Enscherange

We hebben een aantal aanbieders voor Enscherange voor je op een rij gezet:

vakantie Enscherange

We hebben een aantal aanbieders voor Enscherange voor je op een rij gezet:

Reviews over Enscherange

goede uitvalsbasis voor een rustig verblijf

Ralph den Ridder,
    27-7-2017

Noord-Luxemburg is nooit een dynamische hotspot geweest maar ik begreep van mensen die hier al jaren komen dat de afgelopen jaren ook hier een leegloop in de dorpen heeft plaatsgevonden. buiten de gekende toeristenoorden is er dus relatief weinig te doen. dat levert wel een fantastisch mooi landschap en lieflijke dorpjes op, maar het is soms goed zoeken een terras te vinden. Vergelijkbaar met noord/midden-frankrijk in een iets compactere vorm.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastische plek

Frederik,
    28-6-2014

neem als je voor een weekje gaat je eigen vlees mee want dat is duur de broodjes weer niet maar het levens onderhoud is duurder als in nederland en neem ook pepermunt mee dit met bergje op en af en zorg er ook voor dat je net of iets meer dan een halve tank mee uit nederland mee neemt en in luxemburg vol tankt de benzine is goedkoop daar wij betaalde € 1,36 voor 1 liter en konden ruim 600 km rijden op een halve tank wij hebben een citroen c1 is al zuinig daar helemaal voor de rest geniet van de omgeving en de rust

Gereisd met partner in juni 2014

Landelijke omgeving

Ed,
    18-10-2013

Enscherange is een klein boerendorpje, wat huizen en een kerk. Weinig te beleven, omgeving is qua natuur (bossen) mooi, geschikt voor wandelingen en uitvalsbasis van tripjes door de rest van Luxemburg.

Gereisd met partner in januari 2013

Enscherange, een heerlijk luxemburgs dorp.

Philip en Marleen Evers,
    24-5-2012

Hier moet je zijn om prachtige tochten te maken door bossen, weilanden, langs beekjes en over bergen. Op de fiets of te voet. Wij doen veel aan nordic walking en dat is hier helemaal geweldig. Routes te over in dit dorp, maar ook in de nabije omgeving.

Gereisd met partner in maart 2012

Val D'Or is een heerlijk vakantieverblijf

Henk en Gerda van Rietschoten - de Bok,
    14-10-2010

Uitgaansleven en cultuur volop aanwezig in de nabije omgeving. Wij komen al vele jaren in camping Val D'Or, waar we altijd gastvrij en vriendelijk worden ontvangen. De laalste jaren huren mijn vrouw en ik een huisje. Een sfeervol vakantiehuisje van alle gemakken voorzien, met een zonnig terras en een magnifiek uitzicht op de vallei. Schitterende wandelmogelijkheden

Gereisd met partner in oktober 2010
Enscherange scoort een 6,8 uit 10, op basis van 25 reviews