Tarchamps

Reviews over Tarchamps

Mooie omgeving, uitgestorven plaatsje.

Familie Van Loon
    11-1-2013

Een heel klein dorp, waar we in 2 weken tijd geen enkele bewoner hebben gezien. Is niets te doen. Geen Winkels, geen restaurants. Voor een super markt moet je 15 min rijden naar Pommerloch. Leuke zwemplek aan het meer bij Liefrange (16 min rijden)

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 21 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Authentiek natuurgebied

Henk en Marian Lemckert
    24-7-2012

De omgeving van Tarchamps bestaat uit een prettige afwisseling van bos, weidegrond en landbouwgrond. In kleine plaatsjes eromheen vind je de boerderijen, de kerk, de school, soms een restaurant en een enkele winkel. Kennelijk lukt het de overheid om alle ordinaire uitingen van reclame buiten beeld te houden. Ook tref je geen verwaarloosde gebouwen of smakeloze nieuwbouw aan zoals je dat wel vaak in België ziet.Veel wegen, ook de kleinere (en soms doodlopende) weggetjes zijn geasfalteerd zodat met normaal schoeisel kan worden gewandeld.

Gereisd Met partner in Sun Jul 08 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Tarchamps scoort een 8,7 uit 10, op basis van 8 reviews