Dillingen

We hebben een aantal aanbieders voor Dillingen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Dillingen voor je op een rij gezet:

Reviews over Dillingen

Dorp stelt niet veel voor maar...

Rob
    20-8-2014

Camping Wies-Neu is uitstekend. Van hier kan je prima tochten maken naar Beaufort (vlakbij), Müllertal (ook vlakbij), Echternach, Diekirch, Vianden, Luxemburg-stad, Duitsland (andere kant van riviertje de Sûre)

Gereisd met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer klein dorpje

Familie Penseel
    19-8-2012

Dillingen is een zeer klein dorpje, met twee tegenoverliggende restaurantjes, waar het goed toeven is (wat eten en 's avonds wat drinken op het terras betreft). Wij vonden het fijn om 's avonds over de brug te hangen en te kijken naar het stromende water; vooral toen het de avond ervoor had geonweerd. De omgeving van Dilling is qua natuur prachtig. Ondanks dat het er wemelde van landgenoten, vonden we het niet 'druk'. Prijzen is gelijk aan thuisland.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Wandelen, wandelen en wandelen

henk
    22-10-2011

Als je van wandelen houdt in een afwisselende omgeving en niet steeds einden wilt rijden, kun je hier je hart ophalen. Klein Zwitserland is prachtig! Vooral de wandelingen waarbij je door zeer smalle spleten komt in de zandsteenrotsen, zijn spectaculair. Qua afstand is "alles" mogelijk, van 3 tot 20 km, en nog wel meer.

Gereisd met partner in oktober 2011

Dillingen is niet alleen in de zomer een plezierig wij al

Fragar
    30-9-2007

Dillingen is niet alleen in de zomer een plezierig vakantie-oord. wij gaan al jaren in de winter: goedkoop logeren en lekker uitrusten; prima wandelen en leuke tochtjes maken in luxemburg maar ook in Duitsland: jammer b.v. dat de "Forellenhof" verkocht is. De witte tent stond er 40 jaar geleden ook al

Gereisd anders in september 2007

Klein, rustig dorpje met enkele eet- en drankmogelijkheden

Tuerlinckx
    21-8-2006

Klein, rustig dorpje met enkele eet- en drankmogelijkheden. Je hebt er een bushalte, zodat je er ook met openbaar vervoer terecht kan. In de buurt zijn vele wandelwegen en bezienswaardigheden. Je zit in de buurt van het Mühlertall, Klein Zwitserland en de Duitse Eifel. Veel groen, bos en niet te vergeten de frisse Sûre waar je in kan zwemmen of bootjevaren.

Gereisd anders in augustus 2006
Dillingen scoort een 8,2 uit 10, op basis van 26 reviews