Reviews over Hosingen

Zeer aangenaam

Tim,
    15-11-2018

Heel fijn verblijf gehad met veel voordelen. Heeft een goed restaurant en een groot pluspunt is dat je twee uur per dag in het zwembad er tegenover mag gaan we zwemmen. Ook en zeer mooie regio.

Leuke omgeving, simpel maar prima park

Hannah,
    19-8-2018

We hebben hier een prima vakantie gehad (2 wkn). Luxemburg is een mooi land en qua reistijd goed te doen. Op basis van reviews hebben wij voor een groter huisje gekozen omdat wij van privacy houden. Deze huisjes zijn prima. Nadeel is wel dat er aan die kant van het park maar 1 klein speeltoestel staat en dat er een openbare weg dwars door het park loopt. Wij vonden het daardoor geen fijn idee om onze kleuter alleen naar de andere speelgelegenheid te laten gaan.

Ander nadeel was de trap: afgesleten verflaag en niks van anti-slip. Beide kinderen zijn uitgegleden, terwijl ze rustig liepen. Gemeld bij de receptie, maar die wekte niet de indruk het van belang te vinden. Kan toch je vakantie verpesten.

We hebben geen gebruik gemaakt van de animatie was en maar 1 keer in het restaurant gegeten. Over die dingen kan ik dus niets zeggen. Het zwembad waar je gebruik van kunt maken is erg leuk. Ze wisselen af met de dingen die er te doen zijn.

Fijn park, echte aanrader !

Toinie van Rutten,
    11-8-2018

Een heerlijk, niet te groot park met mooie, moderne huisjes/ appartementen met veel voorzieningen. WiFi gratis en toegankelijk voor huisdieren. Ideaal voor gezinnen met kleine kinderen of mensen die van hier uit Luxemburg willen bekijken. Minder voor gezinnen met tieners/pubers. Wel WiFi maar daarnaast is er niet zo veel te doen. Ben er nu 2 keer geweest en kom beslist terug wanneer onze dochter niet meer met ons op vakantie gaat. Ik vind Luxemburg een prachtig land en zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken.

Andy Mattheus,
    10-8-2018

Voor een weekje rustig uit te blazen de ideale vakantie

Hele fijne vakantie gehad - mooi park - fijne tijd

Judith de Groot,
    22-7-2018

We hebben een hele fijne vakantie gehad. Park is erg goed onderhouden. Veel faciliteiten zoals mooie midgetgolfbaan, zwembad en speeltuintjes voor de kids. Gratis wifi en we hebben heerlijk gegeten in de brasserie.

Fijn dat we in het Nederlands aangesproken werden op receptie en in de brasserie.

Mochten ook elke dag 2u gratis gebruik maken van het overdekte zwembad direct naast het park. Mooie ligging om uitstapjes te maken en lekker te fietsen.

Zullen dit park zeker aanraden bij onze vrienden en komen zeker weer terug.

Hosingen scoort een 6,2 uit 10, op basis van 41 reviews