• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Reviews over Xlendi

Hemels, we gaan dit jaar weer!

Marjolein
    25-4-2018

Prima badplaats en perfecte uitvalsbasis voor ontdekkingstochten rond het eiland. Zeer weinig toerisme in het voorseizoen (al is Meivakantie bij ons hoogseizoen). Dus ook wat minder faciliteiten, maar vooral veel genieten van de rust. Zeker voldoende te doen voor (luie ;) ) pubers. Ieder dag zwemmen in de prachtige baai. Voor heerlijk en betaalbaar mediterraans eten hoef je niet verder te zoeken. Alles is op loopafstand, winkels, restaurants, strand, grot (geweldig uitzicht!) en natuurlijk niet te vergeten de beste ijssalon van het eiland. By far de mooiste plek op Gozo!

Geweldige plek mooi gelegen

Maurice
    5-6-2015

Opzich is er weinig te doen naar het eiland is zo klein dat het geen probleem is

Xlendi scoort een 8,8 uit 10, op basis van 18 reviews