Gharb

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Gharb

Reviews over Gharb

• 9Erik en Gea22-08-2007

Wij verbleven in juli 2007 in de villa Madonna tal vritu in Gharb. De villa is prachtig, met een binnenplaatsje met heiligenbeeld, 4 grote slaapkamers met badkamers, woonkamer met keuken, trappen en gangetjes, groot terras en een behoorlijke tuin met palmbomen, een oude waterput en een zwembad. Op de vloer liggen oude mozaiktegels en het huis is sfeervol ingericht. De kamers aan de achterzijde bevonden zich in een souterain en waren behoorlijk muf. De kamers aan de voorzijde waren gelegen aan een doorgaande weg en daardoor enigszins lawaaiig. De villa ligt op korte afstand van het centrum met kerkpleintje. In de week van onze vakantie was het feest. Het dorp trok achter de fanfare met heiligenbeelden in processie door onze straat. Na een week wordt bad/beddengoed verschoond, wat wat weinig is, maar het huis heeft een wasmachine. Gozo heeft maar een zandstrand, Ramla bay, maar dat maakt wel alles goed, niet te druk en mooi okerkleurig zand. In de overige baaitjes kun je goed snorkelen.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur