Reviews over Wallendorf-Pont

Zeker nog eens!

Dick,
    4-9-2018

Afgelopen weekend met de motor naar camping Le Rivage waarbij we verbleven in een safari tent.Inrichting en voorzieningen hebben ons positief verrast.Aangezien we al eerder op deze camping zijn geweest wisten we dat Petra en Ronn er voor je zijn.

Door het mooie weer,leuke omgeving en goede zorgen hebben we het prima naar ons zin gehad.Komen zeker nog terug met motor (of caravan).

Marloes,
    22-8-2018

Hele fijne weken gehad op de camping.

Fijne en ruime plek aan de rivier met veel schaduw en plek voor de hangmat :-)

Eigenaren en personeel zeer vriendelijk en behulpzaam!

Schoon en heel goed sanitair.

Voor herhaling vatbaar!!

Patrice S.,
    19-8-2018

Wij hebben Enorm genoten in de splinternieuwe Woodlodge op deze prachtige locatie en hele fijne Camping! Het uitzicht na het wakker worden op de Sauer is iets speciaals! De rust van het water en de beschutting van de bomen maakte het helemaal af. Het weer was natuurlijk ook een cadeautje deze zomer.

De accomodatie is super het sanitair wordt keurig netjes gehouden.

Mogelijkheden voor het nuttigen van een drankje en klein hapje, allemaal mogelijk. Vriendelijke eigenaren en het personeel maakt altijd even een praatje.

Bij de receptie voorzien ze je van goede informatie over alles wat er te doen is. Kanoën is een Must, zó leuk!

Hier is echt voor iedereen wat wils.

Wij komen zeker voor een 3e keer terug ??

Heerlijk

Marina De Laat,
    19-8-2018

Op deze camping een nacht doorgebracht in een "pot".

Ontzettend leuk onderkomen.

Halfronde hut met heerlijke bedden, koelkast en patio.

Sanitair op deze camping super netjes en schoon.

Aan een heerlijk riviertje waar er gelegenheid is om te kanoën.

In de omgeving vele wandeltrails.

Heerlijk

José Bastings,
    17-8-2018

Het mooiste plekje aan de rivier. Erg gezellig en relaxte camping waar wij als buitenmensen ons hart op konden halen. Vriendelijke mensen en erg behulpzaam. Gratis douchen in keurige douches. Echt een aanradertje.

Wallendorf-Pont scoort een 6,6 uit 10, op basis van 68 reviews