vakanties Luxemburg

Reviews over accommodaties in Luxemburg

Hadden een prima ervaring!

Nopens R.,
    16-11-2018

Alles was o.k. spijtig, dat in kamer 238 niets voorzien was om in de badkamer

je handdoeken een plaats te kunnen geven.

Zeer aangenaam

Tim,
    15-11-2018

Heel fijn verblijf gehad met veel voordelen. Heeft een goed restaurant en een groot pluspunt is dat je twee uur per dag in het zwembad er tegenover mag gaan we zwemmen. Ook en zeer mooie regio.

Aangenaam verrast

Peter,
    2-11-2018

Last minute deze camping geboekt.

De omgeving was bekend, 20 jaar geleden voor het laatst in Luxemburg geweest. Op basis daarvan gezocht naar een middelgrote camping in de buurt van Mullerthal.

Camping is goed uitval basis voor race en/of ATB toertocht (ATB's waren mee).

De vuilnis wordt opgehaald. Mogelijkheid tot afscheiding aanwezig.

Op de camping zelf geen overdreven last gehad van schreeuwende kinderen en blaffende honden.

Restaurant alleen bij pure nood gebruiken, te duur voor wat je krijgt.

Kasteel in Larochette is op loopafstand.

Negatief : vanwege het noodweer eerder dit jaar waren veel wandelpaden en wegen in het Mullerthal gebied niet overal toegankelijk. Was niet gemeld op website.

Positief : buiten het hoofdseizoen is het mogelijk om de caravan zonder stalling kosten te laten staan je betaalt alleen voor de overnachting. Zodat je weekends terug kan komen (wat is nu 400 km) hebben we dan ook gebruik van gemaakt.

Gewoon super en heel centraal

Ineke van vliet,
    30-10-2018

Fijne camping groot maar toch rustig sanitair word goed schoongehouden een ding wat ik niet fijn vond was het zwembad dat is echt te klein voor zo'n grote camping

tevreden

fam. Bakker,
    29-10-2018

Wij komen hier al 3 jaar. Aangezien onze jongste dochter van 16 hier elk jaar heen wilt en hierdoor elk jaar nog mee wilt en wij zelf zeer tevreden zijn over de camping zelf en de omgeving. Onwijze aanrader voor pubers er is namelijk een uitgaans plekje (de bunker) er erg leuk voor hun. Verder een prima zwembad en de plekken zijn aardig ruim. Ook een gezellig terras, de animatie doet het erg leuk en 2 keer in de week is er 's avonds een bandje dat optreed. Dus een camping voor jong en oud.