Reviews over Vianden

Super hotel

Herald,
    26-11-2018

We hebben het prima gehad in dit hotel. Een ruime familienamen, goede bedden en een schone kamer. Het ontbijt is met veel keuze en goed verzorgd. Prettige mensen.

Super hotel

Thomas,
    25-8-2018

Zeer schoon hotel met veel ruimte op de kamers.

Wel een steile bewandeling vanuit Vianden maar geen probleem

Niets mis mee

Norbert Scholl,
    24-8-2018

Vrij grote camping aan de rivier, een kilometer buiten Vianden. Niet heel bijzonder, maar zeker ook niet slecht. Proviand nodig: het tankstation op weg naar Vianden heeft een hoop spullen in huis en is eigenlijk een kleine supermarkt.

Een geweldige B&B, zoals je mag verwachten.

Hennie en Fred,
    19-8-2018

Helemaal goed! Schoon! Goede kamers, bedden en vooral heel vriendelijke ontvangst. Zeer klantvriendelijke benadering. Het ontbijt is uitstekend. Zeker voor herhaling vatbaar. Een B&B zoals je kan verwachten. Deze mensen zijn erg goed bezig en maken er een toplocatie van. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. We hebben een geweldige week gehad! Daarnaast is Vianden ook een hele leuke plaats, je kunt alle kanten op en leuke trips maken.

Volgend jaar weer!

Corine,
    17-8-2018

Voor ons de eerste keer. De mensen die al vaker geweest zijn, mopperen wat omdat er veel dingen naar hun zeggen, veranderd of achteruit gegaan zijn.

Maar wij kwamen vooral voor web lekkere plek in Luxemburg en weten niet hoe het was.

Kom je voor ruime plekken? Dan word je blij verrast!

Niks hutje mutje.

Nee er is geen animatie, zwembad ( waarom als je toch een stromende beek naast de deur hebt ) disco. Maar wel Vianden naast de deur. Je bent overal zo binnen een uurtje rijden. Bitburg, Luxemburg, Riolago met een geweldige rodelbaan... jongens hebben een echte doe vakantie gehad. Kanoën, boomklimparcour, bierproeven...

En op de camping gewoon lekker lui bij het WiFi punt chillen. Met vrienden die ze daar gemaakt hebben.

Vianden scoort een 8,6 uit 10, op basis van 220 reviews