vakanties Diekirch

Reviews over accommodaties in Diekirch

Hadden een prima ervaring!

Nopens R.,
    16-11-2018

Alles was o.k. spijtig, dat in kamer 238 niets voorzien was om in de badkamer

je handdoeken een plaats te kunnen geven.

Zeer aangenaam

Tim,
    15-11-2018

Heel fijn verblijf gehad met veel voordelen. Heeft een goed restaurant en een groot pluspunt is dat je twee uur per dag in het zwembad er tegenover mag gaan we zwemmen. Ook en zeer mooie regio.

Gewoon super en heel centraal

Ineke van vliet,
    30-10-2018

Fijne camping groot maar toch rustig sanitair word goed schoongehouden een ding wat ik niet fijn vond was het zwembad dat is echt te klein voor zo'n grote camping

Supertoffe chalets en lodges: aanrader!

familie Oud,
    26-10-2018

Bij camping Bissen hebben wij in de herfstvakantie een lodge gehuurd. Wat een aanrader om hier naartoe te gaan in september of oktober. Het huisje was zeer behagelijk, de omgeving in herfstkleuren echt prachtig en omringende dorpjes schilderachtig. Wij vinden het een ontzettend goede prijs-kwaliteit verhouding. De lodge is ruim, voorzien van goede bedden (wij zijn zeer kieskeurig!), nette meubels, een heerlijke douche met harde straal en de lodge is brandschoon (en ik ben erg kritisch...). Alle lodges en chalets die verhuurd worden zien eruit om door een ringetje te halen. De toiletgebouwen zijn verwarmd (ff gebruikt ondanks ook eigen badkamer), de (binnen)speeltuin is tof, mooi restaurant en het riviertje maakt het af. Echt een aanrader voor alle vakanties! Nog een dinertip: ga eens naar Esch sur Sûre, hotel de la Sûre moet je zeker even wat eten.

Marieke,
    19-10-2018

Een erg leuke camping. Leuke animatie voor kinderen maar ook voor volwassenen en gezinnen. Het hoogte punt is de tractor die de kinderen al toeterend op komen halen in de ochtend en avond voor de activiteit.