Sorteren

Reviews over accommodaties in Grevenmacher

Grandioos

Familie van der Wissel
    24-8-2018

De rust die wij als Oma en Opa hadden de ruimte die de kleinkinderen hadden om te spelen in een van de twee speeltuintjes of in het water van de Sure wel onder toezicht van Opa. Tijdens ons verblijf was het erg warm maar gelukkig was de Grote Witte Tent er waar de kinderen zich vermaakte met oa knutselen en ook waterspelletjes

Komen hier nu al 19 jaar en de laatste 3 jaar gaan altijd de kleinkinderen mee die nu al vragen of ze volgend jaar weer mogen.

Een echte aanrader!!!

L Soetens
    4-8-2018

Het hotel was zeer netjes en van alle gemakken voorzien. Super ontbijt, vriendelijk personeel en uitstekende lokatie!!

Voor herhaling vatbaar!

Henny van Dalen
    26-7-2018

Mijn dochter en ik hebben 3 leuke dagen in Remich en omgeving gehad. De inrichting van het hotel is misschien niet meer helemaal van deze tijd, maar het voldeed aan onze behoeften! Nette kamers met dagelijks schone handdoeken en badlakens. Elke dag werd het bed netjes opgemaakt en de bad artikelen aangevuld.

Een prachtig "Spa" gedeelte met oa een heerlijk buitenzwembad!

Het ontbijt was uitgebreid en zeer goed.

Het personeel erg vriendelijk en behulpzaam, top! De "baas" een beste man en in voor een praatje.

Wij hebben hier genoten!

Henny en Mariska van Dalen