Maulusmuhle

vakantie Maulusmuhle

Reviews over Maulusmuhle

Wij komen al vele jaren op deze camping.

Adrie Okkerman
    25-6-2016

En we zijn zeer tevreden over het verblijf en over de vriendelijkheid van de beheerders en het eten en de service is perfect. Maar sommige mensen bezorgen de beheerders veel zorgen en als er wat van gezegd word zijn ze beledigd, ze vergeten allen dat een camping onderhouden veel geld en tijd kost vooral als ze de boel vernielen. dan krijg je toch het gevoel dat al hun goede zorgen voor niets zijn. Maar ik bewonder hun geduld en vriendelijkheid.

Super ligging

olofrensepuntNL
    12-6-2015

Maulusmuhle is een gemeenschap van zo'n 12 woningen en een leegstaand café. Een verlaten treinstation dat niet meer in gebruik is zorgt ervoor dat de trein met behoorlijke snelheid langs de naastgelegen camping rijd. Prachtige omgeving voor mooie wandel- of fietsroutes.

Gereisd Met partner in mei 2015

Rustige mooie omgeving

Jeroen
    17-8-2014

Het plaatsje Maulusmuhle stelt niet veel voor. Wel heeft een een eigen treinstationnetje, waardoor je makkelijk met het goedkope openebaar vervoer kunt reizen. Ideaal voor bijvoorbeeld een bezoek aan Luxemburg stad. De omgeving is werkelijk heel mooi. Kleine plaatsjes en veel wandelmogelijkheden. Leuke grotere plaatsen (Clervaux, Vianden etc) allemaal goed en snel bereikbaar met de auto. Boodschappen kun je in Weiswampach doen. Hier heb je en paar grote supermarkten die ook op zondag open zijn. In Hosingen is een mooi nieuw overdekt zwemparadijs. Heel leuk voor de kinderen (zeker als het weer een dag niet mee zit).

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Natuurlijk genieten

R . de Boer
    16-12-2012

Voor natuurliefhebbers ideaal vanwege de vele wandelroutes , o.a. Eislecktrail voert hier ook langs. Voor wielrenners die denken te kunnen klimmen is dit een goede oefenomgeving voordat de echte heuvels en bergen beklommen worden. Uitgestippelde mountainbike-routes via uitdagende beklimmingen en modderpaden.

Gereisd Alleenreizend in Mon Sep 17 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

pareadijs op aarde..

frederic
    12-12-2012

De omgeving van camping Woltzdal en het dorpje Maulusmühle is een oase van rust. Mooi gelegen in de Luxemburgse Ardennen met op redelijke afstand (6 km.) volop winkelfaciliteiten. Het teoristische plaatsje Clervaux is ook best de moeite waard. Het binnenlandse treintje wat aan de andere kant van de berg stopt is ideaal voor een rit naar bijv, Luxemburgstad. Kinderen tot 12 jaar zijn gratis. Volwassenen betalen 4 euro voor een dagkaart!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012
Maulusmuhle scoort een 7,9 uit 10, op basis van 29 reviews