Reviews over Liefrange

Prima

R.J.,
    2-8-2018

Twee dagen doorgebracht op deze kleine rustige camping. Voor campers zijn er mooi plaatsten gerealiseerd op een verhoogd terras. Het stond ons vrij zelf een plek te kiezen. Camping is erg rustig en je kunt goed wandelen in de omgeving. Zwemmen in stuwmeer was voor ons helaas niet mogelijk ivm blauwalg. Op de camping is een klein barretje/snackbar. Zelf hier geen gebruik van gemaakt. Voor de rest niet zij wel veel te beleven in deze omgeving. Beheerder is vriendelijk en staat je altijd te woord.

Heerlijke camping

Eckhart,
    17-8-2017

Wij mochten de nieuwe safaritent uitproberen: wat een luxe! Goede bedden, een gigantische tafel (voor 8 personen), hoekbank en een volledig ingerichte keuken. Dit was boven verwachting.

De eigenaren (uitbaters?) waren bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader dus! Sanitair werd tweemaal daags schoongemaakt en was keurig netjes.

De camping ligt prachtig, we hadden vanaf ons terras een uitzicht op de bergen en het groen. Prima uitvalsbasis om Luxemburg te ontdekken.

Heerlijke hamburger!

Thomas van dijk,
    5-8-2017

De snackbar is geweldig heerlijke hamburgers. De camping is gemoedelijk en rustig. Vlakbij is een mooi meer waarin gezwommen kan worden

Heerlijk met de motor

Jan,
    25-6-2015

Prachtige omgeving! Mooie routes voor de motor!

Gezellige bar/snackbar! De hamburger is aan te raden!

Gezellige camping met mooie stacaravan.

herma_w,
    13-8-2014

Wij hadden een stacaravan gehuurd die erg schoon was. Er zat een grote tuin omheen waar plek is voor de auto en ruimte om lekker te zitten.

In de omgeving zijn er veel wandelpaden en leuke dorpjes. Vlak bij de camping loopt er pad naar beneden naar het meer (geen strandje) In de buurt zijn strandjes waar wel gezwommen kan worden. Het meer is schoon met helder water.

Op de camping is er gelegenheid om iets te drinken en binnenkort ( nieuw gebouwd, bijna af) om iets te eten in de snackbar/ terras.

Liefrange scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews