Reviews over Xlendi

Geweldig hotel op mooie locatie

Maurice,
    5-6-2015

Ze zijn zeer klantvriendelijk en het hotel is net.

Ontbeit is goed maar voor een diner zou ik elders kijken.

Het zwembad is erg klein maar dat mag de pret niet drukken in zo'n mooie baai.

Mooi appartement, leuk dorpje

Femke,
    25-6-2013

Mooi appartement met alles wat je nodig hebt. Vrij grote huiskamer en balkon. Lekker bed, schone badkamer met ligbad. Op verzoek was er een kinderbedje neergezet. Uitzicht op zee. Mooi zwembad...niet echt geschikt voor kleine kinderen omdathet allemaal diep is en rond het zwembad weinig ruimte om te spelen. Aardige eigenaren. Goede busverbinding met de rest van het eiland.

Dorpje is leuk, maar niet veel te beleven. Mooie baai en wat restaurantjes. Klein kiezelstrandje.

We hadden geboekt bij een reisbureau, transfers waren prima. Terugreis was wel op een rot tijdstip. Vlucht was om half zeven, maar we werden al om twaalf uur opgehaald. Hebben zelf de laatste nacht dichtbij het vliegveld een hotel geboekt.

Als je met kinderen reist en een autostoeltje boekt moet je er rekening meehouden dat de stoeltjes niet altijd goed te bevestigen zijn in de auto doordat er geen driepuntsgordels zijn achterin.

Prachtig gelegen aan de baai van Xlendi

fam. Teuwissen,
    12-6-2013

Hotel St. Patricks ligt schitterend direct aan de boulevard en de baai van Xlendi. Het hotel werd door de reisorganisatie waarbij wij hadden geboekt geclassificeerd als 4 ****, maar dat is het absoluut niet. Wij zouden de kamers en de alg. voorzieningen *** sterren geven en het ontbijt **. Dit was zeer matig: beperkt aanbod van (ongesneden) fruit, fruit uit blik, boterhammen en waarschijnlijk de goedkoopste jam en yoghurt die er te krijgen is. Het is zeker aan te raden een kamer met zeezicht te boeken, want anders heb je een kamer met uitzicht op de parkeerplaats achter het hotel of een "binnenkamer" aan de patiokant. De plek en de restaurantjes in de buurt waar je heerlijk kunt eten maken veel goed.

Gemoedelijke appartementen in oude villa

Ietje en Arnoud,
    9-6-2013

Deze villa heeft ong 6 appartementen voor de verhuur. Ons appartement was op de begane grond, 2 grote slaapkamers en een pijpela keuken met een huiskamertje met zitje. De eettafel was buiten op het terras. De badkamer was ruim met badkuip en douchekop erboven.

Zowel aan de voor als achterkant was een terras voor onszelf. Bovenop het dak van de villa is een zwembad ong 2.5 x 5 meter. Met uitzicht over de baai en de kliffen. De ligging van de villa is rustig, ong 5 min lopen naar het centrum van Xlendi, steil naar beneden. In Xlendi zelf is geen supermarkt. Deze ligt op 2 km verderop. Gemakkelijk met de bus te bereiken. Bushalte op 200m. De eigenaren zijn heel aardig en behulpzaam.

Zij wonen op de bovenste etage.

Voor ons kind (1 jaar) was een kinderbedje beschikbaar. Voor de computer/tablet was er een wifi verbinding in het appartement (zonder extra kosten).

Super plek!

Anneke kalt,
    25-6-2012

Hele fijne vriendelijke binnenkomst in een mooi appartement (#3) binnen een erg mooie villa. Lekker ruim, eigen balkonnetje en een paar stappen van het zwembad. Beneden bij de baai heerlijk uit eten of zelf lekker kokkerellen met lokale producten. Eigenaar Mancel zeer behulpzaam en kan indien nodig heel veel regelen. Hij was altijd goed bereikbaar. We waren daar met zijn tweeën in de eerste week van juni. Nog niet erg druk rond die tijd. De airco unit hebben we niet nodig gehad, het was bijna 30 graden die week.

Xlendi scoort een 9 uit 10, op basis van 18 reviews