maar verder weinig te doen, om 12 uur gaan de lichten buiten uit.

• 6Ernest13-07-2019

Hotel ziet erbeter uit dan het daadwerkelijk is

Hotel is mooier dan werkelijkheid. Vele (kleine) defecten in kamer, toch voldoende voor ergernis. Personeel is prima, iedere dag schoongemaakt. V.w.b eten (ontbijt/diner) veel keuze maar smaak toch een krappe 5. Goede advies/hulp voor tripjes overdag, transport naar diverse steden is goed geregeld. Eten buitenhuis is echt een aanrader.

• 7Roger17-05-2019

voor herhaling vatbaar

Mooi hotel vooral het nieuwe gedeelte is prachtig. Mooie grote kamer met grote badkamer en groot terras. Personeel zeer vriendelijk. Zeer netjes, alle dagen gepoetst. Gratis handdoeken voor het zwembad. Minpuntje: de ligging. In de omgeving is werkelijk niets. je kunt dus best half pension boeken want in een restaurantje in de buurt eten is geen optie. Voor uitstappen kan je het openbaar vervoer gebruiken. Er is een bushalte op 500 m en bussen rijden er in overvloed. Wil je liever het openbaar vervoer niet gebruiken dan kan je in het hotel terecht voor excursies. je kan er ook een shuttle reserveren vb. naar Valletta (de moeite waard) of naar de ferry naar Gozo (aan te raden) aan een democratische prijs. De plaatsen in lobby zeer eerder beperkt zodat je s'avonds op zoek kunt gaan naar een zeteltje. In de zomer zal dit probleem zich waar

• 3tomasz marciniak13-05-2019

NIgdy więcej

Hotel Ramla Bay Resort. pobyt 6-13 maj 2019 Basen wewnętrzny w remoncie wg obsługi może będzie od lipca na cztery baseny zewnątrz czynny jeden z woda zimną jak lód. był dodatkowy basen ale w części spa który należy do odrębnej firmy a goście hotelu byli wyrzucani dla komfortu użytkowników spa. Podzielam zdanie w innych opiniach o obsłudze klienta przez kierownictwo poniżej "0" na uwagi , że baseny sa nieczynne odpowiadają, że są czynne od Maja ale do 13-go maja nie było w nich wody. próbowałem dołączyć zdjęcia ale system odrzuca - jak ktoś zainteresowany po podeślę na maila

• 8RBar08-05-2019

Mooi resort, lekker eten, vriendelijk personeel

In april zijn meerdere faciliteiten nog gesloten. Eind april ging 1 buitenbad open, maar het water (door zon verwarmd) is dan nog koud. Wij hadden kamer 336: een mooie ruime gerenoveerde (familie)kamer met 4 bedden en mini-koelkastje. Er is een winkeltje: lekker makkelijk, maar daar betaal je iets meer voor: Aanrader: Tallinja buskaart: voor EUR 21 mag je 7 dagen onbeperkt met alle bussen met op Malta + Gozo. Gozo is kleiner, maar wel mooier en nog gemoedelijker dan Malta. Als je op internet een beetje je huiswerk doet, kunje dus low-budget de eigen tripje regelen en ben je niet afhankelijk van commerciële touroperators. Lekker eten kan prima in Mellieha (6km) of aan Ghadira Bay (4km) met de bus.

• 9Jan15-03-2019

Culinarisch! een aanrader

Super hotel, mooie grote kamer met grote badkamer en groot balkon. Personeel was zeer vriendelijk. Dagelijks werden de kamers gereinigd. Het eten was meer dan goed. Doordat er nog niet buiten gegeten kon worden was de eetzaal zeer luid. Dit was storend. Maar dagelijks wisselende menu's. Wij waren blij dat we half pension geboekt hadden, omdat het eten zeer goed was, maar ook omdat het moeilijk was om een goed restaurant in de buurt te vinden. Malta is klein en er is veel te zien, maar omdat het zo klein was, heb je na een week wel alles gezien. En behoudens de bezienswaardigheden en bepaalde natuurgebieden en Gozo was Malta niet echt mooi. Maar voor het hotel de ligging ervan, de terassen aan de zee en het geweldige eten, zou ik er nog een keer naar toe gaan. Autorijden is op de smalle wegen met druk hektisch links verkeer een uitdaging voor de durfals, maar het went na een paar dagen en korte afgevreten nageltjes.

Hotel Ramla Bay Resort info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Marfa L/o Mellieha BAY, SPB10