Reviews over Heiderscheidergrund

Supertoffe chalets en lodges: aanrader!

familie Oud,
    26-10-2018

Bij camping Bissen hebben wij in de herfstvakantie een lodge gehuurd. Wat een aanrader om hier naartoe te gaan in september of oktober. Het huisje was zeer behagelijk, de omgeving in herfstkleuren echt prachtig en omringende dorpjes schilderachtig. Wij vinden het een ontzettend goede prijs-kwaliteit verhouding. De lodge is ruim, voorzien van goede bedden (wij zijn zeer kieskeurig!), nette meubels, een heerlijke douche met harde straal en de lodge is brandschoon (en ik ben erg kritisch...). Alle lodges en chalets die verhuurd worden zien eruit om door een ringetje te halen. De toiletgebouwen zijn verwarmd (ff gebruikt ondanks ook eigen badkamer), de (binnen)speeltuin is tof, mooi restaurant en het riviertje maakt het af. Echt een aanrader voor alle vakanties! Nog een dinertip: ga eens naar Esch sur Sûre, hotel de la Sûre moet je zeker even wat eten.

Mooi rustig gezellig aan het water dus heerlijk.

Kuijk van,
    1-10-2018

Heerlijk en fijne camping aan het water. Schoon sanitair, vriendelijk en behulpsaam personeel, wandelgebied, 3 eet mogelijkheden, ruime plaatsen.

Dizij,
    27-8-2018

Vriendelijk personeel. Heerlijke rustige ligging. Schoon.

Super camping netjes en rustig erg mooie omgeving

Fam.Tillema,
    27-8-2018

Erg nette camping

De kinderen waren direct aan het spelen in de rivier de Sûre

En mijn man ving een Forel van 31 cm , die we hebben geslacht en heerlijk hebben opgegeten

Wij hadden een mooi plekje direct aan de rivier , je kon bijna vanuit de voortent vissen ( plek 153 )

De omgeving is ook mooi 10 min rijden en je zit op ongeveer 550 meter hoog en hebt echt wijde uitzichten

Winkels heb je vlakbij (ongeveer 10 min rijden bij Pommerloch ) en op de Camping is een goede broodjesservice, s 'middags even bestellen

In het restaurant echt lekker en goed eten een goed menu voor een tientje

Voor het vissen even een vis vergunging kopen ( rond de 40 euro )

Er is best wel wat te doen op de camping zoals Bingo en binnen speelplaats

Wc's en douches waren netjes en schoon 2 á 3 x per dag schoonmaak

Kortom wij komen zeker een keer terug

Tip : je kunt ook lekker eten bij de biker camping , is 100 meter verder dan de camping met een Hollandse eigenaar

Geweldig!

Brenda,
    25-8-2018

Een super leuke, gezellige en kleinschalige camping! Mooie ruime plaatsen direct aan het water. Schone toiletgebouwen. Mooie ligging. Vriendelijk personeel. Super fijn dat honden zo welkom zijn op deze camping. Kinderen kunnen zich hier prima vermaken. Dikke pluim voor Bissen! Wij komen zeker terug!

Heiderscheidergrund scoort een 7,9 uit 10, op basis van 13 reviews