Sorteren

vakanties Grevenmacher

Reviews over accommodaties in Grevenmacher

gewoon een geweldige omgeving en prima onderhouden

rene
    16-6-2018

Een fantastische camping met zeer goed onderhouden pods, sanitaire is er flink op vooruit gegaan na verbouwing sanitairgebouw.

De omgeving is er erg mooi en zeker een aanrader voor wandelaars.

We gaan zeker terug !

Jos Francken
    22-10-2017
    Voor ons was het een geslaagd verlof van 3 dagen. Het had langer mogen zijn. Een fantastisch lekker en mooi ontbijt.Een heel mooie en propere kamer, zonder koffie en theefaciliteiten. heel vriendelijk en behulpzaam personeel.Een heel mooi zwembad met zicht op de bergen, open van 7u tot 19u.

M.Rekkers-Plevier
    22-9-2017

Geweldig personeel,uitstekend ontbijtbuffet.

Water cola en appelsap dagelijks gratis in minibar. Prachtig uitzicht vanaf terras en mooie gerenoveerde kamers. Auto gratis parkeren bij hotel. klein minpuntje op mooie ligweide te weinig bedden en stoelen.

Grevenmacher scoort een 7,3 uit 10, op basis van 367 reviews