Ettelbrück

Reviews over Ettelbrück

Voor herhaling vatbaar

ria
    11-8-2017

Ettelbruck ligt echt heel centraal in Luxemburg, zowel per auto, per fiets, per trein, wandelend goed te bereiken. een gezellig centrum. Winkels goed bereikbaar. Leuke eenvoudige camping. Wij vonden het er erg prettig.

Mooie camping met gastvrij personeel.

Lia en Dick Steenbergen
    2-7-2017

Na een hartelijk ontvangst met koffie, mochten we zelf een plekje uitzoeken. De camping biedt ruime plaatsen, het sanitair is schoon en het milieu staat hoog in het vaandel. Heerlijk uitgangspunt om te gaan wandelen en andere uitstapjes te maken.Die mogelijkheden zijn er volop. Het enige minpunt is internetontvangst. Je kunt WIFI kopen, maar dan ben je nog allerminst verzekerd van ontvangst, Een goed geprezen camping als deze dient naar ons oordeel WIFI bij de prijs inbegrepen te hebben. Onze aangevraagde code werkte niet en dat is jammer. Ettelbruck zelf is een weinigzeggend dorp. Ontzettend druk omdat het een knooppunt van wegen is, Het dorp heeft in verhouding veel winkels maar biedt weinig sfeer. OV is uitstekend geregeld!! Opvallend was het percentage Frans dat wordt gesproken t.o.v. het Duits.Veelal kon ik met die taal geen mensen aanspreken, en dat in een land dat bekend staat als tweetalig.

Gereisd Met partner in juni 2017

Heerlijk rustig en prachtig fietsen

Lydia Herremans
    9-7-2016

Wij wilden een week rust en fietsen, kwam dat even goed uit! Deze plek is daar uitstekend voor. Wij hebben als enthousiaste fietsers het rondje Luxemburg gefietst. Deze route is een van de mooiste die wij ooit hebben gedaan. Bewegwijzering heel duidelijk, voornamelijk vlak behalve van Echternach naar Stad Luxemburg, daar zitten een paar klimmetjes in. De eerste klim gaat dwars door prachtige bossen met indrukwekkende rotsformaties en een oude verlichte treintunnel. Vervolgens door open velden waar ook weer geklommen moet worden. Het is goed te doen. Wij hebben er erg van genoten. De terrassencamping heerlijk rustig met hele aardige eigenaresse. Zeer aanbevolen. Lydia Herremans

Gereisd Met partner in juli 2016

bedrijvig en gezellig

conny
    30-6-2014

Voldoende winkels en horeca. Alle wegen /treinen lopen via Ettelbruck, dus de directe omgeving is redelijk druk. Goede uitvalsbasis voor wandelen, fietsen (prima fietsnetwerk, mooie fietspaden (Diekirch goed te bereiken) , Luxemburgstad (trienverbinding is prima en goedkoop), Vianden, Echternach Trier.

Gereisd Met partner in juni 2014

Fantastische camping

Joke
    22-6-2014

Camping Ettelbruck is een echte aanrader . Zeer vriendelijk personeel. Bij aankomst krijg je een kopje koffie aangeboden. Je mag zelf een plekje uitzoeken. Het sanitair gebouw is schoon er staan zeepjes en er is toiletpapier. Het restaurant is ook een aanrader heerlijk gegeten met de kinderen. En na het eten ging de zoon van de eigenaresse met onze kinderen op dassentocht. Geweldig vonden ze het. Cedric bedankt voor de spannende excursie. Omgeving is prachtig. Kortom Camping Ettelbruck chapeau!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2014
Ettelbrück scoort een 7,8 uit 10, op basis van 36 reviews