Sorteren

vakanties Grevenmacher

Reviews over accommodaties in Grevenmacher

Zeer aan te raden camping

Ad
    8-10-2018

Echt alles op deze camping is goed voor elkaar, heel vriendelijke mensen bij de receptie die je een warm welkom heten, de ligging van de Pod' s en zeker het zo goed als nieuwe sanitairgebouw.

Verder ligt de camping in de nabijheid van vele wandelingen in het schitterende Mullertal en van het centrum van het dorp.

Kortom, wij gaan hier zeker nog eens terug voor een fijn weekend of langere vakantie!

Goed hotel maar weinig oog voor details

wilma van dongen
    17-9-2018

Ontvangst was een beetje rommelig, gastvrouw hielp iedereen door elkaar.

Hotel is prima, mooi sanitair, goede bedden.

Opgang naar kamers per trap erg gevaarlijk, gaten waar geen afrastering voor is naast de trap. Afstapje naar de kamers wat pas verlicht wordt als je voor je kamer staat. Ontbijt was uitstekend hoewel het na 10.00 niet meer aangevuld wordt. Ook zitten er in de vloerbedekking in de eetzaal en in de lakens van het buffet veel vlekken, 4 sterren hotel onwaardig. Bij uitchecken werd niet gevraagd hoe ons verblijf geweest was. Het hotel moet oppassen dat het geen vergane glorie wordt. Dit zit hem veel in gemiste kansen en details (dode orchideen in de vensterbank, tafelkleedjes in de eetzaal die afgeschuierd worden met een tafel veger en blikje in plaats van verschoond worden en gordijnen enz die wel eens naar 2018 getild kunnen worden qua uitstraling. Ook lag er in het zwembad een bordje wat aan de kant hoorde te staan waar

Zeker een aanrader

Bert Smulders
    17-9-2018

Keurig verzorgde camping. Administratief hapert er wel eens wat. Wij hadden een plaats gereserveerd maar bij aankomst bleek deze al vergeven. Overigens keurig opgelost door de zeer vriendelijke en behulpzame medewerker aan de receptie.

Een pluim voor de jongedame die iedere ochtend in alle vroegte het sanitairgebouw schoon komt maken. Perfect.

Mooie ruime plaatsen alleen de Wifi is er slecht, maar och het is vakantie.

Jammer was ook dat het zwembad dicht was in onze tweede week terwijl het nog prachtig weer was.

Geweldig en rustig

wim.seppenwoolde
    11-9-2018

Na 27 jaar terug ,blijft het een heerlijke plek ,en zijn volvertouwen dat de eigenaar er iets mooi van maakt

Mooi hotel in een prachtig rustige omgeving.

Isabelle S
    30-8-2018

Wij hebben over de hele lijn een perfect verblijf gehad: grote kamer, aangename welness/zwembad/fitness, rustige omgeving, vriendelijk personeel, lekker ontbijt..