Wallendorf-Pont

Reviews over Wallendorf-Pont

mooie omgeving

evertgerda
    20-7-2015

hele aardige mensen, die alles voor je willen doen. nadeel je moet een vuilniszak kopen van 4,50, of je nu 1 dag of een week blijft, beetje rare verplichting. super mooie kanotocht gedaan, van ruim 3 uur, wel een uitdaging ongetraind!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Adembenemend mooi!

Adn en Gv
    21-3-2015

Wij zijn doelbewust buiten het hoogseizoen naar Wallendorf -Pont geweest. Het is er erg rustig, weinig of geen drukte, maar dat was onze bedoeling. Het was een zonnige week, en dat was dan natuurlijk de max voor onze geplande wandeltochten. Het Müllerthal is gewoon adembenemend.

Gereisd Met partner in Mon Mar 16 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zuurstof bijtanken in een fantastische omgeving.

Tinie Rozema
    13-1-2015

Leuke camping, schoon sanitair. Heerlijke in of bij de rivier spelen en kano varen. Geschikt voor kleine kinderen en toppunt van romantiek! Wijn aan de stromende rivier met een knapperend vuurtje en een warm snackhapje. Alles bij de hand, niks meer te wensen. Prachtig wandelen, rotsen en gele velden. Terrasjes is mooie nabij gelegen stadjes, verveelt nooit!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015

Mooie locatie met veel mogelijkheden

Erika Mekes
    22-8-2013

Vanuit Wallendorf-Pont heb je een variatie aan mogelijkheden voor wandelen, mountainbiken, kanovaren en cultuur snuiven. Het is vlakbij het Mullertal met een prachtige natuur en mooie wandelroutes. Er zijn diverse steden in de buurt met prachtige gebouwen en een goede sfeer.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg vriendelijke, prettige en rustige omgeving

Jelle Versteeg
    17-7-2013

Uitgaansleven is zeer beperkt. Je kunt naar een kroeg in één van de omliggende dorpjes, maar discotheken zijn er niet en de laatste bus vertrekt/rijdt al rond 23:00 uur. Uiteraard is de gezellige bar bij de camping een goede optie om te borrelen tot een later tijdstip.

Gereisd Anders in Tue Jul 02 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Wallendorf-Pont scoort een 7,9 uit 10, op basis van 68 reviews