Reisdorf

Reviews over Reisdorf

Leuk

Augustijn,
    8-12-2015

Kleine, maar leuke plaats. En prima uitvalsbasis voor tochtjes in de omgeving. Je hoeft de auto niet mee te nemen. Voor een paar centen koop je een dagkaart voor het openbaar vervoer. Je kunt dan reizen met bus en trein.

Gereisd met partner in mei 2015

de bonzai

flupperke15,
    2-10-2014

heel goed restaurant heel vriendelijk en goed van eten en prijs en dat is maar 2 straten van de camping en je mag er ook met je hondje binnen we hebben buffet ge eten en niet duur 11€ per persoon en in Belgié betaal je van 18€ tot 24€ per persoon foto's komen nog

Gereisd met partner in september 2014

Pap, mogen we vandaag weer wandelen?

Fam. Jooren,
    5-9-2014

Als we onze kinderen (11, 9 en 5jr) de volgende keuze gaven:

Zwembad of wandelen??

Kon de zwembroek weer in de koffer, want wat is de omgeving daar toch sprookjesachtig mooi. En wat kun je daar toch een avontuurlijke tochten maken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Reisdorf

Familie_Klarenaar,
    29-7-2014

Reisdorf is een klein plaatsje met alleen een bakker, die ook wat kruidenierswaren verkoopt. Verder een VVV, pinautomaat en een chinees.

Er vertrekken een aantal mooie wandelingen vanuit Reisdorf. Wandelkaart bij de VVV te koop.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Geen uitgaanscentrum, wel mooie omgeving.

M.,
    25-8-2013

Camping La Rivière is de reden dat we Reisdorf hebben gekozen als bestemming. De omgeving is mooi, maar in het dorp zelf is weinig te doen qua uitgaan. Er is een Chinees restaurant (nog nooit gegeten) en direct tegenover de camping een prima bakker.

Maar geen disco, uitgaanscentrum of wat dan ook. Is dat een gemis? Hangt ervan af wat je zoekt. Voor ons is dit geen vereiste.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013
Reisdorf scoort een 8 uit 10, op basis van 32 reviews