Sorteren

fantastisch

corrie
    2-10-2018

eigen tent en met kinderen in de leeftijd van 6/15 jaar

enorm genoten erg gezellige sfeer

Goed hotel maar weinig oog voor details

wilma van dongen
    17-9-2018

Ontvangst was een beetje rommelig, gastvrouw hielp iedereen door elkaar.

Hotel is prima, mooi sanitair, goede bedden.

Opgang naar kamers per trap erg gevaarlijk, gaten waar geen afrastering voor is naast de trap. Afstapje naar de kamers wat pas verlicht wordt als je voor je kamer staat. Ontbijt was uitstekend hoewel het na 10.00 niet meer aangevuld wordt. Ook zitten er in de vloerbedekking in de eetzaal en in de lakens van het buffet veel vlekken, 4 sterren hotel onwaardig. Bij uitchecken werd niet gevraagd hoe ons verblijf geweest was. Het hotel moet oppassen dat het geen vergane glorie wordt. Dit zit hem veel in gemiste kansen en details (dode orchideen in de vensterbank, tafelkleedjes in de eetzaal die afgeschuierd worden met een tafel veger en blikje in plaats van verschoond worden en gordijnen enz die wel eens naar 2018 getild kunnen worden qua uitstraling. Ook lag er in het zwembad een bordje wat aan de kant hoorde te staan waar

Het was onze 12de keer en we hebben terug geboekt

Ernest Van Mierlo
    11-9-2018

Voor de 12 de keer TOP.,

Zeer vriendelijke ontvangst door Mr. Hugo en Mr.Hervé.

Ons tafeltje aan de venster met prachtig zicht op de Sure.

Nette kamer,met nieuwe regendouche.

Na11 x gastronomisch,nu eens gekozen voor kamer met ontbijt en eten à la carte.

Zeer vriendelijk restaurant personeel.

Zeer vriendelijke ontbijtjuffrouw.

Zeer vriendelijke Mvr.bij het uitchecken.

Reeds 12x elke keer iets nieuw.

Nieuwe bedden,nieuwe vloerbekleding,nieuwe stoelen in restaurant,nieuwe stoelen in ontbijtruimte,nieuwe bistrostellen op terras,nieuwe regendouche,nieuwe kapstok voor broeken enz...

Elke keer zien we iets nieuw en beter.

Wij zijn,100% tevreden,en gaan terug in mei 2019.

Daarom 9/10 want de perfectie bestaat nergens.

En gratis En voor niks uitstekend mooi weer en adembenemend uitzicht.

Superiorkamer upgrade zeker de moeite.

A room with a vieuw.....

E.& C. Van Mierlo Levaque. Antwerpen

supervakantie gehad

Julian
    14-8-2017

Rustig park, ruim opgezet, voldoende ruimte voor de kinderen om te spelen, vissen, varen en verblijven op, in of aan het water. Bij je huisje tot rust komen, maar ook een prima uitvalbasis om Luxemburg te leren kennen.

Wij zaten in huisje nummer 3, direct tegenover de waterval.

Een super huisje. Ruim opgezet, net wat meer ruimte dan in een stacaravan. Douche was wat klein. Mooie ruime veranda voor het huisje waardoor je makkelijk buiten kunt zitten (ook als het regent). Bedden ogen wat oud en hard, maar niets is minder waar. ze sliepen lekkerder dan menig boxspringbed. Simpele keuken, maar van alle gemakken voorzien. Had van mij wel iets meer opbergruimte gemogen voor boodschappen, en kleren.

Toen we aankwamen schrokken we een beetje van de waterval zo dichtbij. De gedachte om de hele nacht het vallende water te horen (met de nodige toiletbezoeken tot gevolg) speelde direct op. Niets was minder waar. zodra je de ramen sloot hoorde je niets meer van buiten. Top! 's nachts deden wij ook de luikjes voor de ramen dicht waardoor het heerlijk donder was in de slaapkamers.

Wij hebben de hele week mooi wer gehad waardoor de kinderen de hele dag buiten konden spelen. Voetballen, zwemmen, vissen, alles was mogelijk.

Nadeel is wel de dure visvergunning (€ 43 voor 1 week per persoon), maar de vangst van een mooie forel door mijn oudste zoon (9) deed de kosten direct vergeten. Wij hebben de forel weer teruggezet in het water.

Veel mensen komen hier vissen om de forel te vangen en op te eten (wordt speciaal forel voor uitgezet). Dit leidde tot een gesprekje met mijn zoon waarom die jongen de vis doodsloeg met een steen. Op zich niet vervelend, maar wij zijn gewend om de gevangen vissen zo snel mogelijk weer terug te zetten in het water.

Op het park is verder niets te doen. je moet jezelf bezig houden. Dat is ons erg goed bevallen. de kinderen hebben zich enorm vermaakt, en als de kinderen het leuk hebben, hebben de ouders het vaak ook best.

Veel gebruik gemaakt van de WIFI op het park. Je mobiele telefoon heeft veelal geen bereik, dus wordt je ook weinig doch niet gestoord. Lekker een filmpje kijken op Netflix terwijl de kinderen zitten te vissen. Muziek luisteren van Spotify terwijl je een boek zit te lezen. Wat wil een mens nog meer?

fantastisch

Familie Vereecken
    1-9-2015

29.08.2015 Familie Vereecken uit Heist Op Den Berg (Hallaar)

Zoals elke jaar weer een geslaagde vakantie gehad bij de familie Petry. Zeer vriendelijke en gedienstige mensen, meertalig waaronder Nederlands, en die altijd klaar staan om je te helpen waar mogelijk. Geen vraag is teveel. Dit jaar verbleven we in een appartement hetwelke zoals te verwachten, netjes en comfortabel was.

Naar gewoonte nemen we jaarlijks een chalet, doch nu waren deze allemaal reeds verhuurd. Wel jammer, want het zijn chalets met ruime en goed ingedeelde kamers met de nodige basisvoorzieningen. Wel al wat ouder maar daarom niet minder prettig om in te verblijven. En in een mooie omgeving midden in de natuur om prachtige wandelingen te maken. Tot volgend jaar! We kijken er al naar uit!