Enscherange

We hebben een aantal aanbieders voor Enscherange voor je op een rij gezet:

vakantie Enscherange

We hebben een aantal aanbieders voor Enscherange voor je op een rij gezet:

Reviews over Enscherange

Heerlijk touren op de motor

Jan van der Mond
    22-8-2019

Prachtige regio om in rond te touren met de motor. Al die slingerweggetjes maken het heerlijk rustig rijden en de wegen zijn erg goed onderhouden. We kwamen meerdere motorrijders tegen, wat het erg gezellig maakte om rond te touren en ze van tijd tot tijd tegen het lijf te lopen. Anderzijds kan je ook heerlijk verdwalen over alle achterweggetjes en rustig camping-hoppend alle bezienswaardigheden zien.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk!

Ilona
    21-8-2019

Mooie lieflijke omgeving met heerlijke wandelroutes, fijne rustige camping met een mooie beek waar je heerlijk in kunt spelen of zwemmen. Leuke speeltuin waar onze kinderen zich uren hebben vermaakt. Het voetbalveld was ook erg geliefd. Leuk animatieprogramma en fijne eigenaren. Een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

goede uitvalsbasis voor een rustig verblijf

Ralph den Ridder
    27-7-2017

Noord-Luxemburg is nooit een dynamische hotspot geweest maar ik begreep van mensen die hier al jaren komen dat de afgelopen jaren ook hier een leegloop in de dorpen heeft plaatsgevonden. buiten de gekende toeristenoorden is er dus relatief weinig te doen. dat levert wel een fantastisch mooi landschap en lieflijke dorpjes op, maar het is soms goed zoeken een terras te vinden. Vergelijkbaar met noord/midden-frankrijk in een iets compactere vorm.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastische plek

Frederik
    28-6-2014

neem als je voor een weekje gaat je eigen vlees mee want dat is duur de broodjes weer niet maar het levens onderhoud is duurder als in nederland en neem ook pepermunt mee dit met bergje op en af en zorg er ook voor dat je net of iets meer dan een halve tank mee uit nederland mee neemt en in luxemburg vol tankt de benzine is goedkoop daar wij betaalde € 1,36 voor 1 liter en konden ruim 600 km rijden op een halve tank wij hebben een citroen c1 is al zuinig daar helemaal voor de rest geniet van de omgeving en de rust

Gereisd Met partner in juni 2014

Landelijke omgeving

Ed
    18-10-2013

Enscherange is een klein boerendorpje, wat huizen en een kerk. Weinig te beleven, omgeving is qua natuur (bossen) mooi, geschikt voor wandelingen en uitvalsbasis van tripjes door de rest van Luxemburg.

Gereisd Met partner in januari 2013
Enscherange scoort een 7,3 uit 10, op basis van 28 reviews