Reviews over accommodaties in Gozo

fantastisch

monique
    6-8-2016

Heel groot appartement, mooi complex, heerlijk zwembad, ligt zoals eerder beschreven wel afgelegen. Je moet een auto huren. Supermarkt op 10 min lopen. Bij aankomst wat eten in koelkast en op tafel. Er is sinds enkele maanden goede WIFI. Keuken wat weinig spullen.

Geweldig hotel op mooie locatie

Maurice
    5-6-2015

Ze zijn zeer klantvriendelijk en het hotel is net.

Ontbeit is goed maar voor een diner zou ik elders kijken.

Het zwembad is erg klein maar dat mag de pret niet drukken in zo'n mooie baai.

Middelmaat troef

Lea en Pierre
    25-4-2014

Het hotel ligt op de rechter helling van de vallei die naar Marsalform loopt. Het gevolg daarvan is een mooi uitzicht overr het door landsbouw ingenomen landschap. Cornucopiea is geheel gebouwd volgens de de plaatselijke stijl en de plaatselijke stenen. Het doet wat ouderwets aan maar de uitrusting is wel voldoende. De kamers zijn geen voorbeeld van design en gezelligheid, maar ze zijn bevredigend ruim en voorzien van al het noodzakelijke.Netjes en schoon zijn de kamers en de badkamer wel.

Tot hier toe alles goede midddelmaat.

Wij hadden enkel ontbijt en dat viel wel tegen. Weinig keuze en de spiegeleieren lagen op een hoop uit te drogen.

Op het moment dat wij er waren was het er bijzonder rustig en wie daar, zoals wij, van houd, is misschien wel bereid de gebreken op de koop toe bij te nemen