• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over accommodaties in Diekirch

Erg veranderd

Linda van Maanen, 28-1-2018
    Ik ben hier zowat opgegroeid. Voordat het zo'n grote massa camping werd. Maar dat is de tijd. Wat wel heel raar was, maar ik praat over een paar jaar terug, dat het nieuwe toiletgebouw amper werd schoongemaakt. De toiletten waren echt vies. Bij navraag werd dat 'expres' gedaan, zodat de mensen zich zouden realiseren hoe vuil het werd. Een hele vreemde benadering, helemaal gezien de drukte toen. Hopelijk is dat veranderd. Verder blijft de plek mooi, de plaats mooi en de omgeving mooi. Daar is niks aan veranderd.

H. Ras, 15-11-2017
    Het hotel , is met een woord geweldig, de mensen waren vriendelijk en de kamer was modern ingericht en schoon. Het ontbijt en het avond eten was heerlijk. Zeker om nog eens terug te komen.

Prima ***hotel

Guy en Marleen Sanspeur, 15-11-2017

Verblijf in formule "Happy Weekend" van vrijdagavond tot en met zondagmiddag.

Zeer nette kamer met comfortabel bed. Kraaknette badkamer met zeer ruime douchecel. Voldoende keuze bij ontbijtbuffet. Vrijdag- en zaterdagavond lekker 4-gangendiner. Zondagmiddag smaakvolle 3-gangenmenu.

Vriendelijk personeel en aangename eigenaars.

Wij komen zeker terug.

Fantastisch, erg naar ons zin gehad!

A. Samic, 26-9-2016

Een camping waar je volledig tot rust kunt komen. Geen massatoerisme en geen 'last' van je buren. De chalet voor 4 personen is prima ingericht, heeft een prachtig uitzicht en de omgeving is geweldig.

De eigenaren zijn erg (klant)vriendelijk. Ze doen echt hun best voor je.

Kortom: een aanrader.

Diekirch scoort een 7,8 uit 10, op basis van 1326 reviews