Diekirch

Reviews over accommodaties in Diekirch

Geweldig

Rudi bogaerts,
    20-3-2019

Leuke camping met alle voorzieningen en heerlijke plaatsen aan het water met super vriendelijke uitbaters en personeel !!! komen er zeker terug in 2019

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldige week gehad

Mariska van der Beek,
    17-3-2019

Prima ingerichte tent via touroperator. Erg warm. Welkom kinderen kregen ranja. Ook genoeg te doen op de camping en rondom de camping. Leuke sanitair voor kids.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fijne gezinscamping gelegen in prachtige omgeving.

I.Stellingwerf,
    2-2-2019

Heel fijn verblijf gehad op deze gemoedelijke camping.

We hadden een stacaravan tegenover de receptie met veel privacy door de heg aan de zijkanten. Caravan was keurig schoon en bedden lagen goed.

Kinderen vermaakten zich opperbest in de (indoor) speeltuin, en konden lekker dwalen over het terrein. Camping ligt prachtig aan de rivier; echter is het water ijskoud en dus niet geschikt om in te spelen voor de kids. Dan is het jammer dat een zwembad ontbreekt. In het restaurant wordt eenvoudig maar goed eten geserveerd. Vanuit camping kun je fietsen langs een stuwmeer, prachtige natuur! We hebben uitstapjes gemaakt naar Vianden (met stoeltjeslift naar groot kasteel en ook een prachtig zwembadencomplex in de heuvels) en Luxemburg stad (aanrader)

Kimm hamel,
    21-1-2019

Een aantal jaar geleden samen met mijn man er heen geweest. Nu wilde we met de kindjes op pad en wisten meteen welk hotel!!! Hotel belle vue!!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Top vakantie gehad.

Johan,
    17-1-2019

Mooie camping in een bosrijke omgeving, mooi sanitair en hele vriendelijke eigenaren. Ons zoontje van 5 heeft zich uitstekend vermaakt op de camping.