Reviews over accommodaties in Gozo

Top hotel geen verkeerde dingen kunnen constateren

J.Witteveen,
    15-9-2018

Ben behoorlijk kritisch, maar dit hotel was top, kamers ok en ontbijt zeer zeker een plus

Zalige zonvakantie, rust, natuur en verwennerij!

Rachella,
    10-3-2018

Zalige Bed and Breakfast! Gastvrouw is een Belgische (getrouwd met een Maltees) die haar gasten echt in de watten legt! Ontbijt is elke dag heel uitgebreid met plaatselijke specialiteiten en taarten en vers fruit! Verwennerij! Ze proberen echt om het verschil te maken! Wij gaan zeker nog terug!

Al wat je nodig hebt op vakantie is daar aanwezig.

Karin,
    6-3-2018

Mooi eiland mensen zijn vriendelijk ik zou daar zo willen wonen echt een geweldig eiland

Luxe vakantie genieten

Klever,
    25-11-2017

Mooie authentieke farmhouses. Veel luxe en vrijheid. Eigen zwembad. Gozo is zee rustig eilans vergeleken met Malta . Aanrader

fantastisch

monique,
    6-8-2016

Heel groot appartement, mooi complex, heerlijk zwembad, ligt zoals eerder beschreven wel afgelegen. Je moet een auto huren. Supermarkt op 10 min lopen. Bij aankomst wat eten in koelkast en op tafel. Er is sinds enkele maanden goede WIFI. Keuken wat weinig spullen.