Heiderscheid

Reviews over Heiderscheid

mooie natuur

heyli,
    24-7-2016

Leuk om in de bossen rond de camping te wandelen. Met de mountainbike echt ook een aanrader. De jaarmarkt in het dorpje was echt gezellig. Goede uitvalsbasis naar andere dorpjes en steden. Bus stopt voor de camping. Heel goedkoop openbaar vervoer in Luxemburg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prachtige omgeving!

Tamar Scherff-de Water,
    12-12-2014

Heerlijk rustgevende omgeving met veel groen en natuur. Je kunt er lekker wandelen in het bos en in de heuvels. Er is ook veel cultuur. De kastelen niet alleen een mooie beleving, maar ook voor kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

klein dorpje

fam.groeneweg,
    7-9-2012

er is niet veel meer dan een paar huizen, maar de omgeving is wel weer mooi. er is een supermarkt, ( zijn we niet in geweest ) en ze hebben er een kaarsenfabriek waar je mooie, speelse kaarsen kunt kopen.

www.kaerzefabrik.lu daar kun je een excursie door de fabriek krijgen met min. 15 man als je een mnd v/t voren boekt

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

geen volgende keer

bren_kamphuis,
    3-9-2012

Er is niets te doen in de buurt, met kinderen onder de tien kan je op de camping blijven boven de tien moet je op zoek want die hebben niets. Veel kastelen en wandelingen en mooie natuur dus wie daar van houd kan zijn hart ophalen daar.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Klein en een beetje saai...

rolf,
    9-8-2012

Een heel klein plaatsje, waar eigenlijk weinig te beleven is... Eerlijk gezegd hebben we er ook niet heel erg veel moeite voor gedaan, er was genoeg te doen in de (nabije) omgeving...

Voor 't dorpje zelf hoef je er niet heen, maar in een straal van 30 tot 50 kilometer is er echt heel veel te doen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012
Heiderscheid scoort een 7,2 uit 10, op basis van 57 reviews