Reviews over Ettelbrück

Zeer nette en schone camping

Conny,
    5-10-2018

Verbleven hier eind september/ begin oktober 2018. Weinig gasten nog maar. Ondanks dat, bleef de klantvriendlijkheid uitstekend. Ook het sanitair, restaurant en broodservice bleven prima.

Het sanitair is echt super en schoon. Zelfs handdesinfectie bij verlaten van elke ruimte aanwezig.

Voor onverwachts bezoek(bleef niet slapen) hoefde niet betaald te worden.

Echt fijne camping.!!!!

Een aanrader, mooie locatie .

Fam. J.J.Hensens,
    31-8-2018

Leuke camping. Vriendelijke (nieuwe) beheerderspaar. Het e.a. is nog in ontwikkeling :toiletgroep, volleybal veldje etc. Super schoon.

Veel mooie wandelroutes vanaf de camping.

Restaurant met beperkt menu en de verhouding prijs/kwaliteit is stevig geprijsd.

Fijn verblijf gehad

Marije,
    18-8-2018

Op de terugweg vanuit zuid-Frankrijk 2 nachten verbleven in een safaritent op deze centraal gelegen camping. De camping heeft meerdere speeltuintjes voor kinderen. Voor een langer verblijf zou ik een zwembad of waterspeelplaats voor kinderen wel missen. Het sanitair is schoon en geen gedoe met muntjes. De camping is recentelijk overgenomen door een jong, enthousiast stel die er alles aan doen om er een nog mooiere camping van te maken!

Theo,
    16-8-2018

Fijne camping in een hele mooie omgeving.

Recent overgenomen door jongere mensen, die meer dan hun best doen. Zowel douches als toiletten zeer schoon. Zeker voor herhaling vatbaar.

Prima plek

kris,
    3-8-2018

Op de terugweg 1 nachtje overnacht hier.

Mochten zelf een plekje kiezen en het was niet heel druk dus genoeg keuze.

Zeer mooi ruime plek gevonden. Wel wat ver ( heel ver ) lopen naar sanitair gebouw, maar daar kozen we zelf voor alhoewel deze ook wel wat onlogische plek heeft. we vonden sanitair niet heel schoon, vooral de heren-kant niet.

Restaurant smaakte goed, maar niet veel keuze en te druk terras voor wat ze aan konden.

Prima plek voor een nachtje maar zeker ook langer had gekund. Volgens mij redelijk wat te doen ook in omgeving.

Ettelbrück scoort een 7,7 uit 10, op basis van 36 reviews