Reviews over Ghasri

fantastisch

monique,
    6-8-2016

Heel groot appartement, mooi complex, heerlijk zwembad, ligt zoals eerder beschreven wel afgelegen. Je moet een auto huren. Supermarkt op 10 min lopen. Bij aankomst wat eten in koelkast en op tafel. Er is sinds enkele maanden goede WIFI. Keuken wat weinig spullen.

Locatie om heerlijk te ontspannen

jbleeker,
    20-8-2013

Wij verbleven afgelopen zomer 2 weken in Tal Fanal Village. Eindelijk eens een zwembad dat niet overvol is en waar ook genoeg plek is op de ligbedden. De appartementen zijn erg groot: ruime slaapkamers, 2 badkamers en een flinke woonkamer/keuken met terras. Je loopt zo vanuit je appartement het zwembad in. Keukengerei is minimaal. Personeel is vriendelijk en attent. Wie Gozo bezoekt en ook wat wil zien, moet wel een auto huren. Gozo zelf is wel aardig, maar wel erg droog/dor. Strand/zee zijn prachtig. Verkeer is een crime, dus oppassen geblazen!

Een heel mooi farmhouse

gerhard,
    3-10-2012

Wij hebben het hier erg naar onze zin gehad. Het was schoon en netjes, er lag eten en drinken in de koelkast. Het was prima.

Dit farmhouse is perfect gelegen. Rustig, maar met de bus ben je in 10 minuten in Victoria. In Ghasri zelf is weinig, maar wel een supermarkt.

Geboekt via touroperator, dat verliep allemaal super.

Groot appartement, redelijk goed verzorgd

arno van den broek,
    3-11-2009

Mooi groot kamerappartement met 2 badkamers, groot balkon en rondom het zwembad gebouwd. De beschikking over een auto is bijna vereist omdat restaurants en supermarkten kilometers buiten het complex liggen. Als er bij de boeking een gratis huurauto is opgenomen moet u zich daar niet veel bij voorstellen. In de meeste gevallen is dat een oude auto die nauwelijks tegen de stijle helling van de parkeergarage op kan komen. In een aangrenzend complex bevinden zich groepen studenten, dit levert wel wat geluidsoverlast op. Let op dat het appartement wel echt geboekt wordt binnen het complex, bij overboekingen worden (overigens ook grote) appartementen aan de overzijde van de weg gebruikt.

Concluderend mooi complex, overdag uitermate rustig maar Gozo is zeker de moeite waard.

Rustig gelegen, ruime appartementen!

Lau,
    8-7-2009

In september 2008 ben ik samen met mijn vrouw naar Village Tal Fanal geweest. We zijn er helemaal tot rust gekomen, wat ook onze bedoeling was. Uiteraard besef ik wel dat we buiten het hoogseizoen zaten.

Een auto is een must. Zonder auto is het bijna niet te doen, zeker niet met 35 graden of hoger. We hebben zo'n beetje heel Gozo gezien, zijn heerlijk uit eten geweest maar hebben ook prima kunnen bbq-en op ons zeer ruime terras.

Aan het zwembad was het vaak heel rustig. Totaal geen last gehad van handdoek-leggende mensen.

Bij aankomst was ons appartement verschrikkelijk vies. Net op het moment dat we zelf aan de slag wilden (wat we uit voorzorg altijd doen) kwam de schoonmaakploeg. Die maakten schoon met een Frans-Maltezer slag. Niet super schoon dus.

De keuken was vrij minimaal ingericht, maar alles was er. De ruimte in en om het 3-kamerappartement was enorm. De bedden waren redelijk, maar mijn toen nog zwangere vrouw heeft er prima geslapen.