Reviews over Heiderscheid

Gewoon super en heel centraal

Ineke van vliet,
    30-10-2018

Fijne camping groot maar toch rustig sanitair word goed schoongehouden een ding wat ik niet fijn vond was het zwembad dat is echt te klein voor zo'n grote camping

Marieke,
    19-10-2018

Een erg leuke camping. Leuke animatie voor kinderen maar ook voor volwassenen en gezinnen. Het hoogte punt is de tractor die de kinderen al toeterend op komen halen in de ochtend en avond voor de activiteit.

Geweldige vakantie!

Willem,
    24-9-2018

Laat ik voorop stellen dat ik al die negatieve reacties van eerder totaal niet begrijp en ook totaal niet ervaren heb.

Wij hadden een stacaravan gehuurd. Deze was oud maar netjes. Rondom de caravan was niet al te veel ruimte, maar het is ook een stacaravan en geen privé villa. De animatie was geweldig voor onze kinderen. Ze maakten er veel werk van en dat werd zeker gewaardeerd. De voorzieningen voor de kinderen zijn goed. Mooie speeltuinen, binnen en buiten, en er zijn voldoende speelplekken. De receptie hebben wij als behulpzaam en goed geïnformeerd ervaren. Al met al een geweldige vakantie en wij komen graag nog eens terug. Wellicht volgend jaar al!

Klachten? Integendeel :)

Martin en Karin,
    10-9-2018

Als 1e opmerken: wij verbleven in een CL-caravan, onze complimenten zo schoon en netjes als deze was. Als gezin hebben wij een goede vakantie gehad, mede dankzij de activiteiten die werden georganiseerd. 2x per dag rondje(s) met de tractor en aansluitend animatie is een succes. De aanwezigheid van het speelparadijs (als het bijv regent) is ook top.

Als 2e opmerken: tjonge jonge wat een zure reacties hier. Volgens ons zijn de meeste reacties zwaar overtrokken. De animatie deed het gewoon heel leuk. En wat een geklaag over een dode muis op het terras (?!?!) of een DVD-speler die het niet doet. Die van ons deed het ook niet, genoeg alternatieven, lekker buiten spelen. Ook wij hadden een bed dat niet optimaal was (ook een kuil), dus even langs de technische dienst die vervolgens binnen een uur keurig een plank installeerden.

Gedrag roept gedrag op, regelmatig bij de receptie aanschouwd hoe overige bezoekers zaten te klagen.

Alweer een super vakantie op camping Fuussekaul

D.Dubbink,
    2-9-2018

Voor de 4e keer op deze camping gestaan in caravan type N . Keurig nette caravan prima bedden en heerlijke douche. De animatie was weer super, zelfs voor onze 10,14,15,16,17 jarige .bubble ball ,boogschieten,kanoën, klimpark, mountainbiken en natuurlijk de trampoline, midgetgolf , zwembad en de bingo. De tractor blijft gewoon gezellig en tijdens mijn verjaardag werd ik voor het eerst door 4 tractoren vol mensen toegezongen.Wat een verrassing! Onze dagelijkseboodschapjes deden we dit jaar bij de compleet nieuwe winkel/benzinestation. Ruime keus en elke dag verse broodjes. Bij aanvang ook daar gegeten heerlijke snitsel en pasta en zeker niet duur. Verder is de camping een prima uitvalsbasis voor diverse uitstapjes je stapt naast de camping zo op de bus.(super voordelig) er zijn diverse kastelen en wandelroutes in de buurt. (Bij de receptie hebben ze volop tips) En vergeet vooral niet om het Heischter bier te proeven!!

Heiderscheid scoort een 7,1 uit 10, op basis van 57 reviews