Lieler

Reviews over Lieler

Rustig plaatsje

Blauwe bus
    2-10-2019

Rustig plaatsje. De camping is gelegen op 520 meter boven zeeniveau, dus het was ideaal voor de hobby als radiozendamateur. Mooie verbindingen gemaakt met Nederland via de repeater van Botrange in België. Fietsen dat is er een ander verhaal omdat je op het hoogste punt zit gaat bergaf vanzelf, maar je moet ook weer terug.

Gereisd Met partner in september 2019

Rustiek dorp in een schitterende omgeving.

Peter
    28-4-2017

Lieler is een rustiek dorp dat ligt in een erg mooie omgeving. Heel mooi wandelgebied met goed aangegeven, goed te belopen wandelroutes. Wat winkels betreft moet je een paar kilometer naar een gigantisch shoppingcentre. Buiten een voortreffelijk restaurant/bar op de camping Trois Frontieres is in Lieler vrijwel niets voor handen. Dit zo laten want Lieler is een leuk dorpje om een paar dagen tot rust te komen

Gereisd Met partner in april 2017

Veel cultuur en natuur!

Boersma
    13-7-2015

Een familiebestemming vanwaar je prima Luxemburg, de Belgische Ardennen en een flink stuk van Duitsland kunt verkennen. Zonder auto of fiets een prachtige bestemming voor wandelaars en natuurliefhebbers

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2015

Een zeer mooie omgeving met veel cultuur.

O.van hinsbergen
    26-7-2013

Als je van kastelen houdt dan is dit de uitgelezen plek om je hart op te halen. Die zijn hier genoeg te bezien. Tevens wordt er alles aan gedaan om ook in die sferen te komen doormiddels de ridderweken. Erg leuk om naar toe te gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustige sfeervole camping

J. Eikelenboom
    14-7-2010

we hebben twee nachten in een trekkershut geslapen. Prima locatie.

Op de camping ook dochter met gezin in eigen caravan. Ze hebben genoten van de rust en animatie voor de kinderen. Heerlijk warm zwembad.

Gereisd Met partner in Wed Jul 14 2010 22:25:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Lieler scoort een 7,9 uit 10, op basis van 21 reviews