Beaufort

Reviews over Beaufort

Spreekt tot de verbeelding

Jordy S.
    31-7-2019

Prachtige kasteelruïne, spreekt tot de verbeelding. De kinderen van 3 en 5 naar vonden dat ook. Je loopt er in een kleine 30-45 minuten doorheen met bij ieder vertrek een nummer zodat je op de simpele plattegrond kunt zien waar je nu staat. Er is ook een tour door het gerenoveerde deel waar je extra voor moet betalen en alleen met gids kunt doen. Dat hebben wij overgeslagen. Afgezien van de chagrijnige kassa mevrouw hadden we een leuk uitje. De wandelpaden in de directe omgeving zijn ook echt een aanrader.

Prima weekend. Voor een rolstoeler met ups en down

Hans ter Veen
    15-9-2018

Per camper deed ik met mijn rolstoelgebonden partner een weekend Beaufort in Luxemburg aan. Doordat Beaufort op een 350 mtr hoog plateau ligt is alleen met een hele goede scootmobiel de omgeving redelijk te verkennen. Op camping La Page hadden we een mooi plekje, vlak bij de nette gehandicapten douche/toilet. Uit eten geweest in hostelleriebeaufort.lu , waar we wel met de rolstoel door de achteringang moesten, maar voor het ongemak door de eigenaar verrast werden met een gratis dessert en nog als aandenken een fles wijn meekregen. We hebben er fantastisch gegeten. Verse producten en met zorg klaar gemaakt.

weinig sfeer

J&J
    30-7-2017

Vlak bij de camping fijne supermarkt, verschillende eetgelegenheden, echter allemaal aan de doorgaande weg. Fijne bakker. Mooie bossen met prachtige wandelroutes. Als je wilt fietsen, moet je altijd bergop om terug in het dorp te komen!

Gereisd Met partner in juli 2017

Geweldig.

reind702
    26-7-2017

Beaufort leuke plaats en is een goede supermarkt van Delhaize gekomen verder is er genoeg te doen ook bij het kasteel moet je een geleide rondleiding nemen dan kom je in de renesance van het kasteel en krijg je uitleg is echt een aanrader verder moet je de route rijden door de vallei der zeven kastelen echt mooi als je van kastelen houdt , alleen de route goed voorbereiden omdat het onderweg lastig staat aangegeven maar goed te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Uitvalsbasis voor wandelingen

Frederic
    29-5-2015

Klein dorpje met een mooi kasteel en een prachtige omgeving. Het dorpje is goed gelegen in het Mullerthal en vormt een goede uitvalsbasis om de Mullerthal Trail te bewandelen, dit is een absolute aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2015
Beaufort scoort een 8 uit 10, op basis van 83 reviews