Grevenmacher

Reviews over accommodaties in Grevenmacher

Geweldig

G.M.T Peperkamp,
    26-3-2019

Prima hotel, lekker eten , mooie omgeving, zeker als je wilt wandelen. Loop de b8, b5 en de route naar Echternacht. Prachtige rots partijen schitterende ver gezichten.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel maar weinig oog voor details

wilma van dongen,
    17-9-2018

Ontvangst was een beetje rommelig, gastvrouw hielp iedereen door elkaar. Hotel is prima, mooi sanitair, goede bedden. Opgang naar kamers per trap erg gevaarlijk, gaten waar geen afrastering voor is naast de trap. Afstapje naar de kamers wat pas verlicht wordt als je voor je kamer staat. Ontbijt was uitstekend hoewel het na 10.00 niet meer aangevuld wordt. Ook zitten er in de vloerbedekking in de eetzaal en in de lakens van het buffet veel vlekken, 4 sterren hotel onwaardig. Bij uitchecken werd niet gevraagd hoe ons verblijf geweest was. Het hotel moet oppassen dat het geen vergane glorie wordt. Dit zit hem veel in gemiste kansen en details (dode orchideen in de vensterbank, tafelkleedjes in de eetzaal die afgeschuierd worden met een tafel veger en blikje in plaats van verschoond worden en gordijnen enz die wel eens naar 2018 getild kunnen worden qua uitstraling. Ook lag er in het zwembad een bordje wat aan de kant hoorde te staan waar

Gereisd met partner in september 2018

Mooi hotel in een prachtig rustige omgeving.

Isabelle S,
    30-8-2018

Wij hebben over de hele lijn een perfect verblijf gehad: grote kamer, aangename welness/zwembad/fitness, rustige omgeving, vriendelijk personeel, lekker ontbijt..

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

B&M,
    27-8-2018

We hebben een geweldig weekend gehad! Super vriendelijk personeel dat overal rekening mee houdt! Het was genieten in de Wellness! Ook hebben wij genoten van de Spaanse avond! Deze was goed georganiseerd en er hing een fantastische sfeer! Wij gaan zeker nog eens terug om heerlijk te kunnen relaxen!

Gereisd met partner in augustus 2018

Een echte aanrader!!!

L Soetens,
    4-8-2018

Het hotel was zeer netjes en van alle gemakken voorzien. Super ontbijt, vriendelijk personeel en uitstekende lokatie!!

Gereisd met partner in juli 2018